Зарубіжна література

Матеріал містить інформацію про теми, які потрібно опрацювати, та виконати завдання.
Завдання з вказівкою «надіслати викладачу»  надіслати на електронну пошту викладача Решетило Н.М. lorddmoty@gmail.com

Підручник. Зарубіжна література 10 кл. О. Ніколенко та ін..

групи 10, 13

Тема 1: Значення художньої літератури для людини й людства ХХІ ст..  (ст.. 4 – 8)

Домашнє завдання: ст.. 8, № 14

Тема 2: Етапи й шедеври античності. Творчість Гомера. «Одіссея» . Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в поемі.   (ст.. 9 – 12)

Домашнє завдання: Прочитати «Заспів», «Одісей у циклопа Поліфема»( пісня 9, вірші 181—566);  навести приклади використання міфологічних, пригодницьких й побутових елементів в поемі

Тема 3: Образ Одіссея. Засудження беззаконня, насильства, несправедливості та самовпевненості й марнославства  ( ст. 13 – 16)

Домашнє завдання: заповнити таблицю «Анкета Одіссея»

                         Ім’я                        Одіссей
Герой якого творуГоловний герой поеми Гомера «Одіссея»
Місце народження та проживання 
Батьки 
Соціальний статус 
Сімейний стан 
Рід занять 
Пригоди 
Риси характеру 
Самокритика героя 
Ставлення богівдо героя 
Ставлення інших персонажів до героя 
Ставлення автора 

Відповіді надіслати на електронну пошту виклада

виконати тест (гугл форма) https://forms.gle/CQYTWwhHwrZYQ6668

Тема 4: Італійське Відродження. Данте Аліг’єрі. Особливості композиції «Божественної комедії» (ст.. 17

Домашнє завдання: прочитати  «Пекло», пісня І, 5 (ст.. 23 – 27)

Тема 5: Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів  (ст.. 21 – 22)

Домашнє завдання: ст.. 27, № 10 

Тест_Данте. «Божественна комедія»

(виконати та надіслати на перевірку)

https://forms.gle/w98BLf9PtF7bvkgp9 (гугл форма)

Тема 6: Ренесанс в Англії. Здобутки драматургії В. Шекспіра. «Гамлет» (ст.. 29 – 33)

Домашнє завдання: прочитати трагедію «Гамлет» (ст. 35 – 43), вивчити напам’ять монолог Гамлета «Бути чи не бути»

Тема 7: Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет – вічний образ світової літератури   (ст.. 33 — 

Домашнє завдання: ст.. 44, № 5, 10;

Тест «Гамлет» (виконати та надіслати на перевірку)

https://forms.gle/PdFm9YFis6sjeLMR8 (гугл форма)

Тема 8. Контрольний твір за трагедією В. Шекспіра Гамлет

Домашнє завдання: написати твір на тему: Велич і трагізм Гамлета (обсяг твору – 3-3,5 сторінки!)

                                                               Відповідь  надіслати на електронну пошту викладача

Тема 9. Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм в Німеччині. Е.Т.А. Гофман як представник гротескної течії романтизму

Опрацювати ст.. 46-50

Домашнє завдання: прочитати повість «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

Тема 10. Особливості сюжету та композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

Опрацювати ст.. 50-52

Домашнє завдання: заповнити  «Анкету твору»

Автор 
Твір 
Жанр 
Тема 
Ідея 
Проблематика 
Герої-філістери 
Герої-ентузіасти 

Тема 11. Гротескні образи. Викривальний зміст твору

Опрацювати ст.. 50-52

Домашнє завдання: Зробіть висновки щодо використання комічного в творі

Тест_Гофман

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: тест «Крихітка Цахес»_номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1DNizR_pmZMvFXyChwN2ACeNAFcj0JrdApT-wGuJNGi8/edit?usp=sharing

https://forms.gle/Hhtk3tMv2dECAtsu9 (гугл форма)

Тема 12. Позакласне читання. Драматичні пристрасті в новелі П. Меріме «Кармен»

Домашнє завдання: характеристика образів Хосе і Кармен  (прийом «Асоціативний кущ»)

Тема 13. Розвиток романтизму в США. В. Вітмен. Збірка  «Листя трави».

Опрацювати ст.. 61 – 67

Домашнє завдання: ст.. 67, №3, вивчити напам’ять уривок з «Пісні про себе» — 1

Тема 14. Образ ліричного героя. Символи. Традиції й художнє новаторство В. Вітмена

Опрацювати ст.. 61 – 67

Домашнє завдання: підготуватися до аналітичного дослідження поезій В.Вітмена

Тема 15. Розвиток мовлення. Аналітичне дослідження віршів В. Вітмена

Проаналізувати вірші  В. Вітмена «О, Капітане», «Чую – співає Америка…», «Пісня про себе»: тема, головна думка твору, історія написання (якщо є), засоби виразності – епітети, порівняння, метафори, риторичні питання, уособлення тощо

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Тема 16. Контрольна робота за темами: Золоті сторінки далеких епох, Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму

Контрольна робота 1

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: ЗЛ_контрольна робота_ Золоті сторінки далеких епох, проза й поезія пізнього романтизму й переходу до реалізму_номер групи_прізвище) https://docs.google.com/document/d/1E-CINToBfrLlgRGkNOgQrn9ljv4T0flJWGTsG5rHnG8/edit

Тема 17.  Роман як жанр літератури, його формування та провідні ознаки. Різновиди роману 19 століття

Опрацювати ст.. 68-77

Домашнє завдання: ст.. 77, № 1,2,6

Тема 18. Ф. Стендаль. Роман «Червоне і чорне». Зображення соціального середовища в творі

Опрацювати ст.. 78 – 8

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Стендаля, читати скорочено роман              ст.. 84 – 95

Тема 19. Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне».

Опрацювати ст.. 84 – 86

Домашнє завдання: скласти сенкан. Тема Жульєн Сорель

Тема 20. Образ Жульєна Сореля. Символіка в творі

Опрацювати за хрестоматією образ героя

Домашнє завдання: дати відповідь на питання: Жульєн переможець чи переможений?

відповіді надіслати на електронну пошту викладача

виконати тест, відповіді надіслати на електронну пошту викладача

https://forms.gle/B7F7P2Ahv8PSKAm49 (гугл форма)

Тема 21.  О. Уайльд. Ідейно-естетичні погляди митця. Роман «Портрет Доріана Грея»

Опрацювати ст.. 117-119

Домашнє завдання: читати роман ст..123-148

Тема 22. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Образ головного героя

Опрацювати ст..119-122

Домашнє завдання: скласти сенкан за темою Доріан Грей; підготуватися до твору за романом

Тема 23. Контрольний твір за романом «Портрет Доріана Грея»

Тема твору: Краса і мораль Доріана Грея

                                                                              відповіді надіслати на електронну пошту викладача

Тема 24. Модернізм як літературно-мистецький напрям к. ХІХ – початку ХХ ст.. течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

Опрацювати ст.. 142 – 151

Домашнє завдання: ст.. 147 – скласти конспект:основні ознаки модернізму, виписати значення символізм, імпресіонізм, неоромантизм; ст.. 148 – записати підсумки, ст.. 151 – записати підсумки

Тема 25. Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла»

Опрацювати ст.. 153 – 164

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Ш. Бодлера;   ст.. 165 – записати підсумки

Тема 26. Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. П. Верлен. «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня»

Опрацювати ст.. 166 – 176

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю П. Верлена; ст.. 170, 176 – записати підсумки;    вивчити напам’ять вірш П. Верлена «Осіння пісня»   https://scribble.su/zarub_ukr/zarub-lit-10-nikolenko/46.html

Тема 27. А. Рембо. Художнє новаторство. «Голосівки», «Моя циганерія»

Опрацювати ст.. 177 – 180        

Домашнє завдання: ст.. 180, № 3;  скласти асоціативний кущ за творчістю А. Рембо

Тема 28.   Малларме С. «Квіти», «Привід», «Лебідь»

Опрацювати https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=5755

Домашнє завдання:

Тема 29. Зміни в драматургії на межі ХІХ – ХХ століть

Опрацювати ст.. 181 – 184

Домашнє завдання: ст.. 182 – 184. Записати в таблицю:

Ознаки  «старої» і «нової» драми
«Стара» драма«Нова» драма
  

Тема 30. М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Драма-феєрія  «Синій птах»

Опрацювати ст.. 185 – 186

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю М. Метерлінка

Тема 31. Особливості розвитку сюжету та система образів у драмі-феєрії «Синій птах». Трактування фіналу

Опрацювати ст.. 186 – 190

Домашнє завдання: ст.. 189 – 190 – виписати ознаки драми-феєрії, 

виконати та надіслати на перевірку тест за «Синім птахом» https://forms.gle/Ga2RcMmSjb15A5Rj8 (гугл форма)

Тема 32. Контрольна роботаза темами: «Перехід до модернізму, взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці»  та  «Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття»

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: Контрольна робота_  Перехід до модернізму, взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці,  драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття _ номер групи_прізвище)https://docs.google.com/document/d/1zUzut1g0F0PnwJjL—MCRcih3zM4pb7FJ5-dLycdyRs/edit

Тема 33. Й. Ягелло. «Кава з кардамоном»

Опрацювати    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHD-mzWsbSp8N4hLtmvtsA9ye—lRicDCMk2EMxfxN9ygFaQ/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання: виконати тест(виконати та надіслати на перевірку

https://forms.gle/n7eJJKT1SNXxRVnE9 (гугл форма)

Тема 34. С. Таунсенд. Цикл творів про Адріана Моула

Опрацювати:  https://www.youtube.com/watch?v=WaEwFilU5gY 

Домашнє завдання: скласти сенкан: Адріан Моул

Підручник  Зарубіжна література 11 кл.  О. Ісаєва та ін.

Тема 35. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Й. В. Ґете. «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина). Особливості композиції. проблематика

Опрацювати ст.. 10 – 14

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Й.В. Гете

Тема 36. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини

Опрацювати ст 16-19

Домашнє завдання: вивчити напам’ять останній монолог Фауста  («Край гір лежить гниле багно,… Вкушаю я найвищу мить життя»)

Тема 37. Розвиток мовлення Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита

Опрацювати ст.. 21- 22

Домашнє завдання:  скласти сенкани за темами: Фауст, Маргарита, Мефістофель

(виконати та надіслати на перевірку) (гугл форма) https://forms.gle/UoDqaAkjFw2zgnQG7

(ім‘я файлу: Тест_  «Фауст»_ номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1e_MhBCV49pQjmnPuowA42Y8YJnAKaNM2ET1NlrEcY78/edit

Тема 38. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності

Опрацювати ст.. 7 – 9

Домашнє завдання: скласти сенкан за темою Література

Тема 39.  Т. Манн. «Маріо і чарівник»

Опрацювати https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3617 (текст)

https://svitliteraturu.com/publ/buktrejler/t_mann_mario_i_charivnik_buktrejler/9-1-0-489 (буктрейлер)

https://guru.net.ua/mario-i-charivnik-analiz/ (характеристика)

Домашнє завдання: скласти конспект за темою уроку

Тема 40. Узагальнення та систематизація навчального матер

Домашнє завдання: напишіть власний роздум на одну з тем:

  • Твір, який найбільше мене вразив
  • Герой, над долею якого я замислився

Групи 11, 12

Підручник. Зарубіжна література 10 кл. О. Ніколенко та ін..

Тема 1: Значення художньої літератури для людини й людства ХХІ ст..  (ст.. 4 – 8)

Домашнє завдання: ст.. 8, № 14

Тема 2: Етапи й шедеври античності. Творчість Гомера. «Одіссея» . Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в поемі.   (ст.. 9 – 12).

Домашнє завдання: Прочитати «Заспів», «Одісей у циклопа Поліфема»( пісня 9, вірші 181—566);  навести приклади використання міфологічних, пригодницьких й побутових елементів в поемі

Тема 3: Образ Одіссея. Засудження беззаконня, насильства, несправедливості та самовпевненості й марнославства  ( ст. 13 – 16)

Домашнє завдання: заповнити таблицю «Анкета Одіссея»

                         Ім’я                        Одіссей
Герой якого творуГоловний герой поеми Гомера «Одіссея»
Місце народження та проживання 
Батьки 
Соціальний статус 
Сімейний стан 
Рід занять 
Пригоди 
Риси характеру 
Самокритика героя 
Ставлення богівдо героя 
Ставлення інших персонажів до героя 
Ставлення автора 

Відповіді надіслати на електронну пошту викладача

виконати тест (гугл форма) https://forms.gle/CQYTWwhHwrZYQ6668

Тема 4: Італійське Відродження. Данте Аліг’єрі. Особливості композиції «Божественної комедії» (ст.. 17 – 21)

Домашнє завдання: прочитати  «Пекло», пісня І, 5 (ст.. 23 – 27)

https://forms.gle/CQYTWwhHwrZYQ6668

Тема 5: Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів  (ст.. 21 – 2

Домашнє завдання: ст.. 27, № 10       

Виконати тест

https://forms.gle/w98BLf9PtF7bvkgp9 (гугл форма)

Відповіді надіслати на електронну пошту викладача

Тема 6: Ренесанс в Англії. Здобутки драматургії В. Шекспіра. «Гамлет» (ст.. 29 – 33)

Домашнє завдання: прочитати трагедію «Гамлет» (ст. 35 – 43), вивчити напам’ять монолог Гамлета «Бути чи не бути»

Тема 7: Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет – вічний образ світової літератури   (ст.. 33 —  35)

Домашнє завдання: ст.. 44, № 5, 10;  виконати тест https://forms.gle/PdFm9YFis6sjeLMR8 (гугл форма) Відповідь  надіслати на електронну пошту викладача

Тема 8. Контрольний твір за трагедією В. Шекспіра Гамлет

Домашнє завдання: написати твір на тему: Велич і трагізм Гамлета  (обсяг твору – 3-3,5 стор.)

                                                               Відповідь  надіслати на електронну пошту викладача

Тема 9. Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм в Німеччині. Е.Т.А. Гофман як представник гротескної течії романтизму

Опрацювати ст.. 46-50

Домашнє завдання: прочитати повість «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

Тема 10. Особливості сюжету та композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

Опрацювати ст.. 50-52

Домашнє завдання: заповнити  «Анкету твору»

Автор 
Твір 
Жанр 
Тема 
Ідея 
Проблематика 
Герої-філістери 
Герої-ентузіасти 

Тема 11. Гротескні образи. Викривальний зміст твору

Опрацювати ст.. 50-52

Домашнє завдання: Зробіть висновки щодо використання комічного в творі

Виконати тест_Крихітка Цахес

https://docs.google.com/document/d/1DNizR_pmZMvFXyChwN2ACeNAFcj0JrdApT-wGuJNGi8/edit?usp=sharing

https://forms.gle/Hhtk3tMv2dECAtsu9 (гугл форма)

Тема 12. Позакласне читання. Драматичні пристрасті в новелі П. Меріме

Домашнє завдання: характеристика образів Хосе і Кармен  (прийом «Асоціативний кущ»)

Тема 13. Розвиток романтизму в США. В. Вітмен. Збірка  «Листя трави».

Опрацювати ст.. 61 – 67

Домашнє завдання: ст.. 67, №3, вивчити напам’ять уривок з «Пісні про себе» — 1

Тема 14. Образ ліричного героя. Символи. Традиції й художнє новаторство В. Вітмена

Опрацювати ст.. 61 – 67

Домашнє завдання: підготуватися до аналітичного дослідження поезій В.Вітмена

Тема 15. Розвиток мовлення. Аналітичне дослідження віршів В. Вітмена

Проаналізувати вірші  В. Вітмена «О, Капітане», «Чую – співає Америка…», «Пісня про себе»: тема, головна думка твору, історія написання (якщо є), засоби виразності – епітети, порівняння, метафори, риторичні питання, уособлення тощо

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Тема 16. Контрольна робота за темами: Золоті сторінки далеких епох, Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму

Контрольна робота

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: ЗЛ_контрольна робота_ Золоті сторінки далеких епох, проза й поезія пізнього романтизму й переходу до реалізму_номер групи_прізвище) https://docs.google.com/document/d/1E-CINToBfrLlgRGkNOgQrn9ljv4T0flJWGTsG5rHnG8/edit

Тема 17.  Роман як жанр літератури, його формування та провідні ознаки. Різновиди роману 19 століття

Опрацювати ст.. 68-77

Домашнє завдання: ст.. 77, № 1,2,6

Тема 18. Ф. Стендаль. Роман «Червоне і чорне». Зображення соціального середовища в творі

Опрацювати ст.. 78 – 81

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Стендаля, читати скорочено роман              ст.. 84 – 95

Тема 19. Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне».

Опрацювати ст.. 84 – 86

Домашнє завдання: скласти сенкан. Тема Жульєн Сорель

Тема 20. Образ Жульєна Сореля. Символіка в творі

Опрацювати за хрестоматією образ героя

Домашнє завдання: дати відповідь на питання: Жульєн переможець чи переможений?

виконати тест https://forms.gle/B7F7P2Ahv8PSKAm49 (гугл форма) відповіді надіслати на електронну пошту викладача

Тема 21.  О. Уайльд. Ідейно-естетичні погляди митця. Роман «Портрет Доріана Грея»

Опрацювати ст.. 117-119

Домашнє завдання: читати роман ст..123-148

Тема 22. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Образ головного героя

Опрацювати ст..119-122

Домашнє завдання: скласти сенкан за темою Доріан Грей; підготуватися до твору за романом

Тема 23. Контрольний твір за романом «Портрет Доріана Грея»

Тема твору: Краса і мораль Доріана Грея

                                                                              відповіді надіслати на електронну пошту викладача

Тема 24. Модернізм як літературно-мистецький напрям к. ХІХ – початку ХХ ст.. течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

Опрацювати ст.. 142 – 151

Домашнє завдання: ст.. 147 – скласти конспект:основні ознаки модернізму, виписати значення символізм, імпресіонізм, неоромантизм; ст.. 148 – записати підсумки, ст.. 151 – записати підсумки

Тема 25. Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла»

Опрацювати ст.. 153 – 164

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Ш. Бодлера;   ст.. 165 – записати підсумки

Тема 26. Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. П. Верлен. «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня»

Опрацювати ст.. 166 – 176

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю П. Верлена; ст.. 170, 176 – записати підсумки;    вивчити напам’ять вірш П. Верлена «Осіння пісня»   https://scribble.su/zarub_ukr/zarub-lit-10-nikolenko/46.html

Тема 27. А. Рембо. Художнє новаторство. «Голосівки», «Моя циганерія»

Опрацювати ст.. 177 – 180         

Домашнє завдання: ст.. 180, № 3;  скласти асоціативний кущ за творчістю А. Рембо

Тема 28.   Малларме С. «Квіти», «Привід», «Лебідь»

Опрацюватиhttps://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=5755

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 29. Зміни в драматургії на межі ХІХ – ХХ століть

Опрацювати ст.. 181 – 184

Домашнє завдання: ст.. 182 – 184. Записати в таблицю:

Ознаки  «старої» і «нової» драми
«Стара» драма«Нова» драма
  

Тема 30. М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Драма-феєрія  «Синій птах»

Опрацювати ст.. 185 – 186

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю М. Метерлінка

Тема 31. Особливості розвитку сюжету та система образів у драмі-феєрії «Синій птах». Трактування фіналу

Опрацювати ст.. 186 – 190

Домашнє завдання: ст.. 189 – 190 – виписати ознаки драми-феєрії, 

виконати та надіслати на перевірку тест за «Синім птахом» https://forms.gle/Ga2RcMmSjb15A5Rj8 (гугл форма)

Тема 32. Контрольна роботаза темами: «Перехід до модернізму, взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці»  та  «Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття»

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: Контрольна робота_  Перехід до модернізму, взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці,  драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття _ номер групи_прізвище)

Підручник  Зарубіжна література 11 кл.  О. Ісаєва та ін.

Тема 33. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Й. В. Ґете. «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина). Особливості композиції. проблематика

Опрацювати ст.. 10 – 14

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Й.В. Гете

Тема 34. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини

Опрацювати ст.. 16 -19

Домашнє завдання: вивчити напам’ять останній монолог Фауста  («Край гір лежить гниле багно,… Вкушаю я найвищу мить життя) 

Тема 35. Розвиток мовлення Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита

Опрацювати ст.. 21- 22

Домашнє завдання:  скласти сенкани за темами: Фауст, Маргарита, Мефістофель

(виконати та надіслати на перевірку) (гугл форма) https://forms.gle/UoDqaAkjFw2zgnQG7

(ім‘я файлу: Тест_  «Фауст»_ номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1e_MhBCV49pQjmnPuowA42Y8YJnAKaNM2ET1NlrEcY78/edit

Тема 36. Модерністська проза початку ХХ ст.

Опрацювати ст.. 27-34

Домашнє завдання: скласти конспект за темою уроку

Тема 37.Ф. Кафка. Новела «Перевтілення»

Опрацювати 27-34

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Ф. Кафки, прочитати новелу «Перевтілення» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=86

Тема 38. Образ Грегора Замзи. Розкриття у творі світового буття як абсурдного

Опрацювати ст.. 34 – 35

Домашнє завдання: скласти сенкан за темою Грегор

Тема 39. А. Камю. Екзистенціалізм. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція

Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=_oiLw-FvPsI&t=2s (біографія)

https://www.youtube.com/watch?v=PlQKruXsboA

http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/03/P-12-zarubizhna.pdf (опорний конспект)

Домашнє завдання: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5622 (читати скорочено)

Тема 40. Алегоризм образів і ситуацій, притче вість роману «Чума»

Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=vUa8YQoHNN0&t=2shttps://dovidka.biz.ua/chuma-a-kamyu-golovni-geroyi/

Тема 41. Контрольний твір за романом А. Камю «Чума»: Проблема вибору в романі А. Камю «Чума»

Завдання: написати твір та надіслати на електронну пошту викладача

Тема 42.  Узагальнення та систематизація навчального матеріалу

Домашнє завдання: напишіть власний роздум на одну з тем:

  • Твір, який найбільше мене вразив
  • Герой, над долею якого я замислився

Група 14

Підручник. Зарубіжна література 10 кл. О. Ніколенко та ін..

Тема 1: Значення художньої літератури для людини й людства ХХІ ст..  (ст.. 4 – 8)

Домашнє завдання: ст.. 8, № 14

Тема 2: Етапи й шедеври античності. Творчість Гомера. «Одіссея» . Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в поемі.   (ст.. 9 – 12).

Домашнє завдання: Прочитати «Заспів», «Одісей у циклопа Поліфема»( пісня 9, вірші 181—566);  навести приклади використання міфологічних, пригодницьких й побутових елементів в поемі

Тема 3: Образ Одіссея. Засудження беззаконня, насильства, несправедливості та самовпевненості й марнославства  ( ст. 13 – 16)

Домашнє завдання: заповнити таблицю «Анкета Одіссея»

                         Ім’я                        Одіссей
Герой якого творуГоловний герой поеми Гомера «Одіссея»
Місце народження та проживання 
Батьки 
Соціальний статус 
Сімейний стан 
Рід занять 
Пригоди 
Риси характеру 
Самокритика героя 
Ставлення богів до героя 
Ставлення інших персонажів до героя 
Ставлення автора 

Відповіді надіслати на електронну пошту викладача

Виконати тест (гугл форма) https://forms.gle/CQYTWwhHwrZYQ6668

Тема 4: Італійське Відродження. Данте Аліг’єрі. Особливості композиції «Божественної комедії» (ст.. 17 – 21)

Домашнє завдання: прочитати  «Пекло», пісня І, 5 (ст.. 23 – 27)

Тема 5: Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів  (ст.. 21 – 22)

Домашнє завдання: ст.. 27, № 10  

Виконати тест_Данте       Відповіді надіслати на електронну пошту викладача

https://forms.gle/w98BLf9PtF7bvkgp9 (гугл форма)

Тема 6: Ренесанс в Англії. Здобутки драматургії В. Шекспіра. «Гамлет» (ст.. 29 – 33)

Тема 7: Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет – вічний образ світової літератури   (ст.. 33 —  35)

Домашнє завдання: прочитати трагедію «Гамлет» (ст. 35 – 43), вивчити напам’ять монолог Гамлета «Бути чи не бути»

Виконати тест https://forms.gle/PdFm9YFis6sjeLMR8 (гугл форма) Відповідь  надіслати на електронну пошту викладача

Тема 8. Контрольний твір за трагедією В. Шекспіра Гамлет

Домашнє завдання: написати твір на тему: Велич і трагізм Гамлета (обсяг твору – 3-3,5 стор.!)

                                                               Відповідь  надіслати на електронну пошту викладача

Тема 9. Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм в Німеччині. Е.Т.А. Гофман як представник гротескної течії романтизму

Опрацювати ст.. 46-50

Домашнє завдання: прочитати повість «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

Тема 10. Особливості сюжету та композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

Опрацювати ст.. 50-52

Домашнє завдання: заповнити  «Анкету твору»

Автор 
Твір 
Жанр 
Тема 
Ідея 
Проблематика 
Герої-філістери 
Герої-ентузіасти 

Тема 11. Гротескні образи. Викривальний зміст твору

Опрацювати ст.. 50-52

Домашнє завдання: Зробіть висновки щодо використання комічного в творі

Тест_Гофман

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: тест «Крихітка Цахес»_номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1DNizR_pmZMvFXyChwN2ACeNAFcj0JrdApT-wGuJNGi8/edit?usp=sharing

https://forms.gle/Hhtk3tMv2dECAtsu9 (гугл форма)

Тема 12. Позакласне читання. Драматичні пристрасті в новелі П. Меріме «Кармен»

Домашнє завдання: характеристика образів Хосе і Кармен  (прийом «Асоціативний кущ»)

Тема 13. Розвиток романтизму в США. В. Вітмен. Збірка  «Листя трави».

Опрацювати ст.. 61 – 67

Домашнє завдання: ст.. 67, №3, вивчити напам’ять уривок з «Пісні про себе» — 1

Тема 14. Образ ліричного героя. Символи. Традиції й художнє новаторство В. Вітмена

Опрацювати ст.. 61 – 67

Домашнє завдання: підготуватися до аналітичного дослідження поезій В.Вітмена

Тема 15. Розвиток мовлення. Аналітичне дослідження віршів В. Вітмена

Проаналізувати вірші  В. Вітмена «О, Капітане», «Чую – співає Америка…», «Пісня про себе»: тема, головна думка твору, історія написання (якщо є), засоби виразності – епітети, порівняння, метафори, риторичні питання, уособлення тощо

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Тема 16. Контрольна робота за темами: Золоті сторінки далеких епох, Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму

Контрольна робота

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: контрольна робота_ Золоті сторінки далеких епох, проза й поезій пізнього романтизму та переходу до реалізму_номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1E-CINToBfrLlgRGkNOgQrn9ljv4T0flJWGTsG5rHnG8/edit?usp=sharing

Тема 17.  Роман як жанр літератури, його формування та провідні ознаки. Різновиди роману 19 століття

Опрацювати ст.. 68-77

Домашнє завдання: ст.. 77, № 1,2,6

Тема 18. Ф. Стендаль. Роман «Червоне і чорне». Зображення соціального середовища в творі

Опрацювати ст.. 78 – 81

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Стендаля, читати скорочено роман              ст.. 84 – 95

Тема 19. Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне».

Опрацювати ст.. 84 – 86

Домашнє завдання: скласти сенкан. Тема Жульєн Сорель

Тема 20. Образ Жульєна Сореля. Символіка в творі

Опрацювати за хрестоматією образ героя

Домашнє завдання: дати відповідь на питання: Жульєн переможець чи переможений?

виконати тест https://forms.gle/B7F7P2Ahv8PSKAm49 (гугл форма) відповіді надіслати на електронну пошту викладача

Тема 21.  О. Уайльд. Ідейно-естетичні погляди митця. Роман «Портрет Доріана Грея»

Опрацювати ст.. 117-119

Домашнє завдання: читати роман ст..123-148

Тема 22. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Образ головного героя

Опрацювати ст..119-122

Домашнє завдання: скласти сенкан за темою Доріан Грей; підготуватися до твору за романом

Тема 23. Контрольний твір за романом «Портрет Доріана Грея»

Тема твору: Краса і мораль Доріана Грея

                                                                              відповіді надіслати на електронну пошту викладача

Тема 24. Модернізм як літературно-мистецький напрям к. ХІХ – початку ХХ ст.. течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

Опрацювати ст.. 142 – 151

Домашнє завдання: ст.. 147 – скласти конспект:основні ознаки модернізму, виписати значення символізм, імпресіонізм, неоромантизм; ст.. 148 – записати підсумки, ст.. 151 – записати підсумки

Тема 25. Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла»

Опрацювати ст.. 153 – 164

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Ш. Бодлера;   ст.. 165 – записати підсумки

Тема 26. Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. П. Верлен. «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня»

Опрацювати ст.. 166 – 176

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю П. Верлена; ст.. 170, 176 – записати підсумки;    вивчити напам’ять вірш П. Верлена «Осіння пісня»   https://scribble.su/zarub_ukr/zarub-lit-10-nikolenko/46.html

Тема 27. А. Рембо. Художнє новаторство. «Голосівки», «Моя циганерія»

Опрацювати ст.. 177 – 180         

Домашнє завдання: ст.. 180, № 3;  скласти асоціативний кущ за творчістю А. Рембо

Тема 28. Малларме С. «Квіти», «Привід», «Лебідь»

Опрацювати поезії

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Тема 29. Зміни в драматургії на межі ХІХ – ХХ століть

Опрацювати ст.. 181 – 184

Домашнє завдання: ст.. 182 – 184. Записати в таблицю:

Ознаки  «старої» і «нової» драми
«Стара» драма«Нова» драма
  

Тема 30. М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Драма-феєрія  «Синій птах»

Опрацювати ст.. 185 – 186

https://www.youtube.com/watch?v=HTUbnRr4PlE&t=91s

https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI&t=338s   (фільм)

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю М. Метерлінка

Тема 31. Особливості розвитку сюжету та система образів у драмі-феєрії «Синій птах». Трактування фіналу

Опрацювати ст.. 186 – 190

https://www.youtube.com/watch?v=nyveOIcsfpI

https://www.youtube.com/watch?v=_fMdsHpFvlQ

Домашнє завдання: ст.. 189 – 190 – виписати ознаки драми-феєрії, виконати тест

https://forms.gle/Ga2RcMmSjb15A5Rj8

Тема 32. Контрольна робота за темами: «Перехід до модернізму, взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці»  та  «Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття»

https://docs.google.com/document/d/1zUzut1g0F0PnwJjL—MCRcih3zM4pb7FJ5-dLycdyRs/edit

Виконати контрольну роботу та надіслати на перевірку

Підручник  Зарубіжна література 11 кл.  О. Ісаєва та ін.

Тема 33. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Й. В. Ґете. «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина). Особливості композиції. проблематика

Опрацювати ст.. 10 – 14

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Й.В. Гете, читати твір

Тема 34. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини.

Опрацювати ст.. 16 -19

https://www.youtube.com/watch?v=Xa4fjrfqY2g&t=58s  (спектакль)

https://www.1000z.com.ua/audiohrestomatiya/j-v-gete-faust-ii-chastina-ostannij-monolog-fausta/  (останній монолог Фауста)

Домашнє завдання: вивчити напам’ять останній монолог Фауста  («Край гір лежить гниле багно,… Вкушаю я найвищу мить життя)  http://ukrcenter.com/%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0/%D0%99%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BD-%D0%92%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%84%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B3-%D0%93%D0%B5%D1%82%D0%B5/62507-12/%D0%A4%D0%B0%D1%83%D1%81%D1%82-%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BE-2  (монолог Фауста)

Тема 35.Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита

Опрацювати ст.. 21- 22

Домашнє завдання:  скласти сенкани за темами: Фауст, Маргарита, Мефістофель

(виконати тест https://forms.gle/UoDqaAkjFw2zgnQG7

Тема 36. Модерністська проза початку ХХ ст.

Опрацювати ст.. 27-34     

Домашнє завдання: скласти конспект за темою уроку

Тема 37. Ф. Кафка. Новела «Перевтілення»

Опрацювати ст.. 27-34

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Ф. Кафки, прочитати новелу «Перевтілення» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=86

Тема 38.

Образ Грегора Замзи. Розкриття у творі світового буття як абсурдного

Опрацювати ст.. 34 – 35            

Домашнє завдання: скласти сенкан за темою Грегор

Тема 39. А. Камю. Екзистенціалізм. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція

Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=_oiLw-FvPsI&t=2s (біографія)

https://www.youtube.com/watch?v=PlQKruXsboA

http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/03/P-12-zarubizhna.pdf (опорний конспект)

Домашнє завдання: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5622 (читати скорочено)

Тема 40.

Алегоризм образів і ситуацій, притче вість роману «Чума»

Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=vUa8YQoHNN0&t=2s

https://dovidka.biz.ua/chuma-a-kamyu-golovni-geroyi/

Домашнє завдання: підготуватися до контрольного твору за романом

Тема 41. Контрольний твір за романом А. Камю «Чума»: Проблема вибору в романі «Чума»

Тема 42. Т. Манн. «Маріо і чарівник»

Опрацюватиhttps://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3617 (текст)

https://svitliteraturu.com/publ/buktrejler/t_mann_mario_i_charivnik_buktrejler/9-1-0-489 (буктрейлер)

https://guru.net.ua/mario-i-charivnik-analiz/ (характеристика)

Домашнє завдання: скласти конспект уроку

Тема 43.Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX   

Опрацювати ст.. 57-64

Домашнє завдання: скласти конспект за темою уроку

Тема 44.Творчість Ґ. Аполлінера

Опрацювати ст.. 57-64

Домашнє завдання: ст.. 61, № 1,2,3; ст. 62, № 1,3; ст.. 64, № 1,3. Вивчити напам’ять вірш «Міст Мірабо» 

Тема 45. Творчість  Р.М. Рільке https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=88

Опрацювати ст.. 65-71

Домашнє завдання: ст.. 69, № 10,11

Тема 46.

Творчість Ф.Г.Лорки

Опрацювати  https://www.youtube.com/watch?v=_CUX3SzHsWk  (біографія_творчість)

https://www.youtube.com/watch?v=vEkyUx94SbE   (хар-ка творчості)

https://www.youtube.com/watch?v=9q9X5j-1Pg4&t=22s (Гітара_Лорка)

Домашнє завдання: вивчити напам’ять вірш «Гітара»

Тема 47. Аналітичне дослідження та виразне читання поезій 

Опрацювати матеріал уроків, вміти аналізувати поезії

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Тема 48. Контрольна робота: Шедеври європейської лірики І половини ХХ ст.

виконати контрольну робота та надіслати на перевірку https://docs.google.com/document/d/1guALS4epZWwi3_HA-WXMkErcYxrcaDHQEmoQc6qb4Ws/edit

Тема 49. Й. Ягелло. «Кава з кардамоном»

Опрацювати    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHD-mzWsbSp8N4hLtmvtsA9ye—lRicDCMk2EMxfxN9ygFaQ/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання: виконати тест

https://docs.google.com/forms/d/1L-KKY7atYhqQzKKgzQLLqG5eIQcgbcM0v2qyogiEgSM/edit

Тема 50.

С. Таунсенд. Цикл творів про Адріана Моула

Опрацювати:  https://www.youtube.com/watch?v=WaEwFilU5gY 

https://www.youtube.com/watch?v=vQ4LbjBtshY&t=4s

Домашнє завдання: скласти сенкан: Адріан Моул

Тема 51. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу

Домашнє завдання: напишіть власний роздум на одну з тем:

  • Твір, який найбільше мене вразив
  • Герой, над долею якого я замислився

ІІ курс

Підручник  Зарубіжна література 11 кл.  О. Ісаєва та ін.

Групи  20, 21

Тема 1: Значення літератури та культури для збереження миру й духовності  (ст.. 7 – 9)

Домашнє завдання: скласти сенкан до теми Література   

Відповіді надіслати на електронну пошту викладача

Тема 2. Т. Манн. «Маріо і чарівник»

Опрацювати https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3617 (текст)

https://svitliteraturu.com/publ/buktrejler/t_mann_mario_i_charivnik_buktrejler/9-1-0-489 (буктрейлер)

https://guru.net.ua/mario-i-charivnik-analiz/ (характеристика)

Домашнє завдання: скласти конспект за темою уроку

Тема 3. Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст. 

Опрацювати ст.. 57-64

Домашнє завдання: скласти конспект за темою уроку

Тема 4. Творчість Ґ. Аполлінера   

Опрацювати ст.. 57-64

Домашнє завдання: ст.. 61, № 1,2,3; ст. 62, № 1,3; ст.. 64, № 1,3. Вивчити напам’ять вірш «Міст Мірабо» 

Тема 5.    Творчість  Р.М. Рільке

Опрацювати ст.. 65-71

Домашнє завдання: ст.. 69, № 10,11

Тема 6.   Творчість Ф.Г.Лорки

Опрацювати  https://www.youtube.com/watch?v=_CUX3SzHsWk  (біографія_творчість)

https://www.youtube.com/watch?v=vEkyUx94SbE   (хар-ка творчості)

https://www.youtube.com/watch?v=9q9X5j-1Pg4&t=22s (Гітара_Лорка)

Домашнє завдання: вивчити напам’ять вірш «Гітара»

Тема 7. Аналітичне дослідження та виразне читання поезій 

Опрацювати матеріал уроків, вміти аналізувати поезії

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Тема 8.      Контрольна робота: Шедеври європейської лірики І половини ХХ ст

Контрольна робота

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: контрольна робота_Шедеври європейської лірики І половини ХХ століття_номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1guALS4epZWwi3_HA-WXMkErcYxrcaDHQEmoQc6qb4Ws/edit

Тема 9. Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представники. Дж. Оруелл. «Скотоферма» («Колгосп тварин»)

Опрацювати ст.. 105-116

Домашнє завдання: прочитати твір

Тема 10. Викриття сутності тоталітарної системи. Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості

Опрацювати ст.. 110-112

Домашнє завдання: відтворити ланцюжок подій у творі; ст. 111, №3; ст.. 112, №9

Тема 11. Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти»

Опрацювати ст..117 – 129

Домашнє завдання: записати основні положення «епічного театру»  Брехта; ст.. 128, №5

Тема 12. Г. Белль. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»

Опрацювати ст.. 130 – 136

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Г. Белля;  прочитати твір

Тема 13. П. Целан. «Фуга смерті». «Фуга смерті» – твір про Голокост

Опрацювати ст.. 138 – 146

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю П. Целана, прочитати вірш «Фуга смерті» — ст.. 142 – 143; ст. 143, № 1, 5, 6

Тема 14. Розвиток мовлення. Зображення війни у дзеркалі літератури

Опрацювати теми уроків; вміти характеризувати зображення війни в літературі

Домашнє завдання: скласти РАФТ за темою війна )зображення війни в літературі)

Тема 15. Е. Гемінґвей. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».

Опрацювати ст.. 154 – 166

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Е. Гемінгвея, прочитати повість-притчу «Старий і море» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=109;  виписати значення термінів «повість-притча», «принцип айсберга»,  «кодекс честі героїв Гемінгвея»

Тема 16. Образ Сантьяго. Символіка в творі

Опрацювати ст.. 158 – 159

Домашнє завдання: заповнити таблицю – Анкета героя

Ім’яСантьяго
Рід занять 
Місце проживання, родинні зв’язки 
Портрет старого 
Відношення людей до героя 
Відношення старого до моря 
Відношення  старого до природи 
Відношення строго до риби 
Моє ставлення до старого: він переможець чи переможений? 

Тема 17. Контрольний твір за повістю «Старий і море»

Контрольний твір   

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: контрольний твір за повістю Е. Гемінгвея «Старий і море»_Тема твору: «Людина створена не для того, щоб терпіти поразки»_номер групи_прізвище) – обсяг твору – 3 – 3.5 сторінки!

Тема 18. Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні  «Стариган із крилами».

Опрацювати ст.. 167 – 175

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Г.Г. Маркеса, прочитати твір «Стариган з крилами» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=118  (текст)

Тема 19. Розвиток мовлення. Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола.

Опрацювати ст.. 170 – 173

Домашнє завдання: користуючись джерелами, https://dovidka.biz.ua/staryhan-iz-krylamy-holovni-heroi/, скласти характеристику образів твору: старого-янгола, подружжя Пелайо та Елісенди, священика Гонзаго, людей, маленького хлопчика         

(виконати та надіслати на перевірку) (гугл форма) https://forms.gle/j95WbkBBYPVHLFWe8

Тема 20. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки.

Опрацювати ст.. 179 — 181

Домашнє завдання: ст.. 180 – виписати загальні риси, характерні для творів «театру абсурду», ст.. 179-181 – виписати представників «театру абсурду» та їх твори

Тема 21. М. Павич. «Скляний равлик».  Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму

Опрацювати ст.. 182 – 185; 190 — 200

Домашнє завдання: ст.. 182 – 185 – виписати значення термінів «постмодернізм», «інтертекстуальність», характерні риси постмодернізму, представники постмодернізму та їх твори; читати «Скляний равлик» (ст.. 192 – 200), вказати риси постмодернізму в творі

Тема 22. Позакласне читання. П. Зюскінд. «Голуб»

Опрацювати https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3126

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Тема 23. Контрольна робота за темами: Антиутопія у світовій літературі, Проблема війни і миру в літературі ХХ століття, Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття,  Література другої половини ХХ – початку ХХІ ст..

Контрольна робота

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: Контрольна робота_ Антиутопія у світовій літературі, Проблема війни і миру в літературі ХХ століття, Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття,  Література другої половини ХХ – початку ХХІ ст._ номер групи_прізвище) https://docs.google.com/document/d/1cVrLLJYC1Mi6lZ3R1iDRBuen07u1do6D8zE3Dcj5ZPs/edit

Тема 24. Д. Ґрін. «Провина зірок».

Опрацювати ст.. 214 – 219

Домашнє завдання: читати роман https://dovidka.biz.ua/vynni-zirky-skorocheno-dzhon-grin/  (скорочено)

Тема 25. Образи головних героїв. Ідея цінності життя

https://vsimosvita.com/prezentatsiya-na-temu-quot-dzhon-grin-provina-zirok-literaturno-hudozhniy-analiz-tvoru-quot

Домашнє завдання: користуючись джерелами , https://dovidka.biz.ua/provyna-zirok-holovni-heroi-ta-kharakterystyka/ , дати характеристику головним героям твору (виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: Тест_ «Провина зірок»_ номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1oChgx8gsCIUshZrv73kZl4j294K1pAHUp7AQo6DEzMA/edit

https://forms.gle/TTxmS8EUkkHJBcmj7 (гугл форма)

Тема 26. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу

Опрацювати ст.. 223 – 224

Домашнє завдання: Чи є серед усіх творів, які ви вивчали в курсі зарубіжної літератури, такі, до яких ви будете звертатися в подальшому житті? 

Група 22

Тема 1: Модерністська проза початку ХХ ст.

Опрацювати ст.. 27 – 33

Домашнє завдання: прочитати новелу «Перевтілення»; ст.. 33 № 1,2

Тема 2.  Ф. Кафка. Новела «Перевтілення»

Опрацювати ст.. 27-34

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Ф. Кафки, прочитати новелу «Перевтілення» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=86

Тема 3.  Образ Грегора Замзи. Розкриття у творі світового буття як абсурдного

Опрацювати ст.. 34 – 35

Домашнє завдання: https://forms.gle/Rj5A8tXFqd7VEmPg8

Тема 4А. Камю. Екзистенціалізм. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція

Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=8rooPKe8ozg  відео біографія Камю

Домашнє завдання: читати роман за харестоматією

Тема 5. Алегоризм образів і ситуацій, притче вість роману «Чума»

Опрацювати  https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/alber-kamyu-chuma0.html  презентація

https://www.youtube.com/watch?v=lvf4PkuSNDA  бук трейлер «Чума»

Домашнє завдання: підготуватися до контрольного твору за романом

Тема 6. Контрольний твір за романом А. Камю «Чума»

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: Контрольний твір за романом А. Камю «Чума»_Проблема вибору в романі А. Камю «Чума»

Тема 7. Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст. 

Опрацювати ст.. 57-64

Домашнє завдання: скласти конспект за темою уроку

Тема 8. Творчість Ґ. Аполлінера   

Опрацювати ст.. 57-64

Домашнє завдання: ст.. 61, № 1,2,3; ст. 62, № 1,3; ст.. 64, № 1,3. Вивчити напам’ять вірш «Міст Мірабо» 

Тема 9.    Творчість  Р.М. Рільке

Опрацювати ст.. 65-71

Домашнє завдання: ст.. 69, № 10,11

Тема 10.   Творчість Ф.Г.Лорки

Опрацювати  https://www.youtube.com/watch?v=_CUX3SzHsWk  (біографія_творчість)

https://www.youtube.com/watch?v=vEkyUx94SbE   (хар-ка творчості)

https://www.youtube.com/watch?v=9q9X5j-1Pg4&t=22s (Гітара_Лорка)

Домашнє завдання: вивчити напам’ять вірш «Гітара»

Тема 11. Аналітичне дослідження та виразне читання поезій 

Опрацювати матеріал уроків, вміти аналізувати поезії

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Тема 12.      Контрольна робота: Шедеври європейської лірики І половини ХХ ст

Контрольна робота

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: контрольна робота_Шедеври європейської лірики І половини ХХ століття_номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1guALS4epZWwi3_HA-WXMkErcYxrcaDHQEmoQc6qb4Ws/edit

Тема 13. Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представники. Дж. Оруелл. «Скотоферма» («Колгосп тварин»)

Опрацювати ст.. 105-116

Домашнє завдання: прочитати твір

Тема 14. Викриття сутності тоталітарної системи. Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості

Опрацювати ст.. 110-112

Домашнє завдання: відтворити ланцюжок подій у творі; ст. 111, №3; ст.. 112, №9

Тема 15. Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти»

Опрацювати ст..117 – 129

Домашнє завдання: записати основні положення «епічного театру»  Брехта; ст.. 128, №5

Тема 16. Г. Белль. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=345

Опрацювати ст.. 130 – 136

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Г. Белля;  прочитати твір

Тема 17. П. Целан. «Фуга смерті». «Фуга смерті» – твір про Голокост

Опрацювати ст.. 138 – 146

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю П. Целана, прочитати вірш «Фуга смерті» — ст.. 142 – 143; ст. 143, № 1, 5, 6

Тема 18. Розвиток мовлення. Зображення війни у дзеркалі літератури

Опрацювати теми уроків; вміти характеризувати зображення війни в літературі

Домашнє завдання: скласти РАФТ за темою війна )зображення війни в літературі)

Тема 19. Е. Гемінґвей. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».

Опрацювати ст.. 154 – 166

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Е. Гемінгвея, прочитати повість-притчу «Старий і море» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=109;  виписати значення термінів «повість-притча», «принцип айсберга»,  «кодекс честі героїв Гемінгвея»

Тема 20. Образ Сантьяго. Символіка в творі

Опрацювати ст.. 158 – 159

Домашнє завдання: заповнити таблицю – Анкета героя

Ім’яСантьяго
Рід занять 
Місце проживання, родинні зв’язки 
Портрет старого 
Відношення людей до героя 
Відношення старого до моря 
Відношення  старого до природи 
Відношення строго до риби 
Моє ставлення до старого: він переможець чи переможений? 

Тема 21. Контрольний твір за повістю «Старий і море»

Контрольний твір   

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: контрольний твір за повістю Е. Гемінгвея «Старий і море»_Тема твору: «Людина створена не для того, щоб терпіти поразки»_номер групи_прізвище) – обсяг твору – 3 – 3.5 сторінки!

Тема 22. Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні  «Стариган із крилами».

Опрацювати ст.. 167 – 175

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Г.Г. Маркеса, прочитати твір «Стариган з крилами» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=118  (текст)

Тема 23. Розвиток мовлення. Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола.

Опрацювати ст.. 170 – 173

https://coggle.it/diagram/Xr6HAGHYgWQIhe4X/t/%E2%80%9C%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D0%BD-%D1%96%D0%B7-%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B8%E2%80%9D-%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7-%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%83

Домашнє завдання: користуючись джерелами, https://dovidka.biz.ua/staryhan-iz-krylamy-holovni-heroi/, скласти характеристику образів твору: старого-янгола, подружжя Пелайо та Елісенди, священика Гонзаго, людей, маленького хлопчика         

(виконати та надіслати на перевірку) (гугл форма) https://forms.gle/j95WbkBBYPVHLFWe8

Тема 24. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки.

Опрацювати ст.. 179 — 181

Домашнє завдання: ст.. 180 – виписати загальні риси, характерні для творів «театру абсурду», ст.. 179-181 – виписати представників «театру абсурду» та їх твори

Тема 25. М. Павич. «Скляний равлик».  Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму

Опрацювати ст.. 182 – 185; 190 — 200

Домашнє завдання: ст.. 182 – 185 – виписати значення термінів «постмодернізм», «інтертекстуальність», характерні риси постмодернізму, представники постмодернізму та їх твори; читати «Скляний равлик» (ст.. 192 – 200), вказати риси постмодернізму в творі

Тема 26. Позакласне читання. П. Зюскінд. «Голуб»

Опрацювати https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3126

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Тема 27. Контрольна робота за темами: Антиутопія у світовій літературі, Проблема війни і миру в літературі ХХ століття, Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття,  Література другої половини ХХ – початку ХХІ ст..

Контрольна робота

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: Контрольна робота_ Антиутопія у світовій літературі, Проблема війни і миру в літературі ХХ століття, Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття,  Література другої половини ХХ – початку ХХІ ст._ номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1cVrLLJYC1Mi6lZ3R1iDRBuen07u1do6D8zE3Dcj5ZPs/edit

Тема 28. Д. Ґрін. «Провина зірок».

Опрацювати ст.. 214 – 219

Домашнє завдання: читати роман https://dovidka.biz.ua/vynni-zirky-skorocheno-dzhon-grin/  (скорочено)

Тема 29. Образи головних героїв. Ідея цінності життя

https://vsimosvita.com/prezentatsiya-na-temu-quot-dzhon-grin-provina-zirok-literaturno-hudozhniy-analiz-tvoru-quot

Домашнє завдання: користуючись джерелами , https://dovidka.biz.ua/provyna-zirok-holovni-heroi-ta-kharakterystyka/ , дати характеристику головним героям твору (виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: Тест_ «Провина зірок»_ номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1oChgx8gsCIUshZrv73kZl4j294K1pAHUp7AQo6DEzMA/edit

https://forms.gle/TTxmS8EUkkHJBcmj7 (гугл форма)

Тема 30. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу

Опрацювати ст.. 223 – 224

Домашнє завдання: Чи є серед усіх творів, які ви вивчали в курсі зарубіжної літератури, такі, до яких ви будете звертатися в подальшому житті? 

Групи  23, 24

Тема 1. Зміни в драматургії на межі ХІХ – ХХ століть

Опрацювати ст.. 181 – 184

Домашнє завдання: ст.. 182 – 184. Записати в таблицю:

Ознаки  «старої» і «нової» драми
«Стара» драма«Нова» драма
  

Тема 2. М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Драма-феєрія  «Синій птах»

Опрацювати ст.. 185 – 186

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю М. Метерлінка

Тема 3. Особливості розвитку сюжету та система образів у драмі-феєрії «Синій птах». Трактування фіналу

Опрацювати ст.. 186 – 190

Домашнє завдання: ст.. 189 – 190 – виписати ознаки драми-феєрії, 

виконати та надіслати на перевірку тест за «Синім птахом» https://forms.gle/Ga2RcMmSjb15A5Rj8 (гугл форма)

Тема 4. Й. Ягелло. «Кава з кардамоном»

Опрацювати    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHD-mzWsbSp8N4hLtmvtsA9ye—lRicDCMk2EMxfxN9ygFaQ/viewform?usp=sf_link

https://forms.gle/n7eJJKT1SNXxRVnE9 (гугл_тест)

Домашнє завдання: виконати тест(виконати та надіслати на перевірку)

Тема 5. С. Таунсенд. Цикл творів про Адріана Моула

Опрацювати: 1 — 2 новели 

Домашнє завдання: скласти сенкан: Адріан Моул

Тема 6. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності

Опрацювати ст.. 6 – 9

Домашнє завдання: скласти сенкан за темою Література

Тема 7. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Й. В. Ґете. «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина). Особливості композиції. проблематика

Опрацювати ст.. 10 – 14

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Й.В. Гете

Тема 8. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини

Опрацювати ст.. 16 -19

Домашнє завдання: вивчити напам’ять останній монолог Фауста  («Край гір лежить гниле багно,… Вкушаю я найвищу мить життя) 

Тема 9. Розвиток мовлення Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита

Опрацювати ст.. 21- 22

Домашнє завдання:  скласти сенкани за темами: Фауст, Маргарита, Мефістофель

(виконати та надіслати на перевірку) (гугл форма) https://forms.gle/UoDqaAkjFw2zgnQG7

(ім‘я файлу: Тест_  «Фауст»_ номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1e_MhBCV49pQjmnPuowA42Y8YJnAKaNM2ET1NlrEcY78/edit

Тема 10: Модерністська проза початку ХХ ст.

Опрацювати ст.. 27 – 33

Домашнє завдання: прочитати новелу «Перевтілення»; ст.. 33 № 1,2

Тема 11.  Ф. Кафка. Новела «Перевтілення»

Опрацювати ст.. 27-34

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Ф. Кафки, прочитати новелу «Перевтілення» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=86

Тема 12.  Образ Грегора Замзи. Розкриття у творі світового буття як абсурдного

Опрацювати ст.. 34 – 35

Домашнє завдання: виконати тест в гугл формі https://forms.gle/Rj5A8tXFqd7VEmPg8

Тема 13А. Камю. Екзистенціалізм. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція

Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=8rooPKe8ozg  відео біографія Камю

Домашнє завдання: читати роман за хрестоматією

Тема 14. Алегоризм образів і ситуацій, притче вість роману «Чума»

Опрацювати https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/alber-kamyu-chuma0.html  презентація

https://www.youtube.com/watch?v=lvf4PkuSNDA  бук трейлер «Чума»

Домашнє завдання: підготуватися до контрольного твору за романом

Тема 15. Контрольний твір за романом А. Камю «Чума»

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: Контрольний твір за романом А. Камю «Чума»_Проблема вибору в романі А. Камю «Чума»

Тема 16. Позакласне читання. Т. Манн. «Маріо і чарівник»

Опрацювати https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3617 (текст)

https://svitliteraturu.com/publ/buktrejler/t_mann_mario_i_charivnik_buktrejler/9-1-0-489 (буктрейлер)

https://guru.net.ua/mario-i-charivnik-analiz/ (характеристика)

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 17. Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст. 

Опрацювати ст.. 57-64

Домашнє завдання: скласти конспект за темою уроку

Тема 18. Творчість Ґ. Аполлінера   

Опрацювати ст.. 57-64

Домашнє завдання: ст.. 61, № 1,2,3; ст. 62, № 1,3; ст.. 64, № 1,3. Вивчити напам’ять вірш «Міст Мірабо» 

Тема 19.    Творчість  Р.М. Рільке

Опрацювати ст.. 65-71

Домашнє завдання: ст.. 69, № 10,11

Тема 20.   Творчість Ф.Г.Лорки

Опрацювати  https://www.youtube.com/watch?v=_CUX3SzHsWk  (біографія_творчість)

https://www.youtube.com/watch?v=vEkyUx94SbE   (хар-ка творчості)

https://www.youtube.com/watch?v=9q9X5j-1Pg4&t=22s (Гітара_Лорка)

Домашнє завдання: вивчити напам’ять вірш «Гітара»

Тема 21. Аналітичне дослідження та виразне читання поезій 

Опрацювати матеріал уроків, вміти аналізувати поезії

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Тема 22.      Контрольна робота: Шедеври європейської лірики І половини ХХ ст

Контрольна робота

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: контрольна робота_Шедеври європейської лірики І половини ХХ століття_номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1guALS4epZWwi3_HA-WXMkErcYxrcaDHQEmoQc6qb4Ws/edit

Тема 23. Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представники. Дж. Оруелл. «Скотоферма» («Колгосп тварин»)

Опрацювати ст.. 105-116

Домашнє завдання: прочитати твір

Тема 24. Викриття сутності тоталітарної системи. Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості

Опрацювати ст.. 110-112

Домашнє завдання: відтворити ланцюжок подій у творі; ст. 111, №3; ст.. 112, №9

Тема 25. Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти»

Опрацювати ст..117 – 129

Домашнє завдання: записати основні положення «епічного театру»  Брехта; ст.. 128, №5

Тема 26. Г. Белль. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»

Опрацювати ст.. 130 – 136

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Г. Белля;  прочитати твір

Тема 27. П. Целан. «Фуга смерті». «Фуга смерті» – твір про Голокост

Опрацювати ст.. 138 – 146

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю П. Целана, прочитати вірш «Фуга смерті» — ст.. 142 – 143; ст. 143, № 1, 5, 6

Тема 28. Розвиток мовлення. Зображення війни у дзеркалі літератури

Опрацювати теми уроків; вміти характеризувати зображення війни в літературі

Домашнє завдання: скласти РАФТ за темою війна )зображення війни в літературі)

Тема 29. Е. Гемінґвей. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».

Опрацювати ст.. 154 – 166

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Е. Гемінгвея, прочитати повість-притчу «Старий і море» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=109;  виписати значення термінів «повість-притча», «принцип айсберга»,  «кодекс честі героїв Гемінгвея»

Тема 30. Образ Сантьяго. Символіка в творі

Опрацювати ст.. 158 – 159

Домашнє завдання: заповнити таблицю – Анкета героя

Ім’яСантьяго
Рід занять 
Місце проживання, родинні зв’язки 
Портрет старого 
Відношення людей до героя 
Відношення старого до моря 
Відношення  старого до природи 
Відношення строго до риби 
Моє ставлення до старого: він переможець чи переможений? 

Тема 31. Контрольний твір за повістю «Старий і море»

Контрольний твір   

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: контрольний твір за повістю Е. Гемінгвея «Старий і море»_Тема твору: «Людина створена не для того, щоб терпіти поразки»_номер групи_прізвище) – обсяг твору – 3 – 3.5 сторінки!

Тема 32. Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні  «Стариган із крилами».

Опрацювати ст.. 167 – 175

Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ за творчістю Г.Г. Маркеса, прочитати твір «Стариган з крилами» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=118  (текст)

Тема 33. Розвиток мовлення. Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола.

Опрацювати ст.. 170 – 173

https://coggle.it/diagram/Xr6HAGHYgWQIhe4X/t/%E2%80%9C%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D0%BD-%D1%96%D0%B7-%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B8%E2%80%9D-%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7-%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%83

Домашнє завдання: користуючись джерелами, https://dovidka.biz.ua/staryhan-iz-krylamy-holovni-heroi/, скласти характеристику образів твору: старого-янгола, подружжя Пелайо та Елісенди, священика Гонзаго, людей, маленького хлопчика         

(виконати та надіслати на перевірку) (гугл форма) https://forms.gle/j95WbkBBYPVHLFWe8

Тема 34. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки.

Опрацювати ст.. 179 — 181

Домашнє завдання: ст.. 180 – виписати загальні риси, характерні для творів «театру абсурду», ст.. 179-181 – виписати представників «театру абсурду» та їх твори

Тема 35. М. Павич. «Скляний равлик».  Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму

Опрацювати ст.. 182 – 185; 190 — 200

Домашнє завдання: ст.. 182 – 185 – виписати значення термінів «постмодернізм», «інтертекстуальність», характерні риси постмодернізму, представники постмодернізму та їх твори; читати «Скляний равлик» (ст.. 192 – 200), вказати риси постмодернізму в творі

Тема 36. Позакласне читання. П. Зюскінд. «Голуб»

Опрацювати https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3126

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Тема 37. Контрольна робота за темами: Антиутопія у світовій літературі, Проблема війни і миру в літературі ХХ століття, Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття,  Література другої половини ХХ – початку ХХІ ст..

Контрольна робота

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: Контрольна робота_ Антиутопія у світовій літературі, Проблема війни і миру в літературі ХХ століття, Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття,  Література другої половини ХХ – початку ХХІ ст._ номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1cVrLLJYC1Mi6lZ3R1iDRBuen07u1do6D8zE3Dcj5ZPs/edit

Тема 38. Д. Ґрін. «Провина зірок».

Опрацювати ст.. 214 – 219

Домашнє завдання: читати роман https://dovidka.biz.ua/vynni-zirky-skorocheno-dzhon-grin/  (скорочено)

Тема 39. Образи головних героїв. Ідея цінності життя

https://vsimosvita.com/prezentatsiya-na-temu-quot-dzhon-grin-provina-zirok-literaturno-hudozhniy-analiz-tvoru-quot

Домашнє завдання: користуючись джерелами , https://dovidka.biz.ua/provyna-zirok-holovni-heroi-ta-kharakterystyka/ , дати характеристику головним героям твору

(виконати та надіслати на перевірку)

(ім‘я файлу: Тест_ «Провина зірок»_ номер групи_прізвище)

https://docs.google.com/document/d/1oChgx8gsCIUshZrv73kZl4j294K1pAHUp7AQo6DEzMA/edit

https://forms.gle/TTxmS8EUkkHJBcmj7 (гугл форма)

Тема 40. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу

Опрацювати ст.. 223 – 224

Домашнє завдання: Чи є серед усіх творів, які ви вивчали в курсі зарубіжної літератури, такі, до яких ви будете звертатися в подальшому житті?