Історія України
Матеріал містить інформацію про тему, яку потрібно опрацювати, та виконати завдання.
групи 10,11,12,13,20,21,22,23,30,31 Виконані завдання надсилати на електронну пошту викладача:
Друщенко С.В. sv593725@gmail.com
групи 32,33 Виконані завдання надсилати на електронну пошту викладача: Копитко С.П. skp67tuz@gmail.com
ІІ семестр
І курс
група 10
Виконані завдання надсилати на електронну пошту викладача: Друщенко С.В. sv593725@gmail.com
Підручник: В.С. Власов, С. В. Кульчицький Історія України 10 клас
https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/
Урок № 28. Тема: Громадсько-політичне життя. Масові репресії.
Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 1 — 3; стор. 155 — 160, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 162 – 1,4,5.
Урок № 29. Тема: Конституція УРСР 1937 р.
Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 4; стор. 160 — 161, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 162 – 8.
Урок № 30. Тема:Культурне життя в 1930-х роках.
Домашнє завдання: опрацювати § 25-26; стор. 168 — 174, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 175 – 1,2,4.
Урок № 31. Практичне заняття № 4: «Пропагандистський ідеал радянської людини та її повсякденне життя.»
Опрацювати матеріал та дати відповіді на запитання:
- Чому успіхи індустріалізації не привели до зростання життєвого рівня народу?
- Які думки, почуття викликали матеріали уроку?
- Які наслідки, відлуння тих подій, на вашу думку, можна побачити в подальшій історії України? А сьогодні?
Урок № 32. Тематичне оцінювання за темою: «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму.»
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e-mail: sv593725@gmail.com )
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScWHdqH98NmT3oR8VbWAAWmZre5VTEsCKqHjvxvHdEyb7HHGA/viewform
Урок № 33. Тема: Українські землі в складі Польщі та Румунії.
Домашнє завдання: опрацювати § 28; стор. 181-189; § 29, п. 4 стор. 195-196, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 189 – 1,3,4,5; стор. 196 – 1,3,4.
Урок № 34. Тема: Українські землі в складі Чехословаччини. Карпатська Україна. А. Волошин.
Домашнє завдання: опрацювати § 29, п. 1-3 стор. 190-195, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 196 – 1,3,4.
Урок № 35. Практичне заняття № 5. «Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне та відмінне.»
Знайти в мережі інтернет інформацію до теми та скласти коротку характеристику:
- Повсякденне життя українських регіонів у складі Польщі;
- Повсякденне життя українських регіонів у складі Чехословаччини;
- Повсякденне життя українських регіонів у складі Румунії.
Урок № 36. Тема: Радянсько-німецькі договори 1939 р. і західноукраїнські землі.
Домашнє завдання: опрацювати § 30, стор. 197-207, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 207 – 1,3,4,6.
Урок № 37. Тема: Окупація України військами Німеччини та її союзників.
Домашнє завдання: опрацювати § 31, стор. 208-217, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 217 – 1,3,4,5
Урок № 38. Тема: Окупаційний режим. Нацистський «новий порядок».
Домашнє завдання: опрацювати § 32, стор. 218-226, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 226 – 1,3,4.
Урок № 39. Тема: Розгортання Руху Опору в Україні.
Домашнє завдання: опрацювати § 33, стор. 227-236, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 236 – 1,3,4,7
Урок № 40. Тема: Україна в 1943-1945 рр. Завершення війни на території України.
Домашнє завдання: опрацювати § 34; 35, п. 1 – 2, стор. 237-249, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 245 – 1,3,4,5; стор. 254 – 1,2,4.
Урок № 41. Тема: Героїзм народу. Ціна перемоги. Культура України в роки війни.
Домашнє завдання: опрацювати § 35, п. 3 – 4, стор. 249-254, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 254 – 1,2,4.
Урок № 42. Практичне заняття № 6: «Волею Українського народу…» (дослідження документів та матеріалів усної історії про війну).
https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-strykevich-standard-level/40.php
Прочитайте уривки інтерв’ю та дайте відповіді на запитання.
Урок № 43. Тема: Тематичне оцінювання за темою: «Західноукраїнські землі у міжвоєнний період. Україна в роки Другої світової війни.»
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e—mail: sv593725@gmail.com)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdiqke9kg51J-6t8gjPkZ3eBEA-UoXcYcBS7fM7skZ8d10bIQ/viewform
група 11
Виконані завдання надсилати на електронну пошту викладача: Друщенко С.В. sv593725@gmail.com
Підручник: В.С. Власов, С. В. Кульчицький Історія України 10 клас
https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/
Урок № 33. Тема: Українські землі в складі Польщі та Румунії.
Домашнє завдання: опрацювати § 28; стор. 181-189; § 29, п. 4 стор. 195-196, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 189 – 1,3,4,5; стор. 196 – 1,3,4.
Урок № 34. Тема: Українські землі в складі Чехословаччини. Карпатська Україна. А. Волошин.
Домашнє завдання: опрацювати § 29, п. 1-3 стор. 190-195, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 196 – 1,3,4.
Урок № 35. Практичне заняття № 5. «Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне та відмінне.»
Знайти в мережі інтернет інформацію до теми та скласти коротку характеристику:
- Повсякденне життя українських регіонів у складі Польщі;
- Повсякденне життя українських регіонів у складі Чехословаччини;
- Повсякденне життя українських регіонів у складі Румунії.
Урок № 36. Тема: Радянсько-німецькі договори 1939 р. і західноукраїнські землі.
Домашнє завдання: опрацювати § 30, стор. 197-207, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 207 – 1,3,4,6.
Урок № 37. Тема: Окупація України військами Німеччини та її союзників.
Домашнє завдання: опрацювати § 31, стор. 208-217, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 217 – 1,3,4,5
Урок № 38. Тема: Окупаційний режим. Нацистський «новий порядок».
Домашнє завдання: опрацювати § 32, стор. 218-226, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 226 – 1,3,4.
Урок № 39. Тема: Розгортання Руху Опору в Україні.
Домашнє завдання: опрацювати § 33, стор. 227-236, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 236 – 1,3,4,7
Урок № 40. Тема: Україна в 1943-1945 рр. Завершення війни на території України.
Домашнє завдання: опрацювати § 34; 35, п. 1 – 2, стор. 237-249, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 245 – 1,3,4,5; стор. 254 – 1,2,4.
Урок № 41. Тема: Героїзм народу. Ціна перемоги. Культура України в роки війни.
Домашнє завдання: опрацювати § 35, п. 3 – 4, стор. 249-254, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 254 – 1,2,4.
Урок № 42. Практичне заняття № 6: «Волею Українського народу…» (дослідження документів та матеріалів усної історії про війну).
https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-strykevich-standard-level/40.php
Прочитайте уривки інтерв’ю та дайте відповіді на запитання.
Урок № 43. Тема: Тематичне оцінювання за темою: «Західноукраїнські землі у міжвоєнний період. Україна в роки Другої світової війни.»
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e—mail: sv593725@gmail.com)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdiqke9kg51J-6t8gjPkZ3eBEA-UoXcYcBS7fM7skZ8d10bIQ/viewform
Урок № 44. Тема: Україна – співзасновниця ООН. Міжнародні договори.
Домашнє завдання: опрацювати § 2, п. 3, стор. 18 – 19, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 5, 6, 7, стор. – 19.
Урок № 45. Тема: Україна в період післявоєнної відбудови. Голод 1946-1947 рр.
Домашнє завдання: опрацювати § 3, п. 1 – 4, стор. 20 – 25, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 8, 9, стор. – 27.
Урок № 46. Тема: Радянізація західних областей України у повоєнні роки.
Домашнє завдання: опрацювати § 4, п. 3 – 4, стор. 31 – 36, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 7 – 10, стор. – 36.
Урок № 47. Тема: Культурне життя України в другій половині 40-х – на початку 50-х рр. Ідеологічні кампанії
Домашнє завдання: опрацювати § 5, стор. 37 – 44, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 1 – 10, стор. – 44.
Урок № 48. Тематичне оцінювання за темами: «Україна в перші повоєнні роки.»
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e—mail: sv593725@gmail.com )
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSexwkGfNlkSsu9RgmyebJUHjVajxWDtii06r93SngocyQ8KCg/viewform
12, 13 групи
Виконані завдання надсилати на електронну пошту викладача: Друщенко С.В. sv593725@gmail.com
Підручник: В.С. Власов, С. В. Кульчицький Історія України 10 клас
https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/istorija_ukrainy/vlasov-2018/
Урок № 25. Тема: Громадсько-політичне життя. Масові репресії.
Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 1 — 3; стор. 155 — 160, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 162 – 1,4,5.
Урок № 26. Тема:Конституція УРСР 1937 р.
Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 4; стор. 160 — 161, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 162 – 8.
Урок № 27. Тема:Культурне життя в 1930-х роках.
Домашнє завдання: опрацювати § 25-26; стор. 168 — 174, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 175 – 1,2,4.
Урок № 28. Практичне заняття № 4: «Пропагандистський ідеал радянської людини та її повсякденне життя.»
Опрацювати матеріал та дати відповіді на запитання:
- Чому успіхи індустріалізації не привели до зростання життєвого рівня народу?
- Які думки, почуття викликали матеріали уроку?
- Які наслідки, відлуння тих подій, на вашу думку, можна побачити в подальшій історії України? А сьогодні?
Урок № 29. Тематичне оцінювання за темою: «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму.»
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e-mail: sv593725@gmail.com )
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScWHdqH98NmT3oR8VbWAAWmZre5VTEsCKqHjvxvHdEyb7HHGA/viewform
Урок № 30. Тема: Українські землі в складі Польщі та Румунії.
Домашнє завдання: опрацювати § 28; стор. 181-189; § 29, п. 4 стор. 195-196, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 189 – 1,3,4,5; стор. 196 – 1,3,4.
Урок № 31. Тема: Українські землі в складі Чехословаччини. Карпатська Україна. А. Волошин.
Домашнє завдання: опрацювати § 29, п. 1-3 стор. 190-195, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 196 – 1,3,4.
Урок № 32. Практичне заняття № 5. «Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне та відмінне.»
Знайти в мережі інтернет інформацію до теми та скласти коротку характеристику:
- Повсякденне життя українських регіонів у складі Польщі;
- Повсякденне життя українських регіонів у складі Чехословаччини;
- Повсякденне життя українських регіонів у складі Румунії.
Урок № 33. Тема: Радянсько-німецькі договори 1939 р. і західноукраїнські землі.
Домашнє завдання: опрацювати § 30, стор. 197-207, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 207 – 1,3,4,6.
Урок № 34. Тема: Окупація України військами Німеччини та її союзників.
Домашнє завдання: опрацювати § 31, стор. 208-217, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 217 – 1,3,4,5
Урок № 35. Тема: Окупаційний режим. Нацистський «новий порядок». Розгортання Руху Опору в Україні.
Домашнє завдання: опрацювати § 32 — 33, стор. 218-236, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 226 – 1,3,4; стор. 236 – 1,3,4,7
Урок № 36. Тема: Україна в 1943-1945 рр. Завершення війни на території України.
Домашнє завдання: опрацювати § 34; 35, п. 1 – 2, стор. 237-249, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 245 – 1,3,4,5; стор. 254 – 1,2,4.
Урок № 37. Тема: Героїзм народу. Ціна перемоги.
Домашнє завдання: опрацювати § 35, п. 3 – 4, стор. 249-254, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 254 – 1,2,4.
Урок № 38. Тема: Культура України в роки війни.
Домашнє завдання: опрацювати § 35, п. 3 – 4, стор. 249-254, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 254 – 1,2,4.
Урок № 39. Практичне заняття № 6: «Волею Українського народу…» (дослідження документів та матеріалів усної історії про війну).
https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-strykevich-standard-level/40.php
Прочитайте уривки інтерв’ю та дайте відповіді на запитання.
Урок № 40. Тема: Тематичне оцінювання за темою: «Західноукраїнські землі у міжвоєнний період. Україна в роки Другої світової війни.»
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e—mail: sv593725@gmail.com)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdiqke9kg51J-6t8gjPkZ3eBEA-UoXcYcBS7fM7skZ8d10bIQ/viewform
ІІ курс
20 група
Історія України
Опрацьовані відповіді на завдання присилати на e—mail: sv593725@gmail.com
Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна
Підручник О.В. Гісем, О.О. Мартинюк Історія України 11 клас
https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/
Урок № 27. Тема: Стан економіки України та визрівання економічної кризи.
Домашнє завдання: опрацювати § 12, стор. 88 — 95, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 95 – 1-10.
Урок № 28. Тема: Етносоціальні процеси. Здобутки і проблеми.
Домашнє завдання: опрацювати § 13, п. 1 – 3; стор. 96 — 100, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 103 – 1,2,3,7,8,9.
Урок № 29. Тема: Рівень життя населення напр. 1960-х – у першій половині 1980-х рр.
Домашнє завдання: опрацювати § 13, п. 4; стор. 101 — 103, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 103 – 4,5,6,10.
Урок № 30. Тема: Дисидентський рух в Україні.
Домашнє завдання: опрацювати § 14, стор. 104 — 115, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 115 – 1-12.
Урок № 31. Тема: Розвиток культури України в сер. 1960-х — сер. 1980-х рр.
Домашнє завдання: опрацювати § 15, стор. 116 — 129, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 129 – 1-14.
Урок № 32. Практичне заняття № 6: «Повсякденне життя в місті та на селі (на прикладі кількох українських населених пунктів 1970–1980-х рр.).»
http://kropivnitsky.maup.com.ua/assets/files/11-klas-istorija-ukrajini-sorochynska-2019.pdf
Домашнє завдання: опрацювати додатковий матеріал для організації дискусії, стор. 121.
Виконати завдання: на підставі опрацьованого матеріалу, зробити висновки про переваги і проблеми тогочасного повсякденного життя у місті та на селі.
Урок № 33. Тематичне оцінювання за темою: “ Україна в період загострення кризи радянської системи.”
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e—mail: sv593725@gmail.com)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfa-hkfHTMo5pwpBQMBYy1UeyYATTECjs8_n8VdXgBushQtuA/viewform
Урок № 34.Тема: Політика «прискорення» та її наслідки в Україні.
Домашнє завдання: опрацювати § 16, стор. 131 — 136, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 1 – 5, стор. – 138.
Урок № 35.Тема: Погіршення економічної ситуації в Україні в 2 пол. 80-х рр.
Домашнє завдання: опрацювати § 17, стор. 139 — 145, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 1 – 9, стор. 145.
Урок № 36.Практичне заняття № 7: «“За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії.»
https://history.vn.ua/pidruchniki/sorochinska-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/27.php
Домашнє завдання: опрацювати матеріал, створивши конспект в зошиті.
Урок № 37.Тема: Гласність та лібералізація. Розгортання національно-визвольного руху в Україні.
Домашнє завдання: опрацювати § 18, п. 1 – 2, стор. 145 — 147, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 1 – 5, стор. – 157.
Урок № 38.Тема: Культурно-мистецьке життя як вираз суспільних настроїв.
Домашнє завдання: опрацювати § 18, п. 4, стор. 148 — 149, створивши конспект в зошиті.
Урок № 39.Тема: Спроби політичних реформ і зростання активності українського суспільства.
Домашнє завдання: опрацювати § 18, п. 3 – 6, стор. 147 – 151; п. 8, стор. 153 — 154, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 6 – 10, стор. – 157.
Урок № 40.Тема: Декларація про державний суверенітет України.
Домашнє завдання: опрацювати § 18, п. 7, стор. 151 — 152, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 12, стор. – 157.
Урок № 41.Тема: Створення Автономної Республіки Крим.
Домашнє завдання: опрацювати § 19, п.1 – 2, стор. 158 — 160 , створивши конспект в зошиті.
Урок № 42.Тема: Акт проголошення незалежності України. Розпад СРСР.
Домашнє завдання: опрацювати § 19, п. 3 – 6, стор. 160 — 166, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 1- 9, стор. – 166.
Урок № 43.Практичне заняття № 8: «Злочини комуністичного режиму. Уроки для України сьогодні.»
https://history.vn.ua/pidruchniki/danilenko-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/30.php
Домашнє завдання: опрацювати матеріал, створивши конспект в зошиті.
Урок № 44.Тематичне оцінювання за темою: “ Відновлення незалежності України”.
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e—mail: sv593725@gmail.com )
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeb1gnOxtI3FMZF45MIVHzYulsa-HqMZdlCseKDXWGdxPpljQ/viewform
21 група
Історія України
Опрацьовані відповіді на завдання присилати на e—mail: sv593725@gmail.com
Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна
Підручник О.В. Гісем, О.О. Мартинюк Історія України 11 клас
https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/
Урок № 34.Тема: Державотворчі процеси в умовах незалежності України.
Домашнє завдання: опрацювати § 20, стор. 167 — 179, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 1- 10, стор. – 179.
Урок № 35.Тема: Особливості формування багатопартійності в незалежній Україні
Домашнє завдання: опрацювати § 21, п. 1, стор. 179 — 185, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 1- 6, 8; стор. – 185.
Урок № 36.Практичне заняття № 7: «Основний закон України: умови створення й аналіз основних положень.»
https://drive.google.com/file/d/1APDP29Q8bz_6dDX2tW-WVPUzA3c6oSu5/view
Домашнє завдання: Складіть опорний конспект за темою «Правовий статус України»
1. Визначте форму правління, джерело влади, державні символи, державна мову.
2. Складіть таблицю «Класифікація громадянських прав і свобод».
Особисті | Соціально-економічні | Політичні | Обов’язки |
3. Складіть схему «Структура Конституції»
4. Значення прийняття Конституції України.
Урок № 37.Тема: Економіка України в 1991–1998 рр.
Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 1 — 2, стор. 193 — 200, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 1- 10, стор. – 203.
Урок № 38.Тема: Економіка України в 1998–2004 рр.
Домашнє завдання: опрацювати § 23, п. 3, стор. 201 — 203, створивши конспект в зошиті.
Урок № 39.Тема: Політична розбудова суспільства.
Домашнє завдання: опрацювати § 22, стор. 185 — 193, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 1- 8, стор. – 193.
Урок № 40.Тема: Помаранчева революція.
Домашнє завдання: опрацювати § 22, стор. 185 — 193, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 1- 8, стор. – 193.
Урок № 41. Практичне заняття № 8: «Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики і відповіді»
https://history.vn.ua/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/33.php
Домашнє завдання: опрацювати матеріал, створивши конспект в зошиті.
Урок № 42.Тема: Україна в системі міжнародних відносин.
Домашнє завдання: опрацювати § 25, стор. 211 — 224, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: 1- 10, стор. – 224.
Урок № 43.Тематичне оцінювання за темою: “ Становлення України як незалежної держави.”.
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e—mail: sv593725@gmail.com )
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfXVxbngfbjTELQibwbkiqhyn_JNfFRnwOzCBZP0JEDZ7QTjA/viewform
22, 23 групи
Опрацьовані відповіді на завдання присилати на e—mail: sv593725@gmail.com
Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна
Підручник О.В. Гісем, О.О. Мартинюк Історія України 11 клас
https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/
Урок № 34. Тема: Розвиток культури України в сер. 1960-х — сер. 1980-х рр.
Домашнє завдання: опрацювати § 15, стор. 116 — 129, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 129 – 1-14.
Урок № 35. Практичне заняття № 8: «Повсякденне життя в місті та на селі (на прикладі кількох українських населених пунктів 1970–1980-х рр.).»
http://kropivnitsky.maup.com.ua/assets/files/11-klas-istorija-ukrajini-sorochynska-2019.pdf
Домашнє завдання: опрацювати додатковий матеріал для організації дискусії, стор. 121.
Виконати завдання: на підставі опрацьованого матеріалу, зробити висновки про переваги і проблеми тогочасного повсякденного життя у місті та на селі.
Урок № 36. Тематичне оцінювання за темою: “ Україна в період загострення кризи радянської системи.”
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e—mail: sv593725@gmail.com)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfa-hkfHTMo5pwpBQMBYy1UeyYATTECjs8_n8VdXgBushQtuA/viewform
ІІІ курс
30 група
Історія України
Опрацьовані відповіді на завдання присилати на e—mail: sv593725@gmail.com
Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна
Підручник О.В. Гісем, О.О. Мартинюк Історія України 11 клас
https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/
Урок № 24. Тема: Гібридна війна. Бойові дії на сході України.
Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 3 – 5, 7, 9; стор. 243 — 249, 250-253, 255 – 259, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 261 – 4-9, 11, 14, 15.
Урок № 25. Практичне заняття № 5: «Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.»
https://history.vn.ua/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/39.php
Домашнє завдання: опрацювати матеріал уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ.
Виконати завдання: матеріал уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ відображають різні прояви загроз суверенітету України. Згрупуйте матеріали уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ за характером загрози.
Урок № 26. Тема: Соціально-економічний розвиток України після 2014 р.
Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 6, 8, 11; стор. 249 — 250, 254 – 255, 260 — 261, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 261 – 10,12.
Урок № 27. Тема: Євроінтеграційний поступ України: економічні та політичні аспекти.
https://zn.ua/ukr/international/ukrayina-yes-problemi-integraciyi-_.html
Домашнє завдання: опрацювати матеріал сайту, створивши конспект в зошиті.
Виконати завдання:виписати основні інтергаційні проблеми та зробити висновок.
Урок № 28. Тема: Особливості культурного розвитку України останнього десятиліття.
Домашнє завдання: опрацювати § 29, стор. 262 — 274, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 274 – 1-6.
Урок № 29. Тема: Україна в системі міжнародних відносин.
Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 1 — 2; стор. 241 — 243, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 261 – 1,3,13.
Урок № 30. Тематичне оцінювання на тему: “Творення нової України.”
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e—mail: sv593725@gmail.com)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfA0xzj9pl3TSCXqKddmjbnO2jr_YFcrWtw69HLxM6v3FhQ2g/viewform
31 група
Опрацьовані відповіді на завдання присилати на e—mail: sv593725@gmail.com
Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна
Підручник О.В. Гісем, О.О. Мартинюк Історія України 11 клас
https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/istorija_ukrainy/gisem-20195/
Урок № 25. Тема: Революція Гідності. Небесна Сотня.
Домашнє завдання: опрацювати § 27, п. 4; стор. 236 — 240, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 241 – 5,6,9.
Урок № 26. Тема: Гібридна війна. Бойові дії на сході України.
Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 3 – 5, 7, 9; стор. 243 — 249, 250-253, 255 – 259, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 261 – 4-9, 11, 14, 15.
Урок № 27. Практичне заняття № 5: «Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.»
https://history.vn.ua/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/39.php
Домашнє завдання: опрацювати матеріал уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ.
Виконати завдання: матеріал уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ відображають різні прояви загроз суверенітету України. Згрупуйте матеріали уривків монографій, статей та повідомлень ЗМІ за характером загрози.
Урок № 28. Тема: Соціально-економічний розвиток України після 2014 р.
Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 6, 8, 11; стор. 249 — 250, 254 – 255, 260 — 261, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 261 – 10,12.
Урок № 29. Тема: Євроінтеграційний поступ України: економічні та політичні аспекти.
https://zn.ua/ukr/international/ukrayina-yes-problemi-integraciyi-_.html
Домашнє завдання: опрацювати матеріал сайту, створивши конспект в зошиті.
Виконати завдання:виписати основні інтергаційні проблеми та зробити висновок.
Урок № 30. Тема: Особливості культурного розвитку України останнього десятиліття.
Домашнє завдання: опрацювати § 29, стор. 262 — 274, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 274 – 1-6.
Урок № 31. Тема: Україна в системі міжнародних відносин.
Домашнє завдання: опрацювати § 28, п. 1 — 2; стор. 241 — 243, створивши конспект в зошиті.
Опрацювати завдання: стор. 261 – 1,3,13.
Урок № 32. Тематичне оцінювання на тему: “Творення нової України.”
(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати відповіді на e—mail: sv593725@gmail.com)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfA0xzj9pl3TSCXqKddmjbnO2jr_YFcrWtw69HLxM6v3FhQ2g/viewform
групи 32,33
I семестр
Історія України
Тема: Вступ. Завдання та структура курсу.
Опрацювати матеріал ст. 4-5 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас
Домашнє завдання: дайте відповідь на 1,3 запитання на ст. 10
https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/
Урок 2.
Тема: Політика «прискорення» та її наслідки в Україні.
Опрацювати матеріал § 16 ст. 128-130 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас
Домашнє завдання: дайте відповідь на 1, 2 запитання на ст. 132
https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/
Урок 3.
Тема: Погіршення економічної ситуації в Україні в 2 пол. 80-х рр.
Опрацювати матеріал § 16 п.4 ст. 130-132 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас
Домашнє завдання: дайте відповідь на 7, 8 запитання на ст. 132
https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/
Урок 4.
Тема: Практичне заняття № 1: «“За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії.»
Опрацювати матеріал ст. 155-157 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас
https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/
Тема: Гласність та лібералізація. Розгортання національно-визвольного руху в Україні.
Домашнє завдання: датиписьмову відповідь на 1 запитання на ст. 144 і скласти таблицю(запитання 10) на ст.144
https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/
Тема: Культурно-мистецьке життя як вираз суспільних настроїв.
Опрацювати матеріал § 25 ст. 131-135 підручника В. Даниленка Історія України, 11 клас
Домашнє завдання: складіть письмово план опрацьованого параграфа.
https://pidruchnyk.com.ua/1261-istoriya-ukrainy-11-klas-danylenko.html
Тема: Спроби політичних реформ і зростання активності українського суспільства
Опрацювати матеріал § 17 ст.133-139 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас
Домашнє завдання: дайте відповідь на запитання після параграфу на ст. 139
https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/
Тема: Декларація про державний суверенітет України
Опрацювати матеріал § 19 ст.145-147 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас
Домашнє завдання: дайте відповідь на 2 запитання на ст. 154
https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/
Урок 9.
Тема: Створення Автономної Республіки Крим
Домашнє завдання: Опрацювати матеріал § 20-21 п.8 ст.164-166 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас
https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/
Урок 10.
Тема: Акт проголошення незалежності України. Розпад СРСР.
Опрацювати матеріал § 19 п.4-6 ст.150-152 підручника Н. Сорочинської Історія України, 11 клас
Домашнє завдання: дайте відповідь на 5 запитання на ст. 154
https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-sorochynska/
Урок 11
Тема: Практичне заняття №2: «Злочини комуністичного режиму .Уроки для України сьогодні.»
Опрацювати матеріал § 29 підручника В. Даниленка
https://pidruchnyk.com.ua/1261-istoriya-ukrainy-11-klas-danylenko.html
Домашнє завдання: запишіть в робочий зошит значення терміну «декомунізація», календар пам’ятних дат.
Урок 12
Тема: Тематичне оцінювання за темою:» Вступ. Відновлення незалежності України».
Домашнє завдання: виконайте письмово завдання контрольної роботи (вказавши своє прізвище та номер групи) і надішліть на електронну адресу викладача skp67tuz@gmail.com
Матеріал для роботи натиснути тут
Група 33
II семестр
(нумерація уроків згідно розкладу, що діє з 28.02- 24.04.2022р.)
Урок 23.
Тема: Соціально-економічний розвиток і політичне життя України в 2005-2013рр
Опрацювати §34(ст. 222-226) підручника з історії України під редакцією Хлібовської (рік видіння 2019 рік) https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-hlibovska/
Урок 24.
Тема: Практичне заняття №4: «Екологічні проблеми України. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи.»
Опрацювати § 28 підручника з історії України під редакцією Хлібовської (рік видіння 2019 рік) https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-hlibovska/
Домашнє завдання: виконайте три завдання на початку параграфу на ст.184 в робочих зошитах.
Урок 25.
Тема: Революція Гідності. Небесна Сотня.
Опрацювати §34(ст. 226-229) підручника з історії України під редакцією Хлібовської (рік видіння 2019 рік) https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-hlibovska/
Домашнє завдання: дайте письмову відповідь на 1-3 запитання на ст.229 і надішліть на електронну пошту викладача.
Урок 26.
Тема: Гібридна війна. Бойові дії на сході України.
Опрацювати §35(ст. 230-234) підручника з історії України під редакцією Хлібовської (рік видіння 2019 рік) https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-hlibovska/
Домашнє завдання: дайте письмову відповідь на 1-2 запитання на ст.237 і надішліть на електронну пошту викладача.
Урок 27.
Тема: Практичне заняття №5: «Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.»
Опрацювати § 38 підручника з історії України під редакцією Хлібовської (рік видіння 2019 рік) https://uroky.com.ua/istoriya-ukrainy-11klas-hlibovska/
Домашнє завдання: виконайте усно завдання 1-4 на початку параграфу на ст.251-253 .
Урок 28
Тема: Соціально — економічний розвиток України після 2014 року.
Опрацювати §36 підручника Хлібовської за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1259-istoriya-ukrainy-11-klas-hlibovska.html
Домашнє завдання: дайте письмову відповідь на запитання: «Які були здобутки і прорахунки економіки незалежної України?»
Урок 29
Тема: Євроінтеграційний поступ України: економічні та політичні аспекти.
Опрацювати документи§33 підручника Хлібовської за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1259-istoriya-ukrainy-11-klas-hlibovska.html
Домашнє завдання: виконайте завдання 1-2, що розміщені на початку параграфу на ст. 215
Урок 30
Тема: Особливості культурного розвитку України останнього десятиліття.
Опрацювати § 29 підручника Гісема за посиланням https://shkola.in.ua/1786-istoriia-ukrainy-11-klas-hisem-2019-stand.html
Домашнє завдання: виконайте завдання 17 і 19 після прочитання параграфа на ст.275
Урок 31
Тема: Україна в системі міжнародних відносин.
Опрацювати § 28 підручника Гісема за посиланням https://shkola.in.ua/1786-istoriia-ukrainy-11-klas-hisem-2019-stand.html
Домашнє завдання: виконайте завдання 18 і 20 після прочитання параграфа на ст.261
Урок 32
Тема: Тематичне оцінювання на тему: «Творення нової України»
Домашнє завдання: вам у вайбер групи буде скинуте завдання контрольної роботи, яке необхідно обов’язково виконати і відправити на електронну пошту викладача.