Українська література

ІІ семестр

5,6 розклади

Група 10

Підручник О.Авраменко, В. Пахаренко  Українська література  10 клас

https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html

(назва файлу домашнього завдання: літ_номер уроку_номер питання_номер групи_прізвище)

Урок №34.Символічні образи в новелі М. Коцюбинського “Intermezzo”. Проблеми душевної рівноваги. Поетика імпресіонізму.

ТЛ: імпресіонізм письмово у зошитах.

 Опрацювати ст. 121, 131 -134.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 1-6 в кінці теми письмово у зошитах.

Урок №35.Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією і дійсністю в повісті М. Коцюбинського “Тіні забутих предків”

Опрацювати ст. 152 – 153.

Урок №36.Фольклорне тло в повісті М. Коцюбинського “Тіні забутих предків”. Світ людини у зв’язку зі світом природи. Образи й символи повісті

Опрацювати ст. 153 – 154.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 9 в кінці теми письмово у зошитах та  надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок №37. Контрольна робота. Творчість Михайла Коцюбинського (твір)

Домашнє завдання. Написати твір на тему Іван та Марічка – українські Ромео та Джульєта». Обсяг – 4 сторінки.

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок37_номер групи_прізвище)

Урок №38.Написання асоціативного есе, викликаного певним образом

Домашнє завдання. Написати вільне есе.

Урок №39.Життя і творчість Ольги Кобилянської

Опрацювати ст. 157 – 161.

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми.

Урок №40.Краса вільної душі й аристократизм духу в новелі О. Кобилянської «Іmpromtu phantasie». Автобіографізм твору

Опрацювати ст.165 – 166

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми письмово у зошитах.

Урок №41.Образи жінок-інтелектуалок у новелі О. Кобилянської «Valse melancolique»

Опрацювати ст.166 – 168

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми письмово у зошитах та  надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок №42.Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь новели О. Кобилянської «Valse melancolique». Глибокий психологізм твору

Опрацювати ст.168 – 170

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

 Урок №43.Контрольна робота. Творчість М. Коцюбинського,О. Кобилянської (тест).

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок_43_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/13pUdnc61bZuL3-alOfSh_9C1lZd-XDZQ9dC5focT8ss/edit?usp=sharing

Урок №44.Життя і творчість Василя Стефаника

Опрацювати ст. 169 – 173

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3 на ст.173 письмово у зошитах .

Прочитати новелу.

Урок №45.Психологічне розкриття теми еміграції в новелі В.Стефаника “Камінний хрест”. Історична основа твору, його сюжетно-композиційні особливості

Опрацювати ст. 175 – 177

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 5 на ст.175 письмово у зошитах та прислати фотозвіт на електронну пошту.

Урок №46.Драматизм конфлікту, емоційна загостреність новели     

В. Стефаника “Камінний хрест”. Багатозначність символічних образів.

Опрацювати ст. 174.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 4 на ст.174 письмово у зошитах

ТЛ: експресіонізм

Урок №47.Усне переказування найбільш разючих епізодів із новели з аргументацією свого вибору.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 8 (3) на ст.178 письмово у зошитах та прислати фотозвіт на електронну пошту.

Урок №  48.Життя і творчість Володимира Винниченка. Винниченко-художник

Опрацювати ст. 179 – 184

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3 на ст. 184 письмово у зошитах. Прочитати  новелу «Момент».

Урок №49.Поєднання реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту в новелі В. Винниченка “Момент”

Опрацювати ст. 202 – 203

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 5 на ст.202 письмово у зошитах.

Урок№50. Образ панни – утілення ідеї вічної жіночності й краси в новелі В. Винниченка “Момент”. Імпресіонізм твору

Опрацювати ст. 202 – 203

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 7  на ст.204  письмово у зошитах.

Урок №51.  Контрольна робота. Творчість Василя Стефаника й Володимира Винниченка  

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 51_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/1Uba0nnZYWwo1qa69DK32Z1wy6idOHNUuTD6kueXCmpA/edit?usp=sharing

Урок №52.  Контрольний письмовий твір на тему «Проблема еміграції в новелі

В. Стефаника «Камінний хрест»

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 52 _твір_номер групи_прізвище)

Урок №53. Написання асоціативного есе, викликаного певним образом

Домашнє завдання. Написати вільне есе.

Урок №54. Література рідного краю. Творчість  В.І.Діденка

Домашнє завдання. Створення асоціативного куща «Постать В.І.Діденка».

Урок №55. Урок позакласного читання. П. Загребельний «Диво»

Домашнє завдання.Образ Софії Київської  письмово у зошитах.

Урок №56. Підсумковий урок

Домашнє завдання. Повторення.

група 11

Підручник О.Авраменко, В. Пахаренко  Українська література  10 клас

https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html

(назва файлу домашнього завдання: літ_номер уроку_номер завдання _номер групи_прізвище)

Урок №39.Життя і творчість Ольги Кобилянської

Опрацювати ст. 157 – 161.

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми.

Урок №40.Краса вільної душі й аристократизм духу в новелі О. Кобилянської «Іmpromtu phantasie». Автобіографізм твору

Опрацювати ст.165 – 166

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми письмово у зошитах.

Урок №41.Образи жінок-інтелектуалок у новелі О. Кобилянської «Valse melancolique»

Опрацювати ст.166 – 168

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми письмово у зошитах та  надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок №42.Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь новели О. Кобилянської «Valse melancolique». Глибокий психологізм твору

Опрацювати ст.168 – 170

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

 Урок №43.Контрольна робота. Творчість М. Коцюбинського,О. Кобилянської (тест).

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 43_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/13pUdnc61bZuL3-alOfSh_9C1lZd-XDZQ9dC5focT8ss/edit?usp=sharing

Урок №44.Життя і творчість Василя Стефаника

Опрацювати ст. 169 – 173

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3 на ст.173 письмово у зошитах .

Прочитати новелу.

Урок №45.Психологічне розкриття теми еміграції в новелі В.Стефаника “Камінний хрест”. Історична основа твору, його сюжетно-композиційні особливості

Опрацювати ст. 175 – 177

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 5 на ст.175 письмово у зошитах та прислати фотозвіт на електронну пошту.

Урок №46.Драматизм конфлікту, емоційна загостреність новели     

В. Стефаника “Камінний хрест”. Багатозначність символічних образів.

Опрацювати ст. 174.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 4 на ст.174 письмово у зошитах

ТЛ: експресіонізм

Урок №47.Усне переказування найбільш разючих епізодів із новели з аргументацією свого вибору.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 8 (3) на ст.178 письмово у зошитах та прислати фотозвіт на електронну пошту.

Урок №  48.Життя і творчість Володимира Винниченка. Винниченко-художник

Опрацювати ст. 179 – 184

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3 на ст. 184 письмово у зошитах. Прочитати  новелу «Момент».

Урок №49.Поєднання реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту в новелі В. Винниченка “Момент”

Опрацювати ст. 202 – 203

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 5 на ст.202 письмово у зошитах.

Урок№50. Образ панни – утілення ідеї вічної жіночності й краси в новелі В. Винниченка “Момент”. Імпресіонізм твору

Опрацювати ст. 202 – 203

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 7  на ст.204  письмово у зошитах.

Урок №51.  Контрольна робота. Творчість Василя Стефаника й Володимира Винниченка  

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 51_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/1Uba0nnZYWwo1qa69DK32Z1wy6idOHNUuTD6kueXCmpA/edit?usp=sharing

Урок №52.  Контрольний письмовий твір на тему «Проблема еміграції в новелі

В. Стефаника «Камінний хрест»

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 52 _твір_номер групи_прізвище)

Урок №53.Альманах “З-над хмар і з долин”. Угруповання “Молода муза”. “Нова” драма на межі століть

Опрацювати ст. 205 – 206

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 2 на ст.205 письмово у зошитах.

Урок№ 54. Життєвий і творчий шлях Лесі Українки

Опрацювати ст. 206 – 212

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 4 на ст.210 письмово у зошитах.

Урок№ 55.“Contra spem spero!” Лесі Українки як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення поета й поезії у вірші “Слово, чому ти не твердая криця…” ТЛ: неоромантизм

Опрацювати ст. 212 -216

Домашнє завдання.  Прочитати поезії, опрацювти і записати  у зошитах літературно – критичний матеріал про них. Вивчити напам’ять вірш “Contra spem spero!”

Урок№ 56. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети у вірші Лесі Українки “Мріє, не зрадь”. Зображення повені людських почуттів у вірші “Стояла я і слухала весну…”

Опрацювати ст. 216 – 218

Домашнє завдання.  Прочитати поезії, опрацювти і записати  у зошитах літературно – критичний матеріал про них. Прочитати драму  “Лісова пісня”

Урок№ 57. Драма Лесі Українки “Лісова пісня”, її фольклорно-міфологічна основа. ТЛ: драма-феєрія

Опрацювати ст. 221 – 224 і записати у зошит визначення поняття драма – феєрія.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 10 на ст.228 письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на пошту.

Урок№ 58. Символічність образів Мавки й дядька Лева – уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килини – антиподи головній героїні Мавці в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Симбіоз духовності і прагматизму в образі Лукаша

Опрацювати ст. 226 – 228

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 8,9 на ст.228 письмово у зошитах.

Урок№ 59. Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії

Опрацювати ст. 224 – 225

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 7 на ст.228 письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на пошту.

Урок№ 60. Контрольна робота. Творчість Л.Українки ( тест). Підсумковий урок

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 60 _тест_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/1-yX4ACe5XiBiGPRFEuxggmnklmNSjkmRZg0lf0Bfg40/edit?usp=sharing

Групи 12,13

Підручник О.Авраменко, В. Пахаренко  Українська література  10 клас

https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html

(назва файлу домашнього завдання: літ_номер уроку_номер питання_номер групи_прізвище)

Урок №22. Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму в поезії І. Франка “Гімн”.

ТЛ: гімн

Опрацювати ст. 82 83

 Домашнє завдання.  Прочитати поезію, опрацювти і записати  у зошитах літературно – критичний матеріал про неї.

Урок №23. Поетична збірка І. Франка “Зів’яле листя”. Любовні мотиви в поезіях “Ой ти, дівчино, з горіха зерня” і “Чого являєшся мені…”

Опрацювати ст. 85 -90

 Домашнє завдання.  Прочитати поезії, опрацювти і записати  у зошитах літературно – критичний матеріал про них. Вивчити напам’ять вірш І.Франка ( на вибір).

Урок №24.Урок виразного читання. Літературна композиція за

інтимною лірикою І. Франка.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання  5 на ст. 110  в кінці теми письмово у зошитах  та надіслати фотозвіт на пошту.

Урок №25. Філософська поезія І. Франка. Драматизм людських стосунків у “Легенді про вічне життя”

ТЛ: філософська поезія

Опрацювати ст. 91 -95

 Домашнє завдання. Опрацювати питання  11 в кінці теми письмово у зошитах . Читати поему «Мойсей».

Урок №26. Поема “Мойсей” – вершинний твір І. Франка. Проблематика твору.

ТЛ: терцини

Опрацювати ст. 95 – 97

 Домашнє завдання. Опрацювати питання  6 на ст.95   письмово у зошитах .

Урок №27. Характеристика героїв поеми І. Франка “Мойсей”. Пролог до поеми – заповіт українському народові

Опрацювати ст. 97 – 98

 Домашнє завдання. Опрацювати питання  11 (1) в кінці теми письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на пошту. Читати новелу Сойчине крило”.

Урок №28. Проза І. Франка. Жіноча доля в новелі І. Франка “Сойчине крило”.

ТЛ: поняття про модернізм

Опрацювати ст. 95 – 97

 Домашнє завдання. Опрацювати питання  8 на ст.108   письмово у зошитах .

Урок №29. Образ героя-адресата в новелі І. Франка “Сойчине крило” – уособлення боротьби між “естетикою” і “живим чоловіком”. Значення творчості І. Франка

Опрацювати ст. 95 – 97

 Домашнє завдання. Опрацювати питання  3 в кінці теми письмово у зошитах. 

Урок № 30.Контрольна робота. Творчість Івана Франка (тест)

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок30_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/18nNEnljF5bR57-yhcEhbGGh1O07GHKTMdC__uvlF5xA/edit?usp=sharing

Урок №31.Основні риси українського прозового модернізму.

Опрацювати ст.111 -116.

Домашнє завдання. Знати представників цього напряму в різних видах мистецтва.

Урок №32. Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду письменника.

Опрацювати  ст.111 -116. письмово у зошитах.  

Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми та надіслати фотозвіт на електронну пошту. Читати новелу

Урок №33.Психологічна новела М. Коцюбинського “Intermezzo” з жанровими ознаками “поезії в прозі”. Автобіографічна основа новели. ТЛ: психологічна новела, “поезія в прозі ”.

Опрацювати  ст.123 -131.   

Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми письмово у зошитах.  

Урок №34.Символічні образи в новелі М. Коцюбинського “Intermezzo”. Проблеми душевної рівноваги. Поетика імпресіонізму.

ТЛ: імпресіонізм письмово у зошитах.

 Опрацювати ст. 121, 131 -134.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 1-6 в кінці теми письмово у зошитах.

Урок №35.Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією і дійсністю в повісті М. Коцюбинського “Тіні забутих предків”

Опрацювати ст. 152 – 153.

Домашнє завдання. Опрацювати питання8 -11 в кінці теми письмово у зошитах.

Урок №36.Фольклорне тло в повісті М. Коцюбинського “Тіні забутих предків”. Світ людини у зв’язку зі світом природи. Образи й символи повісті

Опрацювати ст. 153 – 154.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 9 в кінці теми письмово у зошитах та  надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок №37. Контрольна робота. Творчість Михайла Коцюбинського (твір)

Домашнє завдання. Написати твір на тему Іван та Марічка – українські Ромео та Джульєта». Обсяг – 4 сторінки.

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок37_номер групи_прізвище)

Урок №38.Написання асоціативного есе, викликаного певним образом

Домашнє завдання. Написати вільне есе.

Урок №39.Життя і творчість Ольги Кобилянської

Опрацювати ст. 157 – 161.

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми.

Урок №40.Краса вільної душі й аристократизм духу в новелі О. Кобилянської «Іmpromtu phantasie». Автобіографізм твору

Опрацювати ст.165 – 166

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми письмово у зошитах.

Урок №41.Образи жінок-інтелектуалок у новелі О. Кобилянської «Valse melancolique»

Опрацювати ст.166 – 168

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми письмово у зошитах та  надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок №42.Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь новели О. Кобилянської «Valse melancolique». Глибокий психологізм твору

Опрацювати ст.168 – 170

Домашнє завдання. Опрацювати питання  в кінці теми письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

 Урок №43.Контрольна робота. Творчість М. Коцюбинського,О. Кобилянської (тест).

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок43_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/13pUdnc61bZuL3-alOfSh_9C1lZd-XDZQ9dC5focT8ss/edit?usp=sharing

Урок №44.Життя і творчість Василя Стефаника

Опрацювати ст. 169 – 173

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3 на ст.173 письмово у зошитах .

Прочитати новелу.

Урок №45.Психологічне розкриття теми еміграції в новелі В.Стефаника “Камінний хрест”. Історична основа твору, його сюжетно-композиційні особливості

Опрацювати ст. 175 – 177

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 5 на ст.175 письмово у зошитах та прислати фотозвіт на електронну пошту.

Урок №46.Драматизм конфлікту, емоційна загостреність новели     

В. Стефаника “Камінний хрест”. Багатозначність символічних образів.

Опрацювати ст. 174.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 4 на ст.174 письмово у зошитах

ТЛ: експресіонізм

Урок №47.Усне переказування найбільш разючих епізодів із новели з аргументацією свого вибору.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 8 (3) на ст.178 письмово у зошитах та прислати фотозвіт на електронну пошту.

Урок №  48.Життя і творчість Володимира Винниченка. Винниченко-художник

Опрацювати ст. 179 – 184

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3 на ст. 184 письмово у зошитах. Прочитати  новелу «Момент».

Урок №49.Поєднання реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту в новелі В. Винниченка “Момент”

Опрацювати ст. 202 – 203

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 5 на ст.202 письмово у зошитах.

Урок№50. Образ панни – утілення ідеї вічної жіночності й краси в новелі В. Винниченка “Момент”. Імпресіонізм твору

Опрацювати ст. 202 – 203

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 7  на ст.204  письмово у зошитах.

Урок №51.  Контрольна робота. Творчість Василя Стефаника й Володимира Винниченка  

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 51_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/1Uba0nnZYWwo1qa69DK32Z1wy6idOHNUuTD6kueXCmpA/edit?usp=sharing

Урок №52.  Контрольний письмовий твір на тему «Проблема еміграції в новелі

В. Стефаника «Камінний хрест»

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 52 _твір_номер групи_прізвище)

Урок №53. Написання асоціативного есе, викликаного певним образом

Домашнє завдання. Написати вільне есе.

Урок №54. Література рідного краю. Творчість  В.І.Діденка

Домашнє завдання. Створення асоціативного куща «Постать В.І.Діденка».

Урок №55. Урок позакласного читання. П. Загребельний «Диво»

Домашнє завдання.Образ Софії Київської  письмово у зошитах.

Урок №56. Підсумковий урок

Домашнє завдання. Повторення.

група 20

Підручник О.Авраменко  Українська література  11 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

 (назва файлу домашнього завдання: літ_номер уроку_номер завдання _номер групи_прізвище)

Урок 40.Осип Турянський. Коротко про письменника. «Поза межами болю». Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення. Поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу.

Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором).ТЛ: поема у прозі.

Опрацювати ст. 140 – 142

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3 на ст.141 письмово у зошитах.

Урок 41.Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя. Ідея перемоги духа над матерією. Гуманістичний життєствердний пафос поеми у прозі, його вселюдська значущість і всеохопність.

Опрацювати ст. 142 -144

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 10,11 на ст.145 письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 42.Контрольний твір «Духовність має перевагу над матеріальним» (на прикладі поеми в прозі Осипа Турянського «Поза межами болю»).

 (виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 42_твір_номер групи_прізвище)

Урок 43.Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники. Євген Маланюк. Коротко про митця.

Опрацювати ст. 151 -154

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 2 на ст.151 письмово у зошитах.

Урок 44.«Уривок з поеми», «Напис на книзі віршів…» Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії

Опрацювати ст. 154 – 157. Прочитати поезії, опрацювти і записати  у зошитах літературно – критичний матеріал про них.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 2 на ст.151 письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 45.Іван Багряний( І.Лозов’ягін). Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція.

Опрацювати ст. 159 – 160.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання  2 на ст.159 письмово у зошитах. Прочитати роман «Тигролови»

Урок 46.«Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.).

Опрацювати ст. 160 -162.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання  3 на ст.160  письмово у зошитах  та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 47.Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу. ТЛ: пригодницький роман.

Опрацювати ст. 161 – 162

 Домашнє завдання. Виписати цитатні характеристики головних героїв роману І.Багряного «Тигролови».

Урок 48.Усний твір-характеристика персонажа роману «Тигролови».

 Домашнє завдання. Написати невеликий роздум на тему « Чому Григорієві  Многогрішному симпатизує читач?» та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 49.Участь українських письменників у Другій світовій війні. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду.

Опрацювати ст. 164 – 165

 Домашнє завдання. Опрацювати питання  2 на ст.164 письмово у зошитах.

Урок 50.Олександр Довженко – відомий у світі кінорежисер,засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення.

Опрацювати ст.165 – 166

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 4 на ст.172 письмово у зошитах.

Урок 51.«Щоденник». Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою.

Опрацювати ст. 166 -167

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 6 на ст.172 письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 52.«Зачарована Десна». Історія написання, автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Поєднання минулого і сучасного. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті.

Опрацювати ст. 168 – 170

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 6 на ст.168 письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 53. Контрольна робота. Творчість Є. Маланюка, І. Багряного, О. Довженка. ( тест)

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 53_тест_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/1k2AbsBwc0jAy37_eMMmTdR6o2hpZFXDCQctPQM4J0aE/edit

Урок 54.«Бесіда про вивчені твори української літератури. Обмін думками про знакові для свого часу твори, актуальні нині.

Домашнє завдання. Повторення.

Урок 55. Підсумковий урок

Домашнє завдання. Повторення.

група 21

Підручник О.Авраменко  Українська література  11 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

(назва файлу домашнього завдання: літ_номер уроку_номер питання_номер групи_прізвище)

Урок 19.Юрій Яновський. Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно.

Опрацювати  ст. 66 – 69 письмово у зошитах.  

Домашнє завдання.    Опрацювати питання в кінці теми.

Урок 20.Новаторство художньої форми («Майстер корабля»): модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору.

Опрацювати  ст. 69 – 75 письмово у зошитах  

Домашнє завдання.    Опрацювати питання в кінці теми.

Урок 21.Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря. Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму загальнолюдського.

Опрацювати  ст. 75 – 87 письмово у зошитах  

Домашнє завдання.    Опрацювати питання в кінці теми та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 22.Життєвий шлях Валер’яна Підмогильного. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач.

Опрацювати ст. 85 – 86

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3на ст.87письмово у зошитах  Прочитати роман « Місто» В. підмогильного.

Урок 23.Світовий мотив підкорення міста в романі В. Підмогильного «Місто». Зображення «цілісної» людини: у єдності біологічного, духовного, соціального.

Опрацювати ст. 87 – 88

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 9,10 на ст.92письмово у зошитах 

та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 24. Образ українського інтелігента Степана Радченка в романі «Місто». Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому. ТЛ: урбаністичний роман.

Опрацювати ст. 87 – 88

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 1 на ст.92письмово у зошитах 

та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 25.Остап Вишня (Павло Губенко). Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. «Моя автобіографія»

Опрацювати ст. 97 – 98. Прочитати усмішки.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3 на ст.99 письмово у зошитах 

та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 26.Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риса індивідуального почерку Остапа Вишні. Усмішки  «Письменники», «Сом».

Опрацювати ст. 101 – 102

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 4 на ст.101письмово у зошитах.

Урок 27.Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920?1930 рр.Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л. Курбаса. Національний матеріал і і вселюдські,«вічні» мотиви та проблеми у п’єсах.

Опрацювати ст. 115 -120

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 4на ст.119 письмово у зоши

Урок 28.Микола Куліш.Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету.Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій,дядько Тарас, тьотя Мотя). Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння. ТЛ: сатирична комедія

Опрацювати ст. 121 -124

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 5на ст.121 письмово у зошитах  та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 29.Драматургічна майстерність автора у створенні комічниххарактерів і ситуацій, у побудові діалогів та ремарок, умовній характеристиці героїв. Сценічне втілення.Актуальність п’єси в наш час.

Опрацювати ст. 121 -124

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 1,2на ст.126 письмово у зошитах  та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 30.Контрольна робота. Творчість М. Хвильового, Ю. Яновського,

В. Підмогильного, Остапа Вишні, М. Куліша

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 30_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/1KUXg3myb50PA8YjytpHjyBo-UPLk43ObiXNpmhbxFGg/edit

Урок 31.Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і

новітнім процесам, високий розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р.

Богдан-Ігор Антонич. Коротко про митця. Аполітичність,наскрізна

життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій.

Опрацювати ст. 132 -135

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 7,8 на ст.139 письмово у зошитах.

Урок 32.Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими; міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів. «Зелена Євангелія», «Різдво», «Коляда».ТЛ: міфологізм, асоціативність.

Опрацювати ст. 136 -138. Прочитати поезії, опрацювти і записати  у зошитах літературно – критичний матеріал про них.

Домашнє завдання. Вивчити напам’ять один із віршів Б.-І. Антонича ( на власний вибір).

Прочитати поему у прозі О.Турянського «Поза межами болю».

Урок 33 Осип Турянський. Коротко про письменника. «Поза межами болю». Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення. Поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу.

Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором).ТЛ: поема у прозі.

Опрацювати ст. 140 – 142

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3 на ст.141 письмово у зошитах.

Урок 34.Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя. Ідея перемоги духа над матерією. Гуманістичний життєствердний пафос поеми у прозі, його вселюдська значущість і всеохопність.

Опрацювати ст. 142 -144

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 10,11 на ст.145 письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 35.Контрольний твір «Духовність має перевагу над матеріальним» (на прикладі поеми в прозі Осипа Турянського «Поза межами болю»).

 (виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 35_твір_номер групи_прізвище)

Урок 36 Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники. Євген Маланюк. Коротко про митця.

Опрацювати ст. 151 -154

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 2 на ст.151 письмово у зошитах.

Урок 37.«Уривок з поеми», «Напис на книзі віршів…» Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії

Опрацювати ст. 154 – 157. Прочитати поезії, опрацювти і записати  у зошитах літературно – критичний матеріал про них.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 2 на ст.151 письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 38.Іван Багряний( І.Лозов’ягін). Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція.

Опрацювати ст. 159 – 160.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання  2 на ст.159 письмово у зошитах. Прочитати роман «Тигролови»

Урок 39.«Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.).

Опрацювати ст. 160 -162.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання  3 на ст.160  письмово у зошитах  та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 40.Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу. ТЛ: пригодницький роман.

Опрацювати ст. 161 – 162

 Домашнє завдання. Виписати цитатні характеристики головних героїв роману І.Багряного «Тигролови».

Урок 41.Усний твір-характеристика персонажа роману «Тигролови». Підсумковий урок

 Домашнє завдання. Написати невеликий роздум на тему « Чому Григорієві  Многогрішному симпатизує читач?» та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 42. Підсумковий урок

Домашнє завдання. Повторення.

групи 22,23

Підручник О.Авраменко  Українська література  11 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

(назва файлу домашнього завдання: літ_номер уроку_номер питання_номер групи_прізвище)

Урок 27.Новаторство художньої форми («Майстер корабля»): модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору.

Опрацювати  ст. 69 – 75 письмово у зошитах  

Домашнє завдання.    Опрацювати питання в кінці теми.

Урок 28.Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря. Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму загальнолюдського.

Опрацювати  ст. 75 – 87 письмово у зошитах  

Домашнє завдання.    Опрацювати питання в кінці теми та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 29.Життєвий шлях Валер’яна Підмогильного. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач.

Опрацювати ст. 85 – 86

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3на ст.87письмово у зошитах  Прочитати роман « Місто» В. підмогильного.

Урок 30.Світовий мотив підкорення міста в романі В. Підмогильного «Місто». Зображення «цілісної» людини: у єдності біологічного, духовного, соціального.

Опрацювати ст. 87 – 88

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 9,10 на ст.92письмово у зошитах 

та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 31. Образ українського інтелігента Степана Радченка в романі «Місто». Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому. ТЛ: урбаністичний роман.

Опрацювати ст. 87 – 88

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 1 на ст.92письмово у зошитах 

та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 32.Остап Вишня (Павло Губенко). Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. «Моя автобіографія»

Опрацювати ст. 97 – 98. Прочитати усмішки.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 3 на ст.99 письмово у зошитах 

та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 33.Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риса індивідуального почерку Остапа Вишні. Усмішки  «Письменники», «Сом».

Опрацювати ст. 101 – 102

 Домашнє завдання. Опрацювати питання 4 на ст.101письмово у зошитах.

Урок 34. Підсумковий урок

Домашнє завдання. Повторення.

група  30

(назва файлу домашнього завдання: літ_номер уроку_номер завдання _номер групи_прізвище)

Підручник О.Авраменко  Українська література  11 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Урок 31.Дмитро Павличко. «Два кольори», який став народною піснею. Використання фольклорних, персоніфікованих образів для передачі глибокого почуття кохання («Я стужився, мила, за тобою…»).

Опрацювати ст. 194-196. Прочитати поезії, опрацювти і записати  у зошитах літературно – критичний матеріал про них.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 4 на ст.196 письмово у зошитах  та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 32.Іван Драч.Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості.

Опрацювати ст. 197 – 199. Прочитати поезії, опрацювти і записати  у зошитах літературно – критичний матеріал про них.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 3,4 на ст.199 письмово у зошитах  

 Урок 33.Микола Вінграновський.«У синьому небі я висіяв ліс»

Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Учень О.Довженка.

Опрацювати ст. 200 – 292. Прочитати поезії, опрацювти і записати  у зошитах літературно – критичний матеріал про них.

Домашнє завдання. Опрацювати питання 3,4 на ст.199 письмово у зошитах. Вивчити напам’ять один з віршів  поетів – шістдесятнтків ( на власний вибір).

Урок 34.Григір Тютюнник. Коротко про письменника. Вічна тема любовного трикутника в новітній інтерпретації. «Три зозулі з поклоном». Образ любові як утілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу.

Опрацювати ст. 203 – 205.

Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми. Читати новелу «Три зозулі з поклоном».

Урок 35.Зміщення часових площин як художній засіб у новелі. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї.

 ТЛ: художня деталь (поглиблено) письмово у зошитах .

 Опрацювати Ст. 206 – 208.

Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми письмово у зошитах  та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 36.Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність,інтелектуалізм,публіцистичність). «Страшні слова, коли вони мовчать…» ? ліричний роздум про значення слова вжитті людини, суть мистецтва.

Опрацювати ст. 209 – 210

Домашнє завдання. Законспектувати життєпис Л.Костенко

Урок 37. «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність.

Опрацювати ст.210 -212.

Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми письмово у зошитах . Вивчити напам’ять один з віршів  Л.Костенко ( на власний вибір).

Урок 38. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним.

Опрацювати ст.214 -215.

Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми письмово у зошитах. 

Урок 39.Історично-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». ТЛ: роман у віршах.

Опрацювати ст. 222 – 233.

Домашнє завдання. Читати роману у віршах «Маруся Чурай».

Урок 40.Духовне життя українців крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство,індивідуальна свобода людини.

 Опрацювати ст. 215 – 220.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми письмово у зошитах  та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 41.Василь Стус – поет як символ незламного духу, високої людської гідності. Загальний огляд творчості.

Опрацювати ст. 234 – 236.

Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми письмово у зошитах.

Урок 42.Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»). Стан активної позиції ліричного героя .

Опрацювати ст. 236 – 238.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми. Вивчити напам’ять один з віршів  В. Стуса ( на власний вибір).

Урок 43.Контрольна робота. Творчість В. Симоненка,Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського, Л. Костенко,В. Стуса (тестування).

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 43_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/1r6_6hpjIqQekaTt39OLzawA1AGM8zabDXHAZ_wUNVpU/edit?usp=sharing

Урок 44.З’ява нового літературного покоління. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна  і масова.

ТЛ: постмодернізм, література елітарна і масова.

Опрацювати ст.239 -240

Домашнє завдання. Опрацювати питання 1 на ст.248 письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 45. Життєпис Юрія Андруховича. Творчість, що не знає приписів і заборон, – провідний мотив поезії «Пісня мандрівного спудея».

Опрацювати ст.241 -243

Домашнє завдання. Опрацювати питання  на ст.242 письмово у зошитах .

Урок 46. Внутрішня свобода ліричного героя Ю. Андруховича в поезії «Астролог». Поетика постмодернізму у віршах Ю. Андруховича.

Опрацювати ст.242 -243

Домашнє завдання. Опрацювати питання  на ст.243 письмово у зошитах .

Урок 47. Життєпис Галини Пагутяк. Життя знедолених людей в оповіданні «Потрапити в сад». Жанрові особливості твору.

Опрацювати ст.243 -246

Домашнє завдання. Опрацювати питання  на ст.247 (1,2) письмово у зошитах .

Урок 48. Символічний фінал оповідання Г. Пагутяк «Потрапити в сад». Образна система. Гуманізм твору.

Опрацювати ст.246 -247

Домашнє завдання. Опрацювати питання  10 на ст.247 письмово у зошитах .

Урок 49. Контрольна робота. Сучасна українська література (мінітвір). 

«Мистецтво – засіб формування сучасного погляду на світ і людину в ньому» (на прикладі твору одного з постмодерністів).

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 49_номер групи_прізвище)

Урок 50. Література рідного краю (прозові твори). Творчість  Л. Дереша

Домашнє завдання. Створення асоціативного куща «Постать Л.Дереша».

Урок 51. Література рідного краю (поетичні твори). Творчість О.Ірванеця

Домашнє завдання. Створення асоціативного куща «Постать О.Ірванеця».

Урок 52. Урок позакласного читання. Л.Костенко « Записки українського самашедшого»

Домашнє завдання. Характеристка головного героя.

Урок 53. Підсумковий урок-вікторина (розвиток усного мовлення).

Домашнє завдання. Повторення

Урок 54. Підсумковий урок

Домашнє завдання. Повторення

групи  31,32,33

(назва файлу домашнього завдання: літ_номер уроку_номер завдання _номер групи_прізвище)

Підручник О.Авраменко  Українська література  11 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Урок 48.Духовне життя українців крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство,індивідуальна свобода людини.

 Опрацювати ст. 215 – 220.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми письмово у зошитах  та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 49.Василь Стус – поет як символ незламного духу, високої людської гідності. Загальний огляд творчості.

Опрацювати ст. 234 – 236.

Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми письмово у зошитах.

Урок 50.Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»). Стан активної позиції ліричного героя .

Опрацювати ст. 236 – 238.

 Домашнє завдання. Опрацювати питання в кінці теми. Вивчити напам’ять один з віршів  В. Стуса ( на власний вибір).

Урок 51.Контрольна робота. Творчість В. Симоненка,Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського, Л. Костенко,В. Стуса (тестування).

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 51_номер групи_прізвище)

Натисніть тут

https://docs.google.com/document/d/1r6_6hpjIqQekaTt39OLzawA1AGM8zabDXHAZ_wUNVpU/edit?usp=sharing

Урок 52.З’ява нового літературного покоління. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна  і масова.

ТЛ: постмодернізм, література елітарна і масова.

Опрацювати ст.239 -240

Домашнє завдання. Опрацювати питання 1 на ст.248 письмово у зошитах та надіслати фотозвіт на електронну пошту.

Урок 53. Життєпис Юрія Андруховича. Творчість, що не знає приписів і заборон, – провідний мотив поезії «Пісня мандрівного спудея».

Опрацювати ст.241 -243

Домашнє завдання. Опрацювати питання  на ст.242 письмово у зошитах .

Урок 54. Внутрішня свобода ліричного героя Ю. Андруховича в поезії «Астролог». Поетика постмодернізму у віршах Ю. Андруховича.

Опрацювати ст.242 -243

Домашнє завдання. Опрацювати питання  на ст.243 письмово у зошитах .

Урок 55. Життєпис Галини Пагутяк. Життя знедолених людей в оповіданні «Потрапити в сад». Жанрові особливості твору.

Опрацювати ст.243 -246

Домашнє завдання. Опрацювати питання  на ст.247 (1,2) письмово у зошитах .

Урок 56. Символічний фінал оповідання Г. Пагутяк «Потрапити в сад». Образна система. Гуманізм твору.

Опрацювати ст.246 -247

Домашнє завдання. Опрацювати питання  10 на ст.247 письмово у зошитах .

Урок 57. Контрольна робота. Сучасна українська література (мінітвір). 

«Мистецтво – засіб формування сучасного погляду на світ і людину в ньому» (на прикладі твору одного з постмодерністів).

(виконання обов‘язкове у зошитах, надіслати фотозвіт на електронну пошту)

(назва файлу: урок 49_номер групи_прізвище)

Урок 58. Література рідного краю (прозові твори). Творчість  Л. Дереша

Домашнє завдання. Створення асоціативного куща «Постать Л.Дереша».

Урок 59. Література рідного краю (поетичні твори). Творчість О.Ірванеця

Домашнє завдання. Створення асоціативного куща «Постать О.Ірванеця».

Урок 60. Урок позакласного читання. Л.Костенко « Записки українського самашедшого»

Домашнє завдання. Характеристка головного героя.

Урок 61. Підсумковий урок-вікторина (розвиток усного мовлення).

Домашнє завдання. Повторення

Урок 62. Підсумковий урок

Домашнє завдання. Повторення