Німецька мова

Опрацювати матеріал уроків та виконати завдання.

 денна форма навчання АД1а, БМ1а, АД2а, БМ2а. Виконані завдання надсилати на електронну пошту вкладача: Соловкова Н.В. nataliasolovkova@gmail.com

 заочна форма навчання АД1аз, БМ1аз, Ад2аз, БМ2аз. Виконані завдання надсилати на електронну пошту вкладача: Соловкова Н.В. nataliasolovkova@gmail.com

денна

Підручник. Є.М.Макаренко «Посібник з німецької мови»

(навчальний посібник для  здобувачів освіти транспортних навчальних закладів)

Групи  АД1а,  БМ1а 

 Тема: Загальномовний цикл.

Урок 1. Значення вивчиння німецької мови.

Домашнє завдання: написати твір чому я вивчаю німецьку мову.

Урок 2. Іменники. Відмінювання іменників. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=cp5Lxr7s-l8.

Домашнє завдання: вивчити артиклі іменників та пройти тест https://naurok.com.ua/test/vidminyuvannya-imennikiv-u-nimeckiy-movi-812314.html

Урок 3. Дієслова в теперішньому часі. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=kAj1fqEyauM.

Домашнє завдання: вивчити відмінювання та пройти тест

https://naurok.com.ua/test/pr-sens-teperishniy-chas-667567.html.

Урок 4. Порядок слів у розповідному реченні та питальному реченні. Опрацювати відео

https://www.youtube.com/watch?v=X85KrrKiJe0.

Домашнє завдання: написати 5 простих речень та 5 питальних.

Урок 5. Імперфект слабких і сильних дієслів. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=0lUToY110PM.

 Домашнє завдання: пройти тест https://naurok.com.ua/test/imperfekt-814365.html.

Урок 6. Утворення перфект з haben та sein. Опрацювати ст. 171, 172 (за підручником Сотникова 11 клас)

Домашнє завдання: пройти тест https://naurok.com.ua/test/perfekt-118505.html

Урок 7. Майбутній час. Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=0PI1uuidmFw

ст. Домашнє завдання: пройти тест https://naurok.com.ua/test/futur-i-maybutniy-chas-942197.html

Урок 8. Пасивні форми дієслова. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=u2avhkpamx0.

 Домашнє завдання: пройти тест https://naurok.com.ua/test/passiv-743643.html.

Урок 9.Тематична контрольна робота

Урок 10. Прямий та зворотній порядок слів у реченні. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=j3OxJhPkfR0.

Домашнє завдання: записати 5 речень з прямим порядком та 5 з зворотнім.

Урок 11. Питальні слова. Питальні речення з питальними словами. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=Ok4z9MmF6mU.

Домашнє завдання: вивчити питальні слова.

Урок 12. Питальне речення без питального слова. Опрацювати відео https://naurok.com.ua/test/pitalni-slova-514317.html.

Домашнє завдання: пройти тест https://naurok.com.ua/test/pitalni-slova-514317.html.

Урок 13. Німеччина. Види підрядних речень. Опрацювати відео та текст https://shkolnik.in.ua/slovnyk/der-satz-rechennia/das-satzgefjoge-skladnopidryadne-rechennya.html та http://school28.edukit.lviv.ua/Files/downloads/1000%20%D1%82%D0%B5%D0%BC.pdf ст.181

Домашнє завдання: вивчити підрядні сполучники та записати в зошит, переклад тексту письмово.

Урок 14. Австрія. Парні сполучники. Опрацювати текст http://school28.edukit.lviv.ua/Files/downloads/1000%20%D1%82%D0%B5%D0%BC.pdf та відео https://www.youtube.com/watch?v=SeXw3nXapLc.

Домашнє завдання: записати переклад в зошит та вивчити парні сполучники.

Урок 15. Швейцарія. Опрацювати текст http://school28.edukit.lviv.ua/Files/downloads/1000%20%D1%82%D0%B5%D0%BC.pdf ст.231.

Домашнє завдання: переклад записати в зошит.

Урок 16. Люксембург. Опрацювати текст http://school28.edukit.lviv.ua/Files/downloads/1000%20%D1%82%D0%B5%D0%BC.pdf ст.  238.  Домашнє завдання: дати відповіді на питання письмово.

Урок 17. Ліхтенштейн. Ступені порівняння прикметників. Опрацювати текст http://school28.edukit.lviv.ua/Files/downloads/1000%20%D1%82%D0%B5%D0%BC.pdf ст. 240 та відео https://www.youtube.com/watch?v=H4Gp0edpMs4.

Домашнє завдання: переклад записати в зошит та вивчити ступені порівняння прикметників.

Урок 18. Тематична контрольна робота

ll семестр

Урок 19. Види готелів

https://www.wellness-heaven.de/wellness/literatur-hotels-bibliothek/

Перекласти текст

Домашнє завдання :Вивчити текст Welches Hotel hat mir gefallen?

Урок 20 .Реєстрація і поселення в готель

https://languagefreak.eu/%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96-%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%8E-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%8E-%D1%80%D0%BE/

Прочитати діалог 1 Домашнє завдання вивчити діалог

Урок 21.Готельні послуги

https://languagefreak.eu/%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96-%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%8E-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%8E-%D1%80%D0%BE/

Прочитати діалог 2 Домашнє завдання : вивчити діалог

Урок 22.Ведення діалогу

Написати діалог Im Hotel

Урок 23.Харчування в готелі

https://www.weg.de/inspiration/reisewissen/im-hotel-essen

Прочитати та перекласти текст Домашнє завдання :Розповісти 5-7 речень Was isst man im Hotel?

Урок 24.Виїзд з готелю

https://languagefreak.eu/%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96-%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%8E-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%8E-%D1%80%D0%BE/

Прочитати діалог Домашнє завдання :вивчити діалог

Урок 25.Утворення іменників за допомогою суфіксів

https://golernen.com/nauka/vyznachennya-rodu-imennyka-sufiks-genusbestimmung/

Переглянти матеріал Домашнє завдання :вивчити суфікси

Урок 26. Повторення Лексичного матеріалу

https://shimanovskadm.ru/uk/bus-tours/dialog-na-nemeckom-v-gostinice-dialogi-v-gostinice-im-hotel-v-nemeckom.html

Переглянути матеріал .

Урок 27. Повторення граматичного матеріалу

Урок 28. Контрольна робота

Урок29.Грошові одиниці Німеччини

Прочитати текст та перекласти:

https://klexikon.zum.de/wiki/Deutsche_W%C3%A4hrung

Домашнє завдання : вивчити 7-10 речень про грошові одиниці Німеччини

Урок 30. Банки Прочитати та перекласти текст

https://www.jugend-und-finanzen.de/alle/finanzthemen/wirtschaft-und-banken/das-bankensystem-in-deutschland

Домашнє завдання: розповісти 10-12 речень про один з німецьких банків Німеччини

Урок 31. Грошові операції Опрацювати текст на ст. 8-9

https://www.bundesbank.de/resource/blob/606038/79786120337268ad14bddbb8afbb187b/mL/geld-und-geldpolitik-data.pdf

Урок32 .Відокремлювані префікси Переглянути відео :

https://www.youtube.com/watch?v=5o7eedZO3tk

Домашнє завдання : пройти тест

https://naurok.com.ua/test/dieslova-z-vidokremlyuvanimi-prefiksami-1755909.html

Урок 33.Курси валют опрацювати ст.200-201

https://www.bundesbank.de/resource/blob/606038/79786120337268ad14bddbb8afbb187b/mL/geld-und-geldpolitik-data.pdf

Урок 34.Обмін валют

Опрацювати та перекласти текст:

https://www.handelsblatt.com/finanzen/geldpolitik/waehrung-wie-funktionieren-wechselkurse/26614102.html#:~:text=Der%20Wechselkurs%20gibt%20den%20Preis,man%20daf%C3%BCr%201%2C11%20Dol

Урок 35-36 Складне речення Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=UxsFmNlwLJw

Домашнє завдання: Вивчити сполучники та написати 5 речень з складними сполучниками

Урок 37.Ведення діалогічного мовлення

Урок 38. Контрольна робота №4

Урок 39. Автомобіль в житті людини

https://www.dioezese-linz.at/site/kmb/ypsilon/ypsilonartikel/article/202364.html

Опрацювати текст та дати відповідь на питання : Як автомобіль змінив життя людини?

Урок 40. історія виникнення автомобіля

https://www.agvs-upsa.ch/de/welt-des-autos/bedeutung-der-mobilitaet/geschichte

Опрацювати текст

Урок 41.Дорожні транспортні засоби

https://www.lingohut.com/uk/v755189/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82

Опрацювати відео та вивчити слова

Урок 42. Правила дорожнього руху

https://www.gansel-rechtsanwaelte.de/anwalt-verkehrsrecht/die-wichtigsten-verkehrsregeln-auf-deutschen-strassen

Опрацювати правила дорожнього руху перекласти текст

Урок 43.Сучасні автомобілі

https://goingreen.ran.de/zukunft-der-auto-industrie-so-fahren-wir-ab-2030

Урок 44.-45Складносурядне речення

Переглянути матеріал :

https://subject.com.ua/dovidnik/german/39.html

Домашнє завдання:Вивчити скланосурядні сполучники та пройти тест:

https://naurok.com.ua/test/skladnosuryadne-rechennya-zi-spoluchnikom-denn-403462.html

Урок 46-47.Електроавтомобілі

https://www.quarks.de/technik/mobilitaet/e-autos-wie-gut-sind-sie-wirklich/

Урок 48. Читання тексту

Урок 49. Контрольна робота №5

Урок 50.Загальна будова автомобіля

https://de.ruarrijoseph.com/avtomobili/2642-stroenie-avtomobilya-dlya-nachinayuschih.html

Урок51.Загальна будова двигунів

https://www.mein-autolexikon.de/motor.html

Урок 52.Система запалення

https://www.mein-autolexikon.de/zuendung.html

Урок 53.Система живлення

https://www.stadtwerke-dorfen.de/faqs/wie-funktioniert-die-stromversorgung-im-auto

Урок 54 Система охолодження

https://www.daparto.de/info/das-kuehlsystem-im-auto-bestandteile-und-funktion-von-kuehler-co/

Урок 55.Гальма

https://club.autodoc.de/magazin/bremsanlage-aufbau-funktionsweise-und-defekte/

Урок 56. Контроль читання

Урок 57 Контроль письма

Урок 58 Контроль аудіювання

Урок 59 Контроль мовних навичок

Урок 60. Узагальнюючий урок

\Групи  АД2а,  БМа2а

Урок 1. Захист навколишнього середовища. Опрацювати та прочитати слова

http://zno.academia.in.ua/mod/page/view.php?id=3583.

Домашнє завдання: записати слова в зошит та вивчити.

Урок 2. Найважливіші проблеми нашого часу. Опрацювати текс http://zno.academia.in.ua/mod/page/view.php?id=3583.

Домашнє завдання: записати переклад в зошит та написати 3 питання до тексту.

Урок 3. Основні причини забруднення навколишнього середовища. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=qEquq7oV7Ok.

Домашнє завдання: написати 5 речень що є причинами забруднення навколишнього середовища.

Урок 4. Охорона природи в Німеччині. Опрацювати матеріал

http://deutsch-uni.com.ru/themen/them_nat_schutz.php.

Домашнє завдання: записати переклад в зошит.

Урок 5. Проблеми навколишнього середовища в Німеччині. Опрацювати ст. 78-79.

Домашнє завдання: ст. 78 впр. 3 (підручник Сотникова 11 клас).

Урок 6. Основні джерела забруднення навколишнього середовища. Опрацювати ст. 81-82.

Домашнє завдання: ст. 82 впр. 5 (підручник Сотникова 11 клас).

Урок 7. Чому планета в великій небезпеці? Konjunktiv II. Переглянути відео

Домашнє завдання: ст. 75 впр. 3 (підручник Сотникова 11 клас).

Тема 2.  Професійна діяльність.

Урок 8. Професійна діяльність. Транспортна справа. Введення лексики. Опрацювати матеріал,

https://www.lingohut.com/uk/v755189/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82

Домашнє завдання: вивчити слова

Урок 9. Завдання транспортної справи. Опрацювати матеріал

https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)/Leseverstehen/2010._Oktober_Leseverstehen_1_cz1815577lz.

Домашнє завдання: дати відповіді на питання до тексту письмово.

Урок 10.  Автотранспорт. Опрацювати текст. https://www.hueber.de/media/36/meh-a1-m4-alltag-verkehrsmittel.pdf.

Домашнє завдання: записати переклад в зошит.

Урок 11. Грузовий автомобіль. Опрацювати текст https://docplayer.org/11666938-Lesetext-zu-den-transportarten-unterstreiche-wichtiges-farbig.html.

Домашнє завдання: записати переклад в зошит.

Урок 12. Будова автомобіля. Записати лексику в зошит

https://www.youthttps://www.youtube.com/watch?v=owyCDnD-nkEubhttps://www.youtube.com/watch?v=owyCDnD-nkEe.com/watch?v=owyCDnD-nkE.

Домашнє завдання: вивчити слова.

Урок 13. Легковий автомобіль. Опрацювати лексику та записати в зошит

https://in-life.eu/filhttps://in-life.eu/fileadmin/user_upload/Umw_B1B2_Leseverstehen.pdfeadmin/user_upload/Umw_B1B2_Leseverstehen.pdf.

Домашнє завдання: вивчити слова.

Урок 14. Система живлення. Опрацювати та записати лексику в зошит

https://efahrer.chip.de/ https://efahrer.chip.de/solaranlagen/elektroauto-als-stromspeicher-nutzen-so-funktioniert-es_104438solaranlagen/elektroauto-als-stromspeicher-nutzen-so-funktioniert-es_104438.

Домашнє завдання: вивчити слова.

Урок 15. Система запалювання. Опрацювати лексику та записати в зошит

https://www.kfz-tech.de/Buchprojekte/KfzTechnik/Zuendung.htm.

Домашнє завдання: вивчити слова.

Урок 16. Сучасні засоби кумунікацій. Опрацювати текст та слова http://zno.academia.in.ua/mod/page/view.php?id=3593.

Домашнє завдання: вивчити слова.

Урок 17. Мобільний телефон. Опрацювати лексику та записати в зошит  https://www.studocu.com/de/document/fachhochschule-kiel/wirtschaftskommunikation-deutsch-als-fremdsprache-b1/leseverstehen-text-thema-handy/7533003.

 Домашнє завдання: вивчити слова.

Урок 18. Інтернет. Соціальні мережі. Опрацювати текст https://www.facebook.com/mery.yerokhina/posts/computer-internet-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82der-computer-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80-das-internet-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82di/1936888229917805/.

Домашнє завдання: дати відповіді на питання письмово.

Урок 19. Інтернет. Переваги та недоліки. Опрацювати текст
https://sciaga.pl/tekst/40777-41-vorteile_und_nachteile_des_internet.

Домашнє завдання: записати які є переваги та недоліки інтернету.

Урок 20. Важливі відкриття та винаходи. Опрацювати лексику та записати в зошит ст. 109-113.

Домашнє завдання: вивчити слова, ст. 114 перекласти текст письмово (за підручником Сотникова 11 клас).

Урок 21. Електричні транспортні засоби. Опрацювати  ст. 125.

Домашнє завдання: ст. 126 впр. 4 записати переклад в зошит (за підручником Сотникова 11 клас).

заочна

І семестр

І курс

Групи  АД1аз,  БМ1аз

Відпрацювати граматичні основи

                                                     Опрацювати   теми:

1.Утворення перфект з haben та sein. Опрацювати ст.171-172 (за підручником Сотникова 11 клас).

2. Підрядні речення. Опрацювати ст.176-180 (за підручником Сотникова)

3. Німеччина. Опрацювати матеріал https://shkolnik.in.ua/slovnyk/der-satz-rechennia/das-satzgefjoge-skladnopidryadne-rechennya.html та текст  ст.181http://school28.edukit.lviv.ua/Files/downloads/1000%20%D1%82%D0%B5%D0%BC.pdf.  

4. Швейцарія. Опрацювати текст ст.231 http://school28.edukit.lviv.ua/Files/downloads/1000%20%D1%82%D0%B5%D0BC.pdf.

5. Австрія. Парні сполучники. Опрацювати текст http://school28.edukit.lviv.ua/Files/downloads/1000%20%D1%82%D0%B5%D0%BC.pdf та відео https://www.youtube.com/watch?v=SeXw3nXapLc.

6. Люксембург. Опрацювати текст ст.  238http://school28.edukit.lviv.ua/Files/downloads/1000%20%D1%82%D0%B5%D0%BC.pdf.

Виконані завдання надсилати на електронну пошту вкладача: Соловкова Н.В. nataliasolovkova@gmail.com.

Завдання:

А. Дати відповіді на запитання.

1.In welchen Ländern spricht man Deutsch?

2.Wie viele Bundesländer hat Deutschland?

3.Wie viele Sprachen spricht man  in der Schweiz?

4.Wie heist die Hauptstadt von der Schweiz?

5.Wo liegt Wien?

6. Wie viele Einwohner leben in Luxemburg?

B. Перекласти речення на німецьку мову:

1.Минулого літа ми відвідали Німеччину.

2.До Швейцарії я літав літаком.

3.Взимку ми каталися з друзями на лижах.

4.Коли ми були в Європі,ми відвідали багато країн.

5.Я вчу німецьку мову, тому що хочу навчатися в Німеччині.

6.Перед тим як зробити домашнє завдання , я допоміг мамі.

С. Написати твір про німецькомовну країну

1..Німеччина

2. Австрія

3.Швейцарія

4.Люксембург

ІІ семестр

групи АД1аз, БМ1а

Контрольна робота

 (виконання обов‘язкове до 30.05)

Для написання контрольної роботи необхідно виконати послідовність дій:

  1. Підписати роботу за зразком:
              Контрольна робота з предмету           Німецька мова             Курс________  Група______________________________________________________________________________ (прізвище, ім`я, по батькові) 
  1. Виконану роботу надіслати викладачу: Соловкова Н.В. nataliasolovkova@gmail.com

 Завдання контрольної роботи

                                           Контрольна робота

1. Утворіть речення з даних слів:

    А) nach-Frühstück-zur Arbeit-Fahren

    B) vor-Besprechung mit dem Chef-meine E-Mails- lessen

    C) bei-Abendessen-Vernsehen

2. Написати речення в минулій формі Perfekt:

    A) Ich besuche einen Kurs.

    B) Er spricht mit Kolegen.

    C) Wir fahren mit dem Auto.

3. Замініть підмет у нищеподаних реченнях займенником man:

    A) Ich schreibe einen Brief.

    B) Wir besprechen diese Aufgabe.

    C) Die Studenten legen die Prüfungen ab.

4. Напишіть правильний означений артикль перед іменником:

    A) Ich freue mich auf____ Unterricht.

    B) _____ Essen war sehr lecker.

    C) Wir sind mit_____ Verkauf des Produktes sehr zufrieden.

5. Перекладіть слова на українську мову:

     Die Hupe, die Bremse, die Kupplung, tanken, der Reifen, der Kofferraum, das Lenkrad, der Seitenspiegel, wechseln, der Türgriff.

6. Прочитати та перекласти текст:

Produktion von Autos

       Ich interessiere mich für Autos. Ich habe einen Kleinwagen, den Volkswagen Polo. Ich finde, für das Leben in der Stadt past dieses Auto am besten. Es ist klein, man kann überall leicht parken, und es ist umweltfreundlich, den sein Bezinverbraucht ist ziemlsch niedrig- nur 6 Liter pro 100 Kiljmeter. Dabei ist die Motorleistung hoch genug- 86 Pferdestärke. Ich bin besonders mit dem Kofferaum zufrieden, der ist 1030 Liter groß.

        Vor kurzum habe ich die Autofabrik in Wolfsburg besucht und gesehen, wie Autos bei Volkswagen produziert warden. Zuerst wird Blecht mit Zügen und Lastwagen zur Fabrik gebracht. In der Karosserieabteilung wird Blecht automatisch geschnitten, dann warden daraus Karosserieteile gepresst: Dächer, Böden, Seitenteile und so weiter. Danach warden die Bleche zusammengeschweißt. Schwere Arbeit wird von Robotern gemacht.

       Danach warden die Karosserien lackiert. Jede Karosserie wird mehrre Male gespritzt. So wird sie gegen Rost geschützt. In der Montageabteilung warden Motor, Türen, Räder, Sitze, Lampen und alle anderen Teile montiert. Das Auto ist jetzt fertig.

        Zum Schluss wird das ganze Auto noch einmal geprüft. Und dann warden die neuen Autos- von einem eigenen Bahnhof aus- zu den Käufern geschickt.

7. Дайте відповіді на питання:

   А) Warum ist der Volkswagen Polo umweltfreundlich?

   B) Wie warden Autos bei Volkswagen produziert?

   C) Wohin wurden Autos geschickt?

  ІІ курс

Групи  АД2аз, БМ2аз

І семестр

 

1. Основні причини забруднення навколишнього середовища. Опрацювати матеріал https://www.youtube.com/watch?v=qEquq7oV7Ok.

2. Чому планета у великій безпеці? Опрацювати матеріал

https://www.goethe.de/de/spr/unt/kum/dki/umw/suu.html

3. Транспортна справа. Опрацювати матеріал https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)/Leseverstehen/2010._Oktober_Leseverstehen_1_cz1815577lz.

4. Легковий автомобіль. Опрацювати матеріал https://www.hueber.de/media/36/meh-a1-m4-alltag-verkehrsmittel.pdf.

5. Інтернет. Опрацювати матеріал https://sciaga.pl/tekst/40777-41-vorteile_und_nachteile_des_internet.

6. Електричні транспортні засоби. Опрацювати  ст. 125 (за підручником Сотникова 11 клас).

Виконані завдання надсилати на електронну пошту вкладача: Соловкова Н.В. nataliasolovkova@gmail.com.

Завдання:

А. Дайте відповіді на питання:

1. Nennen Sie Grǘnde der Umveltverschmuzung?

2. Was soll man fǘr die Umwelt machen ?

3. Nennen Sie Fahrzeugarten

4. Warum braucht man das Auto?

5. Was bedeutet Internet?

6. Welche elektrische Fahrzeuge kennen Sie?

B. Напишіть твір на одну із тем:

1. Was wǘrden Sie fǘr die Umwelt machen?

2. Welche Rolle spielt das Auto in Ihrem Leben?

3. Sind Sie vom Internet abhängig?

C. перекладіть слова: das Fahrzeug, die Hupe, die Bremse, das Gaspedal, die Gangschaltung,der Reifen, der Kofferraum, der Sicherheitsgurt, der Scheinwerfer die Kupplung