Фізичне виховання

Опрацювати матеріал уроків та виконати завдання.

Переглянути відео та виконати вправи.

Виконати завдання тестів та надіслати для перевірки  викладач: Мацак Т.М.   tatiana84874@gmail.com

Урок№1 Фізична культура у системі загальнолюдських цінностей

Безпека життєдіяльності учнів на уроках фізичного виховання

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: ознайомлення з матеріалом

Урок№2 Основи здорового способу життя. Самоконтроль у процесі фізичного зростання

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення матеріалу

Модуль№1: Легка атлетика

Урок№3 Вдосконалення техніки бігу на 30м

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: здача нормативу в навчальному закладі

Урок№4 Вдосконалення техніки бігу  на 60м

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: здача нормативу в навчальному закладі

Урок№5 Вдосконалення техніки метання гранати з місця

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№6 Вправи на брусах та перекладині

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№7 Вдосконалення техніки метання гранати з розбігу

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№8 Вдосконалення техніки стрибка в довжину  з місця

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: здача нормативу в навчальному закладі

Урок№9 Вдосконалення техніки стрибка в довжину з розбігу

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№10 Кросовий біг на дистанцію 2000 м

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: повторення бігу

Модуль№2: Волейбол

Урок№11 Повторення правил гри та судійства

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: повторення матеріалу

Урок№12 Закріплення техніки прийому м’яча різними способами

Двостороння учбова гра

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№13 Вдосконалення техніки виконання прийому та передачі м’яча

Двостороння учбова гра

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№14 Закріплення техніки нападаючого удару

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№15 Вдосконалення техніки подачі різними способами

Двостороння учбова гра

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№16 Техніка виконання блокування нападаючих ударів

Двостороння учбова гра

Матеріали до уроку: тут

Домашнє завдання: повторення вправ

Модуль№3: Баскетбол

Урок№17 Повторення правил гри та судійства

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення правил

Урок№18 Закріплення техніки виконання прийому та передачі м’яча

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: відрацювання вправ

Урок№19 Закріплення техніки ведення та передачі з відскоком

Двостороння учбова гра

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: відпрацювання вправ

Урок№20 Закріплення виконання тактичних схем

Двостороння учбова гра

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення матеріалу

Урок№21 Техніка виконання тактичних схем в нападі

Учбова двостороння гра

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення матеріалу

Урок№22 Техніка кидання м’яча з-за трьох очкової зони

Учбова двостороння гра

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Модуль№4: Футбол

Урок№23 Повторення правил гри та судійства

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення матеріалу

Урок№24 Техніка виконання ведення м’яча внутрішнім боком  ступні

Учбова гра

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№25 Закріплення техніки прийому м’яча на груди

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: відпрацювання вправ

Урок№26 Техніка виконання ведення м’яча зовнішнім боком  ступні

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№27 Вдосконалення техніки зупинки м’яча підошвою

Двостороння учбова гра

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: відпрацювання вправ

Урок№28 Закріплення техніки удару підйомом

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№29 Техніка виконання удару внутрішнім боком ступні

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№30 Способи розіграшу кутових та штрафних ударів

Учбова двостороння гра

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Модуль№5: Гімнастика

Урок№31 Стройові прийоми на місці та в русі

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№32 Загально розвивальні вправи з предметами та без предметів

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№33 Вправи в парах  з використанням предметів

Вправи на розвиток уваги

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№34 Вправи на розвиток координації та точності рухів

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

            Модуль№6: Кросова підготовка

Урок№35 Розвиток рухових якостей (швидкісної та загальної витривалості)

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№36   Біг у середньому темпі 15  хвилин, поступово скорочуючи час відпочинку

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№37   Чергування ходьби і бігу на дистанції 2000-4000 метрів

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: повторення вправ

Урок№38   Вправи з гирями та гантелями

Матеріали до уроку: ТУТ

Домашнє завдання: відпрацювання вправ

Частина 1

  1. Які олімпійські дистанції спринтерського бігу?

А. 30, 60,100 метрів

Б. 100, 200, 400 метрів

В. 200, 400, 800 метрів

  1. Якої довжини повинен бути останній крок розбігу під час стрибків у довжину?

А. тієї ж що і попередній

Б. трохи коротше попереднього

В. трохи довше попереднього

  1. Назвіть складовий елемент техніки стрибків.

А. поворот

Б. розмахування

В. відштовхування

  1. Який вид змагань не належить до легкої атлетики?

А. десятибір’я

Б. метання

В. сучасне п’ятибір’я

  1. Які основні особливості у техніці стартового розбігу?

А. Поступове збільшення довжини і частоти кроків

Б. перекат стопи з п*ятки на носок 

В. великий нахил тулуба вперед

  1. Яка максимальна дистанція бігу дозволена у шкільній програмі?

А. 1000м

Б. 2000м

В. 1500м

  1. В чому головна відмінність біга від ходьби?

А. у швидкості переміщення

Б. у постановці стопи: під час бігу стопа ставиться на носок

В. Під час бігу є «фаза польоту»(безопорного положення)

  1. За рахунок яких рухів посилюється відштовхування у стрибках?

А. за рахунок розгинання тулуба

Б. за рахунок махів руками

В. за рахунок поворотів

  1. Що таке фізичний розвиток?

А. Це процес зміни форм і функцій організму протягом життя

Б. Рівень розвитку рухових умінь, фізичних якостей

  1. Як називається збільшення швидкості після старту?

А. Старт

Б. Стартовий розбіг

В. Прискорення

  1. Що означає «дозування навантаження»?

А. Здатність організму людини виконувати можливу роботу протягом найтривалішого часу

Б. Встановлювати таку величину або норму, яка потрібна для досягнення заданого результату

  1. Яка контрольна вправа для визначення спритності?

А. Біг 30м

Б. Човниковий біг 4*9м

В. Біг 60м

  1. Стрибок у довжину з місця. Яке повинно буди приземлення? 

А. Звичайне

Б. На п’яти з переходом на носки

В. М’яке приземлення

Г. М’яке пружне приземлення

  1. З скількох фаз складається стрибок у довжину з місця?

А. 1

Б. 2

В. 3

  1. Які основні особливості техніки стартового розгону?

А. Нахил тулуба вперед

Б. Поступове збільшення довжини й частоти кроків

В. Перекат стопи з п’ятки на носок

Г. Біг на носках

Частина 2

1.В якому положенні біжить спринтер після команди «марш»?

А. випрямившись

Б. нахилившись

В. відштовхуючись

Г. переступанням

  1. Коли були проведені перші змагання з легкої атлетики?

А. 1901

Б. 1867

В. 1875

Г. 1877

  1. За якими командами виконується старт бігу на середні дистанції?

А. на старт, увага, марш

Б. на старт, марш

В. готуйсь, марш

Г. увага, марш

  1. З якої фази починають навчання техніки стрибка у довжину з розбігу?

А. з розбігу

Б. з відштовхування

В. з приземлення

Г. з групування

  1. Лекція, бесіда, пояснення техніки, подача команд – це…

А. теоретичний метод навчання

Б. тактичний метод навчання

В. словесний метод навчання

Г. технічний метод навчання

  1. Коли проводиться Чемпіонат світу з легкої атлетики?

А. раз в рік

Б. раз в два роки

В. раз в три роки

Г. раз в чотири роки

  1. Скільки може тривати етап вдосконалення?

А. 3 роки

Б. 5 років

В. 10 років

Г. безмежно

  1. Стаєрські дистанції включають:

А. 30, 60, 100м

Б. 200, 400, 600м

В. 800, 1000, 2000м

Г. 3000, 5000, 10000м

  1. Хто здійснює керівництво змаганням?

А. федерація

Б. президія

В. головний суддя

Г. рефері

  1. Чи дозволяється під час змагань перестановка видів багатоборства?

А. так

Б. ні

В. за згодою суддів

  1. Як по іншому називають легку атлетику?

А. Атлетіко

Б. Атлетіка

В. Королева спорту

Г. Цариця спорту

  1. Яка вага гранати для метань у чоловіків?

А. 500 г

Б. 600 г

В. 700 г

Г. 800 г

  1. Яка дистанція спортивної ходьби є найдовшою у чоловіків?

А. 10 км

Б. 20 км

В. 30 км

Г. 50 км

  1. Яка кількість видів легкої атлетики входить до програми Олімпійських ігор у чоловіків?

А. 15

Б. 18

В. 24

Г. 28

  1. Яка ширина бігової доріжки на стадіоні?

А. 1м

Б. 1,25 м

В. 1,75 м

Г. 2 м

  1. В якому році баскетбол був офіційно визнаний Олімпійським видом спорту ?

А. 1933

Б. 1934

В. 1935

Г. 1936

  1. З якої кількості гравців складається команда для офіційних зустрічей?

А. 12

Б. 14

В. 10

Г. 22

  1. 3Чи можна вибивати м’яч з кільця?

А. визначається на думку комісара зустрічі

Б. ні

В. визначається на думку судді

Г. так

  1. Яка тривалість періодів в баскетболі?

А. 15

Б. 12

В. 10

Г. 12

  1. 5Які мінімально та максимально дозволені межі ваги баскетбольного м’яча?

А. 567 – 650 г

Б. 570 – 680 г

В. 562 – 645 г

Г. 575 – 648 г

  1. Які розміри баскетбольного щита?

А. 1.80 см Х 1.10 см

Б. 1.70 см Х 1.00 см

В. 1.90 см Х 1.20см

   Г. 1.80см Х 1.05 см

  1. До яких тактичних дій у захисті відноситься комбінована система гри?

А. індивідуально-групових

Б. групових

В. командних

Г. індивідуальних

  1. Вкажіть правильний розподіл гравців за функціями в баскетболі?

А. капітан, тренер, гравці;

Б. захисники, судді, комісар;

В. захисники, нападаючі, центрові;

Г. центрові, глядачі, нападаючі.

  1. Коли починається навчання індивідуальним тактичним діям у нападі і захисту?

А. після вивченням прийомів техніки гри у нападі і захисті

Б. перед вивченням прийомів техніки гри у нападі і захисті

В. разом з вивченням прийомів техніки гри у нападі і захисті

Г. після достатньої фізичної підготовки гравця

  1. Кому зараховується мяч, закинутий у своє кільце?

А. нікому

Б. будь кому

В. команді–суперниці

Г. вирішують судді

11.Скільки кроків з м’ячем дозволяється робити в баскетболі?

А. два

Б. три

В. чотири

Г. один

  1. Що є основою руху при кидку м’яча в баскетболі?

А. частота рухів

Б. відчуття м’яча

В. координація рухів

Г. рухова активність

  1. Що передбачають практичні заняття з баскетболу

А. всі відповіді вірні

Б. навчання техніці нападу і захисту

В. навчання тактиці нападу і захисту

Г. методика навчання техніці і тактиці

  1. Які дії судді після визначення порушення або фолу?

А. суддя дає свисток і підходить до комісара зустрічі за порадою

Б. суддя не зупиняючи зустріч підходить до судді-секретаря

В. суддя дає свисток і одночасно показує жестом зупинку ігрового годинника

Г. суддя дає свисток і чекає поради глядачів

  1. З урахуванням чого визначається спосіб ловлі м’яча?

А. з урахуванням відскоку м’яча

Б. з урахуванням траекторії і швидкості польоту м’яча, пересування гравця, який виконує передачу

В. з урахуванням кидка м’яча в кільце

Г. з урахуванням ведення м’яча