Громадянська освіта

Опрацювати матеріал уроків та виконати завдання
Виконані завдання надсилати для перевірки на електронну пошту викладача: Друщенко  С.В. sv593725@gmail.com

ІІ семестр

ІІ курс

 групи 20, 21

Підручник Т. В. Бакка, Л. В. Марголіна, Т.В. Мелещенко Громадянська освіта 10 клас https://www.obozrevatel.com/ukr/moyashkola/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/

Урок № 24. Тема: Демократичні інститути та принципи виборчого права.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/98/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/102/

Домашнє завдання: опрацювати § 20-21, стор. 98-104, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника. 

Урок № 25. Тема: Діяльність та вплив політичних партій та громадських організацій на демократію.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/105/

Домашнє завдання: опрацювати § 22, стор. 105-107, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника. 

Урок № 26. Тема: Поняття та функції громадянського суспільства.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/108/

Домашнє завдання: опрацювати §23, стор. 108-111, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника. 

Урок № 27. Тема: Громадянське суспільство та правова держава.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/108/

Домашнє завдання: опрацювати §23, стор. 108-111, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника. 

Урок № 28. Тема: Поняття та роль громади в житті людини, суспільства, держави.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/113/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/115/

Домашнє завдання: опрацювати § 24-25, стор. 113-116, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника. 

Урок № 29. Тема: Роль громадянина у демократизації суспільства.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/118/

Домашнє завдання: опрацювати §26, стор. 118-120, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 30. Тема: Учнівська громада та самоврядування.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/122/

Домашнє завдання: опрацювати §27, стор. 122-124, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 31. Тема: Принципи та цінності учнівського самоврядування.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/125/

Домашнє завдання: опрацювати §27, стор. 125, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 32. Практичне заняття № 4: «Створюємо учнівські правила разом» (написання та внесення змін до статуту навчального закладу)».

Домашнє завдання: “Найприкольніша” практична робота – написати свої Правила для учнів!!! Якби не “дрібничка” – вони (правила) повинні відповідати вимогам всього “кількох” нормативно-правових актів (визнач яких). Створи свої “Правила для учнів” або доповнення до них. (Можливі локальні варіанти, як то: правила для класу, правила поведінки на перерві, правила корстування мобільним телефоном у школі, правила поведінки на шкільній дискотеці, правила для тенісистів на перерві, правила для окремих учнівських спільнот чи груп за інтересами. Можливі навіть такі екзотичні як правила реагування на зауваження та критику, або правила цивілізовананого прояву незгоди з діями інших учасників освітнього процесу, чи правила розв’язання конфліктів)

Зразок:  https://novoshkola.com.ua/uk/handbook-rules-for-students

Урок № 33. Тема: Дитячі і молодіжні громадські об’єднання.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/126/

Домашнє завдання: опрацювати §28, стор. 126-128, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника та написати письмово завдання есе на тему: «Моя громадянська позиція».

Урок № 34. Практичне заняття № 5: «Участь молоді навчального закладу у прийнятті рішень в місцевій громаді».

https://vseosvita.ua/library/urok-38-tema-prakticne-zanatta-ucast-skilnoi-molodi-u-prijnatti-risen-v-miscevij-gromadi-212317.html

Домашнє завдання: опрацювати матеріал за посиланням. Зазначити декілька актуальних проблем на рівні навчального закладу в рамках міста та запропонувати можливі варіанти їхнього вирішення. (пропозиції надсилати на пошту викладачу).

Урок № 35. Тематичне оцінювання з громадянської освіти на тему: «Демократичне суспільство та його цінності».

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e-mail: sv593725@gmail.com)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdply1mi8lDgPHCBkEHUWuKJMGxibizFDMrRmwsMhY2wkbNAQ/viewform

 групи 22, 23

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна

Підручник Т. В. Бакка, Л. В. Марголіна, Т.В. Мелещенко Громадянська освіта 10 клас

https://www.obozrevatel.com/ukr/moyashkola/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/

Урок № 34. Тема: Поняття та роль громади в житті людини, суспільства, держави.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/113/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/115/

Домашнє завдання: опрацювати § 24-25, стор. 113-116, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника. 

Урок № 35. Тема: Роль громадянина у демократизації суспільства.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/118/

Домашнє завдання: опрацювати §26, стор. 118-120, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 36. Тема: Учнівська громада та самоврядування.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/122/

Домашнє завдання: опрацювати §27, стор. 122-124, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 37. Тема: Принципи та цінності учнівського самоврядування.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/125/

Домашнє завдання: опрацювати §27, стор. 125, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 38. Практичне заняття № 5: «Створюємо учнівські правила разом» (написання та внесення змін до статуту навчального закладу)».

Домашнє завдання: “Найприкольніша” практична робота – написати свої Правила для учнів!!! Якби не “дрібничка” – вони (правила) повинні відповідати вимогам всього “кількох” нормативно-правових актів (визнач яких). Створи свої “Правила для учнів” або доповнення до них. (Можливі локальні варіанти, як то: правила для класу, правила поведінки на перерві, правила корстування мобільним телефоном у школі, правила поведінки на шкільній дискотеці, правила для тенісистів на перерві, правила для окремих учнівських спільнот чи груп за інтересами. Можливі навіть такі екзотичні як правила реагування на зауваження та критику, або правила цивілізовананого прояву незгоди з діями інших учасників освітнього процесу, чи правила розв’язання конфліктів)

Зразок:  https://novoshkola.com.ua/uk/handbook-rules-for-students

Урок № 39. Тема: Дитячі і молодіжні громадські об’єднання.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/126/

Домашнє завдання: опрацювати §28, стор. 126-128, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника та написати письмово завдання есе на тему: «Моя громадянська позиція».

Урок № 40. Тематичне оцінювання з громадянської освіти на тему: «Демократичне суспільство та його цінності».

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e-mail: sv593725@gmail.com)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdply1mi8lDgPHCBkEHUWuKJMGxibizFDMrRmwsMhY2wkbNAQ/viewform

  ІІІ курс
групи 30, 31, 32, 33 

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна

Підручник Т. В. Бакка, Л. В. Марголіна, Т.В. Мелещенко Громадянська освіта 10 клас

https://www.obozrevatel.com/ukr/moyashkola/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-iv–demokratichne-suspilstvo-ta-jogo-tsinnosti/

Урок № 25. Тема: Поняття інтеграції та глобалізації.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-vii–ukraina-evropa-svit/214/

 Домашнє завдання: опрацювати §47, стор. 214 – 216, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 26. Практичне заняття № 6: «Глобальні проблеми сучасності». 

https://history.vn.ua/pidruchniki/gisem-civil-education-10-class-2018/39.php

Домашнє завдання: опрацювати анкети для опитування № 1,2,3,4,5 та дати відповіді на запитання.

Виконати завдання: заповнити анкети для опитування № 1,2,3,4,5 та надіслати на пошту викладачу.

Урок № 27. Тема: Витоки та процес європейської інтеграції.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-vii–ukraina-evropa-svit/214/

Домашнє завдання: опрацювати §47, стор. 214 – 216, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 28. Тема: Міграційні процеси.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-vii–ukraina-evropa-svit/217/

Домашнє завдання: опрацювати §48, стор. 217 – 220, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 29. Тема: Поняття міжнародних відносин.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-vii–ukraina-evropa-svit/221/

Домашнє завдання: опрацювати §49, стор. 221 – 226, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 30. Тема: Система безпеки.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-vii–ukraina-evropa-svit/226/

Домашнє завдання: опрацювати §50, стор. 226 – 230, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 31. Тема: Можливості співпраці з міжнародними організаціями.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-vii–ukraina-evropa-svit/226/

Домашнє завдання: опрацювати §50, стор. 226 – 230, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 32. Тема: Європейське і світове співробітництво.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-vii–ukraina-evropa-svit/226/

Домашнє завдання: опрацювати §50, стор. 226 – 230, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 33. Тема: Участь України в міжнародних організаціях.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-vii–ukraina-evropa-svit/232/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/grazhdanskoe-obrazovanie/bakka-2018/rozdil-vii–ukraina-evropa-svit/235/

Домашнє завдання: опрацювати §51-52, стор. 232 – 239, створивши конспект у зошиті.

Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.

Урок № 34. Практичне заняття № 7: «Економічні, соціальні та політичні переваги вступу до ЄС».

https://www.bsmu.edu.ua/blog/6860-pozitivni-naslidki-vstupu-ukraini-do-es/

Домашнє завдання: опрацювати матеріал за посиланням.

Виконати завдання: визначити переваги чи недоліки вступу України до ЄС; дати власну оцінку досягненням з цього питання.

Урок № 35. Тематичне оцінювання за темою: «Україна, Європа, світ

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e-mail: sv593725@gmail.com)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdQJhAm1aKKK8pWSDKuhlC52Wjkiybe2WECfeXLIB7CjmPpng/viewform