Історія України

Матеріал містить інформацію про тему, яку потрібно опрацювати, та виконати завдання.

групи 10,11,12,13,20,21,22,23,30,31 Виконані завдання надсилати  на електронну пошту викладача:

Друщенко С.В. sv593725@gmail.com

групи 32,33 Виконані завдання надсилати  на електронну пошту викладача: Копитко С.П. skp67tuz@gmail.com

ІІ семестр
І курс
група 10

Виконані завдання надсилати  на електронну пошту викладача: Друщенко С.В. sv593725@gmail.com

Підручник: В.С. Власов, С. В. Кульчицький Історія України 10 клас

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/

Урок № 28. Тема: Громадсько-політичне життя. Масові репресії.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-4—utverdzhennya-komunistichnogo-totalitarnogo-rezhimu-v-ukraini/155/

Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 1 — 3; стор. 155 — 160, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 162 – 1,4,5.

Урок № 29. Тема: Конституція УРСР 1937 р.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-4—utverdzhennya-komunistichnogo-totalitarnogo-rezhimu-v-ukraini/160/

 Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 4; стор.  160 — 161, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 162  – 8.

Урок № 30. Тема:Культурне життя в 1930-х роках.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-4—utverdzhennya-komunistichnogo-totalitarnogo-rezhimu-v-ukraini/168/

Домашнє завдання: опрацювати § 25-26; стор. 168 — 174, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 175 – 1,2,4.

Урок № 31. Практичне заняття № 4: «Пропагандистський ідеал радянської людини та її повсякденне життя.»

https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-pometun-electronic-application/10.php

Опрацювати матеріал та дати відповіді на запитання:

  1. Чому успіхи індустріалізації не привели до зростання життєвого рівня народу?
  2. Які думки, почуття викликали матеріали уроку?
  3. Які наслідки, відлуння тих подій, на вашу думку, можна побачити в подальшій історії України? А сьогодні?

Урок № 32. Тематичне оцінювання за темою: «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на e-mail: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScWHdqH98NmT3oR8VbWAAWmZre5VTEsCKqHjvxvHdEyb7HHGA/viewform

Урок № 33. Тема: Українські землі в складі Польщі та Румунії.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-5—zahidnoukrainski-zemli-v-mizhvoennij-period/181/

Домашнє завдання: опрацювати § 28; стор. 181-189; § 29, п. 4  стор. 195-196, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 189 – 1,3,4,5; стор. 196 – 1,3,4.

Урок № 34. Тема: Українські землі в складі Чехословаччини. Карпатська Україна.   А. Волошин.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-5—zahidnoukrainski-zemli-v-mizhvoennij-period/190/

Домашнє завдання: опрацювати § 29, п. 1-3 стор. 190-195, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 196 – 1,3,4.

Урок № 35. Практичне заняття № 5. «Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне та відмінне.»

Знайти в мережі інтернет інформацію до теми та скласти коротку характеристику:

  1. Повсякденне життя українських регіонів у складі Польщі;
  2. Повсякденне життя українських регіонів у складі Чехословаччини;
  3. Повсякденне життя українських регіонів у складі Румунії.

Урок № 36. Тема: Радянсько-німецькі договори 1939 р. і західноукраїнські землі.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/197/

Домашнє завдання: опрацювати § 30, стор. 197-207, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 207 – 1,3,4,6.

Урок № 37. Тема: Окупація України військами Німеччини та її союзників.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/208/

Домашнє завдання: опрацювати § 31, стор. 208-217, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 217 – 1,3,4,5

Урок № 38. Тема: Окупаційний режим. Нацистський «новий порядок».

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/218/

Домашнє завдання: опрацювати § 32, стор. 218-226, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 226 – 1,3,4.

Урок № 39. Тема: Розгортання Руху Опору в Україні.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/227/

Домашнє завдання: опрацювати § 33, стор. 227-236, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 236 – 1,3,4,7

Урок № 40. Тема: Україна в 1943-1945 рр. Завершення війни на території України.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/237/

Домашнє завдання: опрацювати § 34; 35, п. 1 – 2,  стор. 237-249, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 245 – 1,3,4,5; стор. 254 – 1,2,4.

Урок № 41. Тема: Героїзм народу. Ціна перемоги. Культура України в роки війни.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/249/

Домашнє завдання: опрацювати § 35, п. 3 – 4, стор. 249-254, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 254 – 1,2,4.

Урок № 42. Практичне заняття № 6: «Волею Українського народу…» (дослідження документів та матеріалів усної історії про війну).

https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-strykevich-standard-level/40.php

Прочитайте уривки інтерв’ю та дайте відповіді на запитання.

Урок № 43. Тема: Тематичне оцінювання за темою: «Західноукраїнські землі у міжвоєнний період. Україна в роки Другої світової війни.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на email: sv593725@gmail.com)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdiqke9kg51J-6t8gjPkZ3eBEA-UoXcYcBS7fM7skZ8d10bIQ/viewform


група 11

Виконані завдання надсилати на електронну пошту викладача: Друщенко С.В. sv593725@gmail.com

Підручник: В.С. Власов, С. В. Кульчицький Історія України 10 клас

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/

Урок № 33. Тема: Українські землі в складі Польщі та Румунії.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-5—zahidnoukrainski-zemli-v-mizhvoennij-period/181/

Домашнє завдання: опрацювати § 28; стор. 181-189; § 29, п. 4  стор. 195-196, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 189 – 1,3,4,5; стор. 196 – 1,3,4.

Урок № 34. Тема: Українські землі в складі Чехословаччини. Карпатська Україна.   А. Волошин.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-5—zahidnoukrainski-zemli-v-mizhvoennij-period/190/

Домашнє завдання: опрацювати § 29, п. 1-3 стор. 190-195, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 196 – 1,3,4.

Урок № 35. Практичне заняття № 5. «Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне та відмінне.»

Знайти в мережі інтернет інформацію до теми та скласти коротку характеристику:

  1. Повсякденне життя українських регіонів у складі Польщі;
  2. Повсякденне життя українських регіонів у складі Чехословаччини;
  3. Повсякденне життя українських регіонів у складі Румунії.

Урок № 36. Тема: Радянсько-німецькі договори 1939 р. і західноукраїнські землі.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/197/

Домашнє завдання: опрацювати § 30, стор. 197-207, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 207 – 1,3,4,6.

Урок № 37. Тема: Окупація України військами Німеччини та її союзників.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/208/

Домашнє завдання: опрацювати § 31, стор. 208-217, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 217 – 1,3,4,5

Урок № 38. Тема: Окупаційний режим. Нацистський «новий порядок».

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/218/

Домашнє завдання: опрацювати § 32, стор. 218-226, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 226 – 1,3,4.

Урок № 39. Тема: Розгортання Руху Опору в Україні.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/227/

Домашнє завдання: опрацювати § 33, стор. 227-236, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 236 – 1,3,4,7

Урок № 40. Тема: Україна в 1943-1945 рр. Завершення війни на території України.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/237/

Домашнє завдання: опрацювати § 34; 35, п. 1 – 2,  стор. 237-249, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 245 – 1,3,4,5; стор. 254 – 1,2,4.

Урок № 41. Тема: Героїзм народу. Ціна перемоги. Культура України в роки війни.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/249/

Домашнє завдання: опрацювати § 35, п. 3 – 4, стор. 249-254, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 254 – 1,2,4.

Урок № 42. Практичне заняття № 6: «Волею Українського народу…» (дослідження документів та матеріалів усної історії про війну).

https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-strykevich-standard-level/40.php

Прочитайте уривки інтерв’ю та дайте відповіді на запитання.

Урок № 43. Тема: Тематичне оцінювання за темою: «Західноукраїнські землі у міжвоєнний період. Україна в роки Другої світової війни.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на email: sv593725@gmail.com)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdiqke9kg51J-6t8gjPkZ3eBEA-UoXcYcBS7fM7skZ8d10bIQ/viewform

Урок № 44. Тема: Україна – співзасновниця ООН. Міжнародні договори.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-1-ukraina-v-pershi-pislyavoenni-roki/18/

Домашнє завдання: опрацювати § 2, п. 3, стор. 18 – 19, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: 5, 6, 7, стор.  –  19. 

Урок № 45. Тема: Україна в період післявоєнної відбудови. Голод 1946-1947 рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-1-ukraina-v-pershi-pislyavoenni-roki/20/

Домашнє завдання: опрацювати § 3, п. 1 – 4, стор. 20 – 25, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: 8, 9, стор.  –  27. 

Урок № 46. Тема: Радянізація західних областей України у повоєнні роки.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-1-ukraina-v-pershi-pislyavoenni-roki/31/

Домашнє завдання: опрацювати § 4, п. 3 – 4, стор. 31 – 36, створивши конспект в зошиті.  

Опрацювати завдання: 7 – 10, стор.  –  36. 

Урок № 47. Тема: Культурне життя України  в другій половині 40-х – на початку 50-х рр. Ідеологічні кампанії

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-1-ukraina-v-pershi-pislyavoenni-roki/37/

Домашнє завдання: опрацювати § 5, стор. 37 – 44, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: 1 – 10, стор.  –  44. 

Урок № 48. Тематичне оцінювання за темами: «Україна в перші повоєнні роки.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSexwkGfNlkSsu9RgmyebJUHjVajxWDtii06r93SngocyQ8KCg/viewform

12, 13 групи

Виконані завдання надсилати на електронну пошту викладача: Друщенко С.В. sv593725@gmail.com

Підручник: В.С. Власов, С. В. Кульчицький Історія України 10 клас

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/

Урок № 25. Тема: Громадсько-політичне життя. Масові репресії.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-4—utverdzhennya-komunistichnogo-totalitarnogo-rezhimu-v-ukraini/155/

Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 1 — 3; стор. 155 — 160, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 162 – 1,4,5.

Урок № 26. Тема:Конституція УРСР 1937 р.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-4—utverdzhennya-komunistichnogo-totalitarnogo-rezhimu-v-ukraini/160/

 Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 4; стор.  160 — 161, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 162  – 8.

Урок № 27. Тема:Культурне життя в 1930-х роках.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-4—utverdzhennya-komunistichnogo-totalitarnogo-rezhimu-v-ukraini/168/

Домашнє завдання: опрацювати § 25-26; стор. 168 — 174, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 175 – 1,2,4.

Урок № 28. Практичне заняття № 4: «Пропагандистський ідеал радянської людини та її повсякденне життя.»

https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-pometun-electronic-application/10.php

Опрацювати матеріал та дати відповіді на запитання:

  1. Чому успіхи індустріалізації не привели до зростання життєвого рівня народу?
  2. Які думки, почуття викликали матеріали уроку?
  3. Які наслідки, відлуння тих подій, на вашу думку, можна побачити в подальшій історії України? А сьогодні?

Урок № 29. Тематичне оцінювання за темою: «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на e-mail: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScWHdqH98NmT3oR8VbWAAWmZre5VTEsCKqHjvxvHdEyb7HHGA/viewform

Урок № 30. Тема: Українські землі в складі Польщі та Румунії.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-5—zahidnoukrainski-zemli-v-mizhvoennij-period/181/

Домашнє завдання: опрацювати § 28; стор. 181-189; § 29, п. 4  стор. 195-196, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 189 – 1,3,4,5; стор. 196 – 1,3,4.

Урок № 31. Тема: Українські землі в складі Чехословаччини. Карпатська Україна.   А. Волошин.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-5—zahidnoukrainski-zemli-v-mizhvoennij-period/190/

Домашнє завдання: опрацювати § 29, п. 1-3 стор. 190-195, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 196 – 1,3,4.

Урок № 32. Практичне заняття № 5. «Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне та відмінне.»

Знайти в мережі інтернет інформацію до теми та скласти коротку характеристику:

  1. Повсякденне життя українських регіонів у складі Польщі;
  2. Повсякденне життя українських регіонів у складі Чехословаччини;
  3. Повсякденне життя українських регіонів у складі Румунії.

Урок № 33. Тема: Радянсько-німецькі договори 1939 р. і західноукраїнські землі.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/197/

Домашнє завдання: опрацювати § 30, стор. 197-207, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 207 – 1,3,4,6.

Урок № 34. Тема: Окупація України військами Німеччини та її союзників.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/208/

Домашнє завдання: опрацювати § 31, стор. 208-217, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 217 – 1,3,4,5

Урок № 35. Тема: Окупаційний режим. Нацистський «новий порядок». Розгортання Руху Опору в Україні.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/218/

Домашнє завдання: опрацювати § 32 — 33, стор. 218-236, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 226 – 1,3,4; стор. 236 – 1,3,4,7

Урок № 36. Тема: Україна в 1943-1945 рр. Завершення війни на території України.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/237/

Домашнє завдання: опрацювати § 34; 35, п. 1 – 2,  стор. 237-249, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 245 – 1,3,4,5; стор. 254 – 1,2,4.

Урок № 37. Тема: Героїзм народу. Ціна перемоги.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/249/

Домашнє завдання: опрацювати § 35, п. 3 – 4, стор. 249-254, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 254 – 1,2,4.

Урок № 38. Тема: Культура України в роки війни.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/rozdil-6—ukraina-v-roki-drugoi-svitovoi-vijni/249/

Домашнє завдання: опрацювати § 35, п. 3 – 4, стор. 249-254, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 254 – 1,2,4.

Урок № 39. Практичне заняття № 6: «Волею Українського народу…» (дослідження документів та матеріалів усної історії про війну).

https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-strykevich-standard-level/40.php

Прочитайте уривки інтерв’ю та дайте відповіді на запитання.

Урок № 40. Тема: Тематичне оцінювання за темою: «Західноукраїнські землі у міжвоєнний період. Україна в роки Другої світової війни.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на email: sv593725@gmail.com)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdiqke9kg51J-6t8gjPkZ3eBEA-UoXcYcBS7fM7skZ8d10bIQ/viewform

ІІ курс
20 група

Історія України

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна

Підручник О.В. Гісем, О.О. Мартинюк Історія України 11 клас

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/

Урок № 27. Тема: Стан економіки України та визрівання економічної кризи.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-3-ukraina-v-period-zagostrennya-krizi-radyanskoi-sistemi/88/

Домашнє завдання: опрацювати § 12, стор. 88 — 95, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 95  – 1-10.

Урок № 28. Тема: Етносоціальні процеси. Здобутки і проблеми.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-3-ukraina-v-period-zagostrennya-krizi-radyanskoi-sistemi/96/

Домашнє завдання: опрацювати § 13, п. 1 – 3; стор. 96 — 100, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 103 – 1,2,3,7,8,9.

Урок № 29. Тема: Рівень життя населення напр. 1960-х – у першій половині 1980-х рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-3-ukraina-v-period-zagostrennya-krizi-radyanskoi-sistemi/101/

Домашнє завдання: опрацювати § 13, п. 4; стор. 101 — 103, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 103 – 4,5,6,10.

Урок № 30. Тема: Дисидентський рух в Україні.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-3-ukraina-v-period-zagostrennya-krizi-radyanskoi-sistemi/104/

Домашнє завдання: опрацювати § 14, стор. 104 — 115, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 115  – 1-12.

Урок № 31. Тема: Розвиток культури України в сер. 1960-х — сер. 1980-х рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-3-ukraina-v-period-zagostrennya-krizi-radyanskoi-sistemi/116/

Домашнє завдання: опрацювати § 15, стор. 116 — 129, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 129  – 1-14.

Урок № 32. Практичне заняття № 6: «Повсякденне життя в місті та на селі (на прикладі кількох українських населених пунктів 1970–1980-х рр.).»

http://kropivnitsky.maup.com.ua/assets/files/11-klas-istorija-ukrajini-sorochynska-2019.pdf

Домашнє завдання: опрацювати додатковий матеріал для організації дискусії, стор. 121.

Виконати завдання: на підставі опрацьованого матеріалу, зробити висновки про переваги і проблеми тогочасного повсякденного життя у місті та на селі.

Урок № 33. Тематичне оцінювання за темою: “ Україна в період загострення кризи радянської системи.

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на email: sv593725@gmail.com)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfa-hkfHTMo5pwpBQMBYy1UeyYATTECjs8_n8VdXgBushQtuA/viewform

Урок № 34.Тема: Політика «прискорення» та її наслідки в Україні.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-4-vidnovlennya-nezalezhnosti-ukraini/131/

Домашнє завдання: опрацювати § 16, стор. 131 — 136, створивши конспект в зошиті.  

Опрацювати завдання: 1 – 5, стор.  – 138. 

Урок № 35.Тема: Погіршення економічної ситуації в Україні в 2 пол. 80-х рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-4-vidnovlennya-nezalezhnosti-ukraini/139/

Домашнє завдання: опрацювати § 17, стор. 139 — 145, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: 1 – 9, стор. 145. 

Урок № 36.Практичне заняття № 7: «“За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії.»

https://history.vn.ua/pidruchniki/sorochinska-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/27.php

Домашнє завдання: опрацювати матеріал, створивши конспект в зошиті.

Урок № 37.Тема: Гласність та лібералізація. Розгортання національно-визвольного руху в Україні.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-4-vidnovlennya-nezalezhnosti-ukraini/145/

Домашнє завдання: опрацювати § 18, п. 1 – 2, стор. 145 — 147, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: 1 – 5, стор.  – 157. 

Урок № 38.Тема: Культурно-мистецьке життя як вираз суспільних настроїв.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-4-vidnovlennya-nezalezhnosti-ukraini/148/

Домашнє завдання: опрацювати § 18, п. 4, стор. 148 — 149, створивши конспект в зошиті. 

Урок № 39.Тема: Спроби політичних реформ і зростання активності українського суспільства.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-4-vidnovlennya-nezalezhnosti-ukraini/147/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-4-vidnovlennya-nezalezhnosti-ukraini/153/

Домашнє завдання: опрацювати § 18, п. 3 – 6, стор. 147 – 151; п. 8, стор. 153 — 154, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: 6 – 10, стор.  – 157. 

Урок № 40.Тема: Декларація про державний суверенітет України.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-4-vidnovlennya-nezalezhnosti-ukraini/151/

Домашнє завдання: опрацювати § 18, п. 7, стор. 151 — 152, створивши конспект в зошиті.  

Опрацювати завдання: 12, стор.  – 157. 

Урок № 41.Тема: Створення Автономної Республіки Крим.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-4-vidnovlennya-nezalezhnosti-ukraini/158/

Домашнє завдання: опрацювати § 19, п.1 – 2, стор. 158 — 160 , створивши конспект в зошиті. 

Урок № 42.Тема: Акт проголошення незалежності України. Розпад СРСР.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-4-vidnovlennya-nezalezhnosti-ukraini/160/

Домашнє завдання: опрацювати § 19, п. 3 – 6, стор. 160 — 166, створивши конспект в зошиті.  

Опрацювати завдання: 1- 9, стор.  – 166. 

Урок № 43.Практичне заняття № 8: «Злочини комуністичного режиму. Уроки для України сьогодні.»

https://history.vn.ua/pidruchniki/danilenko-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/30.php

Домашнє завдання: опрацювати матеріал, створивши конспект в зошиті.

Урок № 44.Тематичне оцінювання за темою: Відновлення незалежності України.

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeb1gnOxtI3FMZF45MIVHzYulsa-HqMZdlCseKDXWGdxPpljQ/viewform

21 група

Історія України

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна

Підручник О.В. Гісем, О.О. Мартинюк Історія України 11 клас

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/

Урок № 34.Тема: Державотворчі процеси в умовах незалежності України.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-5-stanovlennya-ukraini-yak-nezalezhnoi-derzhavi/167/

Домашнє завдання: опрацювати § 20, стор. 167 — 179, створивши конспект в зошиті.  

Опрацювати завдання: 1- 10, стор.  – 179. 

Урок № 35.Тема: Особливості формування багатопартійності в незалежній Україні

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-5-stanovlennya-ukraini-yak-nezalezhnoi-derzhavi/179/

Домашнє завдання: опрацювати § 21, п. 1, стор. 179 — 185, створивши конспект в зошиті.  

Опрацювати завдання: 1- 6, 8; стор.  – 185.

Урок № 36.Практичне заняття № 7: «Основний закон України: умови створення й аналіз основних положень.»

https://drive.google.com/file/d/1APDP29Q8bz_6dDX2tW-WVPUzA3c6oSu5/view

Домашнє завдання: Складіть опорний конспект за темою «Правовий статус України»

1. Визначте форму правління, джерело влади, державні символи, державна мову.

2. Складіть таблицю «Класифікація громадянських прав і свобод».

ОсобистіСоціально-економічніПолітичніОбов’язки

3. Складіть схему «Структура Конституції»

4. Значення прийняття Конституції України.

Урок № 37.Тема: Економіка України в 1991–1998 рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-5-stanovlennya-ukraini-yak-nezalezhnoi-derzhavi/193/

Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 1 — 2, стор. 193 — 200, створивши конспект в зошиті.  

Опрацювати завдання: 1- 10, стор.  – 203. 

Урок № 38.Тема: Економіка України в 1998–2004 рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-5-stanovlennya-ukraini-yak-nezalezhnoi-derzhavi/201/

Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 3, стор. 201 — 203, створивши конспект в зошиті.  

Урок № 39.Тема: Політична розбудова суспільства.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-4-vidnovlennya-nezalezhnosti-ukraini/160/

Домашнє завдання: опрацювати § 22, стор. 185 — 193, створивши конспект в зошиті.  

Опрацювати завдання: 1- 8, стор.  – 193. 

Урок № 40.Тема: Помаранчева революція.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-4-vidnovlennya-nezalezhnosti-ukraini/160/

Домашнє завдання: опрацювати § 22, стор. 185 — 193, створивши конспект в зошиті.  

Опрацювати завдання: 1- 8, стор.  – 193. 

Урок № 41. Практичне заняття № 8: «Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики і відповіді»

https://history.vn.ua/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/33.php

Домашнє завдання: опрацювати матеріал, створивши конспект в зошиті.

Урок № 42.Тема: Україна в системі міжнародних відносин.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-5-stanovlennya-ukraini-yak-nezalezhnoi-derzhavi/211/

Домашнє завдання: опрацювати § 25, стор. 211 — 224, створивши конспект в зошиті.  

Опрацювати завдання: 1- 10, стор.  – 224.

Урок № 43.Тематичне оцінювання за темою: Становлення України як незалежної держави..

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfXVxbngfbjTELQibwbkiqhyn_JNfFRnwOzCBZP0JEDZ7QTjA/viewform

22, 23 групи

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна

Підручник О.В. Гісем, О.О. Мартинюк Історія України 11 клас

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/

Урок № 34. Тема: Розвиток культури України в сер. 1960-х — сер. 1980-х рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-3-ukraina-v-period-zagostrennya-krizi-radyanskoi-sistemi/116/

Домашнє завдання: опрацювати § 15, стор. 116 — 129, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 129  – 1-14.

Урок № 35. Практичне заняття № 8: «Повсякденне життя в місті та на селі (на прикладі кількох українських населених пунктів 1970–1980-х рр.).»

http://kropivnitsky.maup.com.ua/assets/files/11-klas-istorija-ukrajini-sorochynska-2019.pdf

Домашнє завдання: опрацювати додатковий матеріал для організації дискусії, стор. 121.

Виконати завдання: на підставі опрацьованого матеріалу, зробити висновки про переваги і проблеми тогочасного повсякденного життя у місті та на селі.

Урок № 36. Тематичне оцінювання за темою: “ Україна в період загострення кризи радянської системи.

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на email: sv593725@gmail.com)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfa-hkfHTMo5pwpBQMBYy1UeyYATTECjs8_n8VdXgBushQtuA/viewform

ІІІ курс
30 група

Історія України

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна

Підручник О.В. Гісем, О.О. Мартинюк Історія України 11 клас

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/

Урок № 24. Тема: Гібридна війна. Бойові дії на сході України.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-6-tvorennya-novoi-ukraini/243/

Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 3 – 5, 7, 9; стор. 243 — 249, 250-253, 255 – 259, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 261  – 4-9, 11, 14, 15.

Урок № 25. Практичне заняття № 5: «Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.»

https://history.vn.ua/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/39.php

Домашнє завдання: опрацювати матеріал уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ.

Виконати завдання: матеріал уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ відображають різні прояви загроз суверенітету України. Згрупуйте матеріали уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ за характером загрози.

Урок № 26. Тема: Соціально-економічний розвиток України після 2014 р.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-6-tvorennya-novoi-ukraini/249/

Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 6, 8, 11; стор. 249 — 250, 254 – 255, 260 — 261, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 261  – 10,12.

Урок № 27. Тема: Євроінтеграційний поступ України: економічні та політичні аспекти.

https://zn.ua/ukr/international/ukrayina-yes-problemi-integraciyi-_.html

Домашнє завдання: опрацювати матеріал сайту, створивши конспект в зошиті.

Виконати завдання:виписати основні інтергаційні проблеми та зробити висновок.

Урок № 28. Тема: Особливості культурного розвитку України останнього десятиліття.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-6-tvorennya-novoi-ukraini/262/

Домашнє завдання: опрацювати § 29, стор. 262 — 274, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 274  – 1-6.

Урок № 29. Тема: Україна в системі міжнародних відносин.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-6-tvorennya-novoi-ukraini/241/

Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 1 — 2; стор. 241 — 243, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 261  – 1,3,13.

Урок № 30. Тематичне оцінювання на тему: “Творення нової України.”

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на email: sv593725@gmail.com)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfA0xzj9pl3TSCXqKddmjbnO2jr_YFcrWtw69HLxM6v3FhQ2g/viewform

31 група

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна

Підручник О.В. Гісем, О.О. Мартинюк Історія України 11 клас

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/

Урок № 25. Тема: Революція Гідності. Небесна Сотня.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-6-tvorennya-novoi-ukraini/236/

Домашнє завдання: опрацювати § 27, п. 4; стор. 236 — 240, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 241  – 5,6,9.

Урок № 26. Тема: Гібридна війна. Бойові дії на сході України.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-6-tvorennya-novoi-ukraini/243/

Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 3 – 5, 7, 9; стор. 243 — 249, 250-253, 255 – 259, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 261  – 4-9, 11, 14, 15.

Урок № 27. Практичне заняття № 5: «Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.»

https://history.vn.ua/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/39.php

Домашнє завдання: опрацювати матеріал уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ.

Виконати завдання: матеріал уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ відображають різні прояви загроз суверенітету України. Згрупуйте матеріали уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ за характером загрози.

Урок № 28. Тема: Соціально-економічний розвиток України після 2014 р.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-6-tvorennya-novoi-ukraini/249/

Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 6, 8, 11; стор. 249 — 250, 254 – 255, 260 — 261, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 261  – 10,12.

Урок № 29. Тема: Євроінтеграційний поступ України: економічні та політичні аспекти.

https://zn.ua/ukr/international/ukrayina-yes-problemi-integraciyi-_.html

Домашнє завдання: опрацювати матеріал сайту, створивши конспект в зошиті.

Виконати завдання:виписати основні інтергаційні проблеми та зробити висновок.

Урок № 30. Тема: Особливості культурного розвитку України останнього десятиліття.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-6-tvorennya-novoi-ukraini/262/

Домашнє завдання: опрацювати § 29, стор. 262 — 274, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 274  – 1-6.

Урок № 31. Тема: Україна в системі міжнародних відносин.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/rozdil-6-tvorennya-novoi-ukraini/241/

Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 1 — 2; стор. 241 — 243, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 261  – 1,3,13.

Урок № 32. Тематичне оцінювання на тему: “Творення нової України.”

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на email: sv593725@gmail.com)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfA0xzj9pl3TSCXqKddmjbnO2jr_YFcrWtw69HLxM6v3FhQ2g/viewform

групи 32,33

I семестр

Історія України

Урок 1.

Тема: Вступ. Завдання та структура курсу.

Опрацювати матеріал ст. 4-5 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас

Домашнє завдання: дайте відповідь на 1,3 запитання на ст. 10

https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/

Урок 2.

Тема: Політика «прискорення» та її наслідки в Україні.

Опрацювати матеріал § 16 ст. 128-130 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас

Домашнє завдання: дайте відповідь на 1, 2 запитання на ст. 132

https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/

Урок 3.

Тема: Погіршення економічної ситуації в Україні в 2 пол. 80-х рр.

Опрацювати матеріал § 16 п.4 ст. 130-132 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас

Домашнє завдання: дайте відповідь на 7, 8 запитання на ст. 132

https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/

Урок 4.

Тема: Практичне заняття № 1: «“За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії.»

Опрацювати матеріал ст. 155-157 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас

https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/

Урок 5.

Тема: Гласність та лібералізація. Розгортання національно-визвольного руху в Україні.

Опрацювати матеріал § 15 п.1,2 ст. 123-124, § 18 ст.140-144  підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас

Домашнє завдання: датиписьмову відповідь на 1 запитання на ст. 144 і скласти таблицю(запитання 10) на ст.144

https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/

Урок 6.

Тема: Культурно-мистецьке життя як вираз суспільних настроїв.

Опрацювати матеріал § 25 ст. 131-135  підручника В. Даниленка Історія України, 11 клас

Домашнє завдання: складіть  письмово план опрацьованого параграфа.   

https://pidruchnyk.com.ua/1261-istoriya-ukrainy-11-klas-danylenko.html

Урок 7.

Тема: Спроби політичних реформ і зростання активності українського суспільства

Опрацювати матеріал § 17 ст.133-139  підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас

Домашнє завдання: дайте відповідь на  запитання  після параграфу на ст. 139

https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/

 Урок 8.

Тема:  Декларація про державний суверенітет України

Опрацювати матеріал § 19 ст.145-147  підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас

Домашнє завдання: дайте відповідь на 2 запитання  на ст. 154

https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/

Урок 9.

Тема: Створення Автономної Республіки Крим 

Домашнє завдання: Опрацювати матеріал § 20-21 п.8 ст.164-166  підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас

https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/

Урок 10.

Тема: Акт проголошення незалежності України. Розпад СРСР.

Опрацювати матеріал § 19 п.4-6 ст.150-152 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас

Домашнє завдання: дайте відповідь на 5 запитання  на ст. 154

https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/

Урок 11

Тема: Практичне заняття №2: «Злочини комуністичного режиму .Уроки для України сьогодні.»

Опрацювати матеріал § 29 підручника В. Даниленка

https://pidruchnyk.com.ua/1261-istoriya-ukrainy-11-klas-danylenko.html

Домашнє завдання: запишіть в робочий зошит значення терміну «декомунізація», календар пам’ятних дат.

Урок 12

Тема: Тематичне оцінювання за темою:» Вступ. Відновлення незалежності України».

Домашнє завдання: виконайте письмово завдання контрольної роботи (вказавши своє прізвище та номер групи) і надішліть на електронну адресу викладача skp67tuz@gmail.com

Матеріал для роботи натиснути тут

Група 33

II семестр

 (нумерація уроків згідно розкладу, що діє з 28.02- 24.04.2022р.)

Урок 23.

Тема: Соціально-економічний розвиток і політичне життя України в 2005-2013рр

Опрацювати §34(ст. 222-226) підручника з історії України під редакцією Хлібовської (рік видіння 2019 рік) https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-hlibovska/

Урок 24.

Тема: Практичне заняття №4: «Екологічні проблеми України. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи.»

Опрацювати § 28 підручника з історії України під редакцією Хлібовської (рік видіння 2019 рік) https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-hlibovska/

Домашнє завдання: виконайте три завдання на початку параграфу на ст.184 в робочих зошитах.

Урок 25.

Тема: Революція Гідності. Небесна Сотня.

Опрацювати §34(ст. 226-229) підручника з історії України під редакцією Хлібовської (рік видіння 2019 рік) https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-hlibovska/

Домашнє завдання: дайте письмову відповідь на 1-3 запитання на ст.229 і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 26.

Тема: Гібридна війна. Бойові дії на сході України.

Опрацювати §35(ст. 230-234) підручника з історії України під редакцією Хлібовської (рік видіння 2019 рік) https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-hlibovska/

Домашнє завдання: дайте письмову відповідь на 1-2 запитання на ст.237 і надішліть на електронну пошту викладача.

Урок 27.

Тема: Практичне заняття №5: «Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.»

Опрацювати § 38 підручника з історії України під редакцією Хлібовської (рік видіння 2019 рік) https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-hlibovska/

Домашнє завдання: виконайте усно завдання 1-4 на початку параграфу на ст.251-253 .

Урок 28

Тема: Соціально — економічний розвиток України після 2014 року.

Опрацювати §36 підручника Хлібовської за посиланням  https://pidruchnyk.com.ua/1259-istoriya-ukrainy-11-klas-hlibovska.html

Домашнє завдання: дайте письмову відповідь на запитання: «Які були здобутки і прорахунки економіки незалежної України?»

Урок 29

Тема: Євроінтеграційний поступ України: економічні та політичні аспекти.  

Опрацювати документи§33 підручника Хлібовської за посиланням  https://pidruchnyk.com.ua/1259-istoriya-ukrainy-11-klas-hlibovska.html

Домашнє завдання: виконайте завдання 1-2, що розміщені на початку параграфу на ст. 215

 Урок 30

Тема: Особливості культурного розвитку України останнього десятиліття.

Опрацювати § 29 підручника Гісема за посиланням https://shkola.in.ua/1786-istoriia-ukrainy-11-klas-hisem-2019-stand.html

Домашнє завдання: виконайте завдання 17 і 19 після прочитання параграфа на ст.275

Урок 31

Тема: Україна в системі міжнародних відносин.

Опрацювати § 28 підручника Гісема за посиланням https://shkola.in.ua/1786-istoriia-ukrainy-11-klas-hisem-2019-stand.html

Домашнє завдання: виконайте завдання 18 і 20 після прочитання параграфа на ст.261

Урок 32

Тема: Тематичне оцінювання на тему: «Творення нової України»

Домашнє завдання: вам у вайбер групи буде скинуте завдання контрольної роботи, яке необхідно обов’язково виконати і відправити на електронну пошту викладача.