Англійська мова

Матеріал містить інформацію про тему, яку потрібно опрацювати, та виконати завдання.
Опрацювати матеріали уроків, виконати завдання.

Виконані  завдання надіслати для перевірки на електронну пошту викладача:Копитко С.П. skp67tuz@gmail.com 

денна

І семестр

групи АД2а, БМ2а

Урок № 1. Тема : Важливість вивчення іноземної мови

Опрацювати текст за посиланням http://ukrbib.blogspot.com/2016/06/english-language-learning.html

Домашнє завдання: написати власну розповідь за зразком.

https://www.youtube.com/watch?v=SesD9jlAQGQ – за цим посиланням ви можете додатково опрацювати дану тему по підручнику Карп’юк за 11 клас

Урок № 2. Тема : Навчання за кордоном

Опрацювати текст «Studying abroad» за посиланням http://ukrbib.blogspot.com/2016/12/studying-abroad.html

Домашнє завдання: написати власну розповідь за зразком.

Урок 3 Тема: Автомобіль в моєму житті.

Опрацюйте матеріал текстів за посиланнями https://ukrbib.blogspot.com/2016/07/car.html ;      https://azbigmedia.com/lifestyle/7-benefits-of-a-car-what-you-should-know/

Домашнє завдання: За поданим зразком тексту створіть свою розповідь на цю тему.

Урок 4 Тема:Wh- запитання.

Опрацюйте граматичний матеріал за посиланням https://open.books4languages.com/english-a1-grammar-uk/chapter/wh-questions/

Домашнє завдання: виконайте письмово завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/wh-questions-338631.html (заходите на сторінку посилання, нажимаєте на слово « тестування», вводите своє прізвище, виконуєте тест  і надсилаєте скріншот на електронну пошту викладача)

https://www.youtube.com/watch?v=ByPfy1mqN8U – посилання на відео урок( увага приділяється загальним питальним реченням) по підручнику Карп’к 11 клас

Урок 5 Тема: Моя майбутня професія.

Опрацюйте текст за посиланням  https://docs.google.com/document/d/1t4PvPNhKwiRE8k6irakCAzO4iiX-xhG8/edit?usp=sharing&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

  Домашнє завдання: За поданим зразком тексту створіть свою розповідь на цю тему

Урок 6 Тема: Будова автомобіля.

 Прослухайте відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=c3CalfdYZYw

https://engblog.ru/cars-anatomy ; опрацювати матеріал відео https://www.youtube.com/watch?v=4tElhvPNYw4 ; відео для додаткового опрацювання лексики https://www.youtube.com/watch?v=OCThZ0-Bh-I

Домашнє завдання: випишіть невідому лексику в зошит і запам’ятайте.

Урок 7 Тема: Бензиновий двигун.

Опрацюйте матеріал відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZQvfHyfgBtA

Домашнє завдання: опрацюйте самостійно невідому лексику.

Урок 8 Тема: Часи в англійській мові.

Опрацюйте граматичний матеріал за посиланням https://greenforest.com.ua/journal/read/chasy-v-anhliiskii-movi-detalnyi-rozbir-iz-prykladamy

Домашнє завдання: виконуєте тест за посиланням https://nanoenglish.com/tests/times/ (з боку на панелі вибираєте слово «All Tenses») і надсилаєте скріншот результату роботи на електронну пошту викладача.

Урок 9 Тема:Дизельний двигун.

Опрацюйте матеріалза посиланнямhttps://afdc.energy.gov/vehicles/how-do-diesel-cars-work

Домашнє завдання: опрацюйте самостійно невідому лексику.

Урок 10 Тема: Іменник.

Опрацюйте самостійно граматичний матеріал за посиланням https://www.englishdom.com/ua/blog/imennik-v-anglijskij-movi/

Домашнє завдання:виконайте завдання за посиланням з метою самоконтролю http://poradu24.com/english/mnozhina-anglijskix-imennikiv-vpravi.html

Тема 12 : Контрольна робота №1

 Домашнє завдання: виконайте контрольну роботу за посиланням https://docs.google.com/document/d/1nyQSz2IsU-mVKk3Rp4HAhrNc0DlV_g7K/edit?usp=sharing&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true і надішліть на електронну пошту викладача.

Уроки 13-17

Опрацюйте матеріал за посиланням і виконайте домашнє завдання до кожного уроку https://docs.google.com/document/d/1CQpVlWhsM5akZCBEakxdNAWUDNRIEeSW/edit?usp=sharing&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

Урок 18

Тема: Узгодження часів.

Опрацюйте матеріал  відео по темі за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=FfdMGuuio5Q

Домашнє завдання: виконайте письмово завдання за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1sYPslN8cVhHaLoxboFtrbM_dT8Gd84yI/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

https://www.youtube.com/watch?v=KBmJ-4wRAME – за цим посиланням за допомогою відео уроку по підручнику Карп’юк 11 клас ви можете повторити умовні речення 1 і 2 типу

https://www.youtube.com/watch?v=lOcDtG1zyS4 за цим посиланням за допомогою відео уроку по підручнику Карп’юк 11 клас ви можете повторити пряму і непряму мову в реченні

Посилання на уроки № 19-22 https://docs.google.com/document/d/1Vd0O0_tZ1ssTwADsYOlt2clgdRbqtOQT/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true — обов’язкові письмові роботи

Домашнє завдання: виконайте письмово контрольну роботу №2 (урок 19), контрольні роботи з читання, аудіювання, письма(уроки 20-22) і надішліть на електронну пошту викладача.

групи АД1а, БМ1а, БМ1б

I семестр

Опрацюйте уроки 1-8 за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1TmIm_3W4i8O9QPEB3fgy8nlW0Z9S_PpO/edit?usp=sharing&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

https://www.youtube.com/watch?v=SesD9jlAQGQ – за цим посиланням ви можете додатково опрацювати тему «Важливість вивчення англійської мови» по відео уроку за підручником Карп’юк 11 клас

Уроки 9-12

Домашнє завдання: виконайте письмово урок 12 (к.р.№1 і домашнє читання) за посиланням https://docs.google.com/document/d/1O1fWfSauaD2m1KaZjEBQZyvb02ZLjHOB/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 13. Види транспорту.

Опрацювати відео по темі: https://www.youtube.com/watch?v=TkTIh__fUmg ; https://englishprime.ua/uk/vidy-transporta-na-anglijskom/ ;

https://flashstudies.net/blog/Transport-in-Englishhttps:/ — опрацюйте матеріал за посиланням

Домашнє завдання: вивчіть невідому лексику по темі

Урок 14. Тема: Види подорожей

Опрацювати матеріал по темі за посиланням https://cambridge.ua/uk/blog/english-topics-for-traveling

Урок 15. Тема: Види займенників

Опрацюйте матеріал уроків за посиланням https://grammarway.com/ua/pronouns

Домашнє завдання:виконайте впр.2 за посиланнямhttps://rt82.ru/uk/equipment-for-fire-fighters/uprazhneniya-vse-tipy-mestoimenii-prityazhatelnye-mestoimeniya-v/ (на сайті є відповіді для перевірки виконаних завдань)

Урок 16. Тема: Транспорт в Україні

Урок 17. Тема: Транспорт в Англіїі

Опрацюйте матеріал запосиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-podoroz-riznimi-vidami-transportu-118830.html

Урок 18. Тема: Транспорт в США

Опрацюйте матеріал поданого тексту:

Currently, the United States has a highly developed and extensive transportation system, which includes such diverse modes of transport as road, air, and rail. However, only the first two types can be called the main ones, since the number of people they transport is many times greater than the number of railway passengers. The main means of transportation for the population in most regions of the country is personal vehicles. Public transport, especially outside major cities, is significantly less developed than in Europe, although virtually every US city has some form of public transport. In addition, in a number of cities there is a ferry service through water barriers. The US is the most motorized nation in the world in terms of land vehicles. The vast majority of American cities and suburbs are created and developed with the expectation of cars and taking into account the needs of road transport. Almost all US cities are connected by intercity bus routes.

 Домашнє завдання: прочитайте і перекажіть усно основну інформацію тексту.

Урок 19. Тема:Відмінювання дієслова To be  в Indefinite tenses конструкції There is, There are.

Опрацюйте матеріал уроків за посиланням 1) https://grammarway.com/ua/to-be

2) https://englishprime.ua/uk/konstruktsiya-there-is-there-are-v-anglijskij-movi/

Домашнє завдання: в кінці сторінки за цим посиланням https://englishprime.ua/uk/konstruktsiya-there-is-there-are-v-anglijskij-movi/ виконайте тест з метою закріплення матеріалу (відповіді є на сайті для самоперевірки виконаної роботи).

II семестр

Урок 19-25

Опрацюйте матеріал уроків і завдання до них за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1VY_iBOqV7qf_90sC449DJLO49cYo1mwe/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

Урок 26. Тема: Модальні дієслова.

Опрацюйте матеріал за посиланнямhttps://cambridge.ua/uk/blog/all-about-modal-verbs/  ; https://www.youtube.com/watch?v=gInVRYr442c

Домашнє завдання: виконайте вправу за посиланням і відразу перевірте свою роботу  https://learn-english.net.ua/samovchitel/vpravi-modalni-diyeslova-z-vidpovidyami/

Урок 27. Тема: Історія виникнення 1-го автомобіля.

 Опрацюйте матеріал за посиланням https://docs.google.com/document/d/1fv5eDAKcmhupzLVEnc6PkH1fwLbzrH3q/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання:перекажіть усно опрацьований матеріал

Урок 28. Тема:Теперішній, минулий та майбутній неозначені часи.

Опрацюйте матеріал відео за посиланням (з 9.39 хвилини ) https://www.youtube.com/watch?v=PsO4xDoUNyc

Домашнє завдання:виконайте вправи за посиланням: http://easy-english.com.ua/vpravy-na-present-simple/ (тепер.неозн.час), https://naurok.com.ua/test/vpravi-na-minuliy-chas-350785.html (мин. неозн.час)- надішліть скріншот виконання завдання на сайті « На Урок», http://poradu24.com/english/future-simple-vpravi-na-pereklad-z-vidpovidyami-dlya-pochatkivciv-i-ditej.html (майбутн.неозн.час)

Урок 29. Тема: Жінки за кермом .

 Опрацюйте матеріал за посиланням https://docs.google.com/document/d/1MDCeCcSEfbChq-LwJZ8blhhKXlG5wOCJ/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання:створіть власну розповідь за зразком

Урок 30. Тема: Активізація граматичних навичок.

Домашнє завдання:виконайте переклад речень за посиланням   https://docs.google.com/document/d/1ezT4XV2Ns8a6MJ2MY-96H3KD4YqCNflS/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=trueі надішліть на електронну пошту викладача

Урок 31. Тема: Контрольна робота №3.

 Домашнє завдання: виконайте завдання за посиланням https://docs.google.com/document/d/1AIyu7Y-L8FwcD1dAnInVHfWsB_oH2R_F/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true і надішліть на електронну пошту викладача

Урок 32. Тема: Загальна будова автомобіля.

 Опрацюйте матеріал відеоза посиланням https://www.youtube.com/watch?v=c3CalfdYZYw

Домашнє завдання: випишіть невідому технічну лексику в зошит і запам’ятайте

Урок 33. Тема: Тривалі часи. Теперішній тривалий час.

 Опрацюйте матеріал за посиланням https://grammarway.com/ua/present-continuous

Домашнє завдання: виконайте письмово завдання за посиланням https://docs.google.com/document/d/1h2y3Z7nWy7TQ0fIIm6lAJZWkTBkAih3U/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

Урок 34. Тема: Система живлення автомобіля.

 Опрацюйте матеріал за посиланням https://docs.google.com/document/d/1OaII58UYDejAVl2cJPtobMcUdsoeoUYw/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: випишіть невідому технічну лексику в зошит і запам’ятайте

Урок 35. Тема: Система запалення.

 Опрацюйте матеріал за посиланням https://docs.google.com/document/d/1a1ZnFpcJRuyFSAM82kMw6LXDYYCt5NMT/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: випишіть невідому технічну лексику в зошит і запам’ятайте

Урок 36. Тема: Минулий і майбутній тривалий часи.

Опрацюйте матеріал за посиланням https://cambridge.ua/uk/blog/all-you-need-to-know-about-continuous/ .

Домашнє завдання: виконайтеписьмово вправу 1 за поданим посиланням  http://poradu24.com/english/future-continuous-vpravi-dlya-trenuvannya-z-vidpovidyami-vivchennya-anglijsko-movi.html

Урок 37. Тема: Система охолодження.

 Опрацюйте текст № 14 «Cooling system» із збірника текстів для читання учнями ПТНЗза посиланням https://naurok.com.ua/zbirnik-tekstiv-dlya-chitannya-z-angliysko-movi-za-profesiynim-spryamuvannyam-dlya-uchniv-ptnz-110211.html

Домашнє завдання:виконайте завдання 2-6 після тексту № 14  

Урок 38. Тема: Гальмівна система.

Опрацюйте текст за посиланням https://learnmechanical.com/brake-system/

Домашнє завдання: випишіть невідому лексику в робочий зошит.

 Урок 39. Тема: Автомобіль на прокат.

Опрацюйте діалогза посиланням https://learn-english.net.ua/dialog/dialog-orenda-avtomobilya-renting-a-car/

Домашнє завдання: за зразком складіть власний діалог на задану тему.

Урок 40. Тема: Пасивний стан дієслова.

Опрацюйте матеріалза посиланням і виконайте домашнє завдання:  https://docs.google.com/document/d/1zQqKcOT4esl-eNuN8vxe_83yEdy2-zAk/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

Урок 41. Тема: Домашнє читання.

Опрацюйте матеріал Task 15 ст.129-130 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/7-anglyska-mova-plahotnik-martinova-11-klas.html

Домашнє завдання: виконайте завдання 2 на ст..130.

Урок 42. Тема: Контрольна робота № 4.

Домашнє завдання: виконайте завдання контрольної роботи за посиланнямhttps://docs.google.com/document/d/13TAQkNKeaMsb8flxk7vJDviRzztv9PWL/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true  і надішліть на електронну пошту викладача.

Уроки № 43- 54 опрацюйте за посиланням https://docs.google.com/document/d/1ke4qaR6alvcIDXeRj5cXmM04Tj3zGy6I/edit?usp=share_link&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true

 Заочна

Групи АД1аз, БМ1аз

І семестр 

Опрацюйте теми за посиланням. Нажміть тут

Practical  work №1

(Завдання  на зимову сесію)

І. Answer the questions (5 балів)

  1. What kinds of transport do you use for travelling in Kyiv?
  2. What is important in choosing a profession?
  3. What is a car?
  4. Is the motor car a product of a single inventor?
  5. What is the purpose of the ignition system?

ІІ. Translate into Engish (6  балів)

  1. Я – українець.
  2. Де ти живеш? — Я живу в Києві.
  3. Ти розмовляєш англійською? — Так, трохи.
  4. Я цікавлюсь музикою.
  5. Де твої ключі? — У кармані куртки.
  6. Котра година? — Друга година.
  7. Мій робочий ден починається о 7 годині.
  8. Вона не п’є каву після ланчу.
  9. Я не граю у футбол по суботах.
  10. Він допомагає мамі щодня.

ІІ семестр

групи АД1аз, БМ1аз

Контрольна робота (виконання обов‘язкове до 30.05)

Для написання контрольної роботи необхідно виконати послідовність дій:

  1. Отримати від куратора групи номер варіанту (варіант завдання відповідає номеру студента за списком у журналі групи).
  2. Підписати роботу за зразком:
Контрольна робота з предмету«Англійська мова»група _________  __________________________________________________(прізвище, ім`я, по батькові)Варіант ___
  1. Виконати завдання відповідного варіанту. Заходимо на завдання за посиланням https://docs.google.com/document/d/1yD4LPlnxzR7yNxmMV5cDRTXvXD6fhFDe/edit?usp=sharing&ouid=112176053948212822640&rtpof=true&sd=true
  2. Виконану роботу надіслати викладачу (або друковану роботу, або скан роботи, або фото роботи): Копитко С.П. skp67tuz@gmail.com 

І семестр

групи АД2аз, БМ2аз

Опрацюйте уроки №1- 6 за посиланням

Завдання студентам 2 курсу на зимову сесію — індивідуальна робота

 1) Написати твір по одній із вибраних тем:

  1. Важливість вивчення іноземної мови.
  2. Навчання за кордоном.
  3. Автомобіль в моєму житті.
  4. Моя майбутня професія.)

2) Виконати практичне завдання по темі «Умовні речення 1 і  2 типів»

А) Виберіть правильний варіант:

  1. I (phone/’ll phone) you when I get home from work.
  2. I want to see Margaret before she (goes/’ll go) out.
  3. We are going on holiday tomorrow, I (tell/’ll tell) you all about it when we come back.
  4. Brian looks very different now. When you (see/’ll see) him again, you won’t recognize him.
  5. We must do something soon before it (‘ll be/is) too late.
  6. I don’t want to go without you. I’ll wait until you (‘ll be/are) ready.
  7. Sue has applied for the job but she isn’t very well qualified for it. I (am/’ll be) surprised if she gets it.
  8. I’d like to play tennis tomorrow if the weather (‘ll be/is) nice.
  9. I’m going out now. If anybody phone while I (am/’ll be) out, can you take a message?

BРозкрийте дужки і створіть умовне речення 1 або 2 типу відповідно до зразка.

They would be offended if I  to their party. (not/go) —

They would be offended if I didn’t go to their party.

If you took more exercise, you … better. (feel) –

If you took more exercise, you would feel better.

  1. If they offered me the job, I think I … it. (take)
  2. A lot of people would be out of work if the car factory … . (close down)
  3. If I sold my car, I … much money for it. (not/get)
  4. (in a lift) What would happen if somebody … that red button? (press)
  5. I don’t think there’s any chance that Gary and Emma will get married. I’d be absolutely astonished if they … . (do)
  6. Liz gave me this ring. She … very upset if I lost it. (be)
  7. Dave and Kate are expecting us. They would be very disappointed if we … . (not/come)
  8. Would Steve mind if I … his bike without asking him? (borrow)
  9. What would you do if somebody … in here with a gun? (walk)
  10. I’m sure Sue … if you explained the situation to her. (understand)