Технічне креслення

Опрацювати матеріал уроків та виконати завдання.

 Виконані завдання надіслати на електронну пошту викладача: Клименко А.А. allaklimenko2018.ua@gmail.com

 І семестр

Підручник: Сидоренко В.К  Технічне креслення

  група 10

Тема 1: Поняття стандарту. Формати креслень.

Опрацювати: п.2.1, ст.27-29, розглянути рис.2.1-2.3 та таблицю 2.1.

Домашнє завдання: створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.29.

Тема 2: Лінії креслення, їх призначення.

Опрацювати: п. 2.2, ст.29-34,розглянути рис.2.4-2.9 та таблицю 2.2.

Домашнє завдання:створити конспект, виконати в зошиті таблицю 2.2 та завдання1 на ст.34.

Тема 3: Креслярські шрифти.

Опрацювати: п.2.3, ст.34-35,розглянути рис.2.10-2.15.

Домашнє завдання: створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.37.

Тема 4: Правила написання креслярських шрифтів.

Опрацювати: п.2.3, ст.36-37, розглянути рис.2.12-2.14.

Домашнє завдання: записати в зошит текст на ст.36, виконати завдання1 на ст.37 та завдання 2: написати довільні слова в зошиті (по одному рядку) такими шрифтами: 1)тип Б №10 (з великої літери), 2)тип А №7 (всі великі літери), 3)цифри тип А №10.

Тема 5: Основний напис креслення.

Опрацювати: п.2.1, ст.28-29,розглянути рис.2.2.

Домашнє завдання: створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 6-9 на ст.29.

Тема 6: Масштаби креслень.

Опрацювати: п.2.5, ст.45-47, розглянути рис.2.44.

Домашнє завдання: створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.46, виконати завдання 4 на ст.46.

Тема 7: Основні відомості про нанесення розмірів на креслені.

Опрацювати: п.2.4, ст.37-42, розглянути рисунки 2.16-2.39.

Домашнє завдання:створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 1-8 на ст.42.

Тема 8: Практична робота №1 «Виконання ліній креслення».

Опрацювати: повторити теми 1-7.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинець) на форматі А4 виконати практичну роботу №1 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)на відстані 20мм від верхньої лінії рамки написати ЛІНІЇ КРЕСЛЕННЯ шрифтом типу А №10 (всі великі літери);

3)на відстані 20мм після напису (відступити вниз) виконати зображення 9 ліній креслення згідно їх розмірів, не доводячи їх до ліній рамки зліва і справа на 20мм; відстань між лініями 15мм, назви ліній креслення писати не потрібно.

4)навести рамку та основний напис суцільною товстою лінією;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 9: Основні геометричні побудови.

Опрацювати: п.3.2, ст.53-59, розглянути рис.3.3-3.10.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-4 на ст.56, виконати завдання 1 і 2 на ст.56-57.

Тема 10: Поділ кола на рівні частини.

Опрацювати: п.3.4, ст.59-66, розглянути рисунки 3.17-3.29, прочитати опис поділу кола на 3, 4, 5, 6, 7 та 8 частин.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) виконати зображення поділу кола на 3, 4, 5, 6, 7 та 8 частин (кожен поділ кола на окремому рисунку-всього 6 рисунків), користуючись схемами поділу кола:

 на 3 частини-рис.3.20

 на 4 частини-рис.3.21,в

 на 5 частин-рис.3.23

 на 6 частин-рис.3.25

 на 7 частин-рис.3.27

 на 8 частин-рис.3.29

Тема 11: Спряження ліній.

Опрацювати: п.3.5, ст.68-72, розглянути рисунки 3.33-3.41.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1,2 на ст.77; виконати завдання 2-5 на ст.80.

Тема 12: Спряженнядвох дуг кіл.

Опрацювати: п.3.5, ст.75-80, розглянути рисунки 3.47-3.49.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 4-8 на ст.77; виконати завдання 6 та 7 на ст.80.

Тема 13: Практична робота №2 « Виконання контуру зображення з елементами поділу кола на рівні частини».

Опрацювати: повторити теми 9,10.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №2 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати контур зображення за заданими розмірами згідно завдання 4 та 5 на ст.67, рис.3.31, 3.32 (обрати один з шести рисунків довільно);

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 14: Практична робота №3 «Виконання зображення деталі з елементами спряження».

Опрацювати: повторити теми 11, 12.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №3 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати контур зображення за заданими розмірами згідно завдання №8 на ст.80, рис.3.52 (обрати один з шести рисунків довільно);

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 15: Сутність проеціювання.

Опрацювати: п.1.1, ст.7-9, розглянути рисунок 1.2 на ст.8.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 2-7 на ст.9.

Тема 16: Основні відомості про аксонометричні проекції.

Опрацювати: п.7.1, ст.189-192, розглянути рисунки 7.1-7.6.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-3 на ст.192, виконати в зошиті рисунки 7.5,а та 7.6,а.

Тема 17: Прямокутне проеціювання.

Опрацювати: п.1.2, ст.9-16, розглянути рисунки1.3-1.16.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-4 на ст.9, 2-4 на ст.13, 1-3 на ст.16; виконати завдання 2 на ст.10 та завдання 5 на ст.14.

Тема 18: Проекції основних геометричних тіл.

Опрацювати: п.4.3, ст.100-107, розглянути таблицю 4.1 на ст.101-102 та рисунки 4.9-4.14.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання  2-5 на ст.107; виконати завдання  5 на ст.108.

Тема 19: Практична робота №4 «Виконання аксонометрії деталі».

Опрацювати: повторити тему 16.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №4 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати зображення деталі за заданими розмірами згідно завдання на рис.4.1а,б на ст.94.

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;                                                           5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 20: Практична робота №5 «Виконання проекцій геометричних тіл».

Опрацювати: повторити тему 18.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №5 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати зображення деталі за заданими розмірами згідно завдання на рис.4.13 на ст.105 (на вибір одне з трьох зображень а, б, в).

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 21: Площини проекцій.

Опрацювати: п.1.2, ст.14-20, розглянути рисунки 1.18-1.20.

Домашнє завдання: письмово відповісти на запитання 3-6 на ст.16; виконати завдання 2 на ст.16.

Тема 22: Вигляди.

Опрацювати: п.1.3, ст.21-26, розглянути рис.1.27.

Домашнє завдання: письмово відповісти на запитання 1-6 на ст.25; виконати завдання 1 на ст.25.

Тема 23: Перерізи, їх виконання та позначення.

Опрацювати: п.5.1; 5.2, ст.131-140, розглянути рис.5.1-5.10.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-6 на ст.133 та виконати завдання 2 на ст.138.

Тема 24: Графічне зображення матеріалів у перерізах.

Опрацювати: п.5.3, ст.142-143, розглянути рис.5.15-5.17.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-3 на ст.142 та виконати в зошиті таблицю 5.1 на ст.143.

Група 11

Підручник: В.К. Сидоренко «Технічне креслення»

I семестр

Тема 1: Поняття стандарту. Формати креслень. Лінії креслення.

Опрацювати: п.2.1, 2.2 ст.27-34, розглянути рис.2.1-2.9 та таблиці 2.1, 2.2.

Домашнє завдання: створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.29,виконати в зошиті таблицю 2.2 та завдання1 на ст.34..

Тема 2: Креслярські шрифти.

Опрацювати: п.2.3, ст.34-35, розглянути рис.2.10-2.15.

Домашнє завдання:створити конспект, письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.37.

Тема 3: Правила написання креслярських шрифтів.

Опрацювати: п.2.3, ст.36-37, розглянути рис.2.12-2.14.

Домашнє завдання: записати в зошит текст на ст.36, виконати завдання1 на ст.37 та завдання 2: написати довільні слова в зошиті (по одному рядку) такими шрифтами: 1)тип Б №10 (з великої літери), 2)тип А №7 (всі великі літери), 3)цифри тип А №10.

Тема 4: Основний напис креслення.

Опрацювати: п.2.1, ст.28-29, розглянути рис.2.2.

Домашнє завдання: створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 6-9 на ст.29.

Тема 5: Масштаби креслень.

Опрацювати: п.2.5, ст.45-47, розглянути рис.2.44.

Домашнє завдання: створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.46, виконати завдання 4 на ст.46.

Тема 6: Основні відомості про нанесення розмірів на креслені.

Опрацювати: п.2.4, ст.37-42, розглянути рисунки 2.16-2.39.

Домашнє завдання:створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 1-8 на ст.42.

Тема 7: Практична робота №1 «Виконання ліній креслення».

Опрацювати: повторити теми 1-6.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинець) на форматі А4 виконати практичну роботу №1 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)на відстані 20мм від верхньої лінії рамки написати ЛІНІЇ КРЕСЛЕННЯ шрифтом типу А №10 (всі великі літери);

3)на відстані 20мм після напису (відступити вниз) виконати зображення 9 ліній креслення згідно їх розмірів, не доводячи їх до ліній рамки зліва і справа на 20мм; відстань між лініями 15мм, назви ліній креслення писати не потрібно.

4)навести рамку та основний напис суцільною товстою лінією;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 9: Основні геометричні побудови.

Опрацювати: п.3.2, ст.53-59, розглянути рис.3.3-3.10.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-4 на ст.56, виконати завдання 1 і 2 на ст.56-57.

Тема 9: Поділ кола на рівні частини.

Опрацювати: п.3.4, ст.59-66, розглянути рисунки 3.17-3.29, прочитати опис поділу кола на 3, 4, 5, 6, 7 та 8 частин.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) виконати зображення поділу кола на 3, 4, 5, 6, 7 та 8 частин (кожен поділ кола на окремому рисунку-всього 6 рисунків), користуючись схемами поділу кола:

 на 3 частини-рис.3.20

 на 4 частини-рис.3.21,в

 на 5 частин-рис.3.23

 на 6 частин-рис.3.25

 на 7 частин-рис.3.27

 на 8 частин-рис.3.29

Тема 10: Спряження ліній.

Опрацювати: п.3.5, ст.68-72, розглянути рисунки 3.33-3.41.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1,2 на ст.77; виконати завдання 2-5 на ст.80.

Тема 11: Спряженнядвох дуг кіл.

Опрацювати: п.3.5, ст.75-80, розглянути рисунки 3.47-3.49.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 4-8 на ст.77; виконати завдання 6 та 7 на ст.80.

Тема 12: Практична робота №2 « Виконання контуру зображення з елементами поділу кола на рівні частини».

Опрацювати: повторити теми 8, 9.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №2 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати контур зображення за заданими розмірами згідно завдання 4 та 5 на ст.67, рис.3.31, 3.32 (обрати один з шести рисунків довільно);

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 13: Сутність проеціювання.

Опрацювати: п.1.1, ст.7-9, розглянути рисунок 1.2 на ст.8.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 2-7 на ст.9.

Тема 14: Основні відомості про аксонометричні проекції.

Опрацювати: п.7.1, ст.189-192, розглянути рисунки 7.1-7.6.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-3 на ст.192, виконати в зошиті рисунки 7.5,а та 7.6,а.

Тема 15: Прямокутне проеціювання.

Опрацювати: п.1.2, ст.9-16, розглянути рисунки1.3-1.16.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-4 на ст.9, 2-4 на ст.13, 1-3 на ст.16; виконати завдання 2 на ст.10 та завдання 5 на ст.14.

Тема 16: Практична робота №3 «Виконання аксонометрії деталі».

Опрацювати: повторити тему 14.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №4 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати зображення деталі за заданими розмірами згідно завдання на рис.4.1а,б на ст.94.

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;                                                           5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 17: Площини проекцій.Вигляди.

Опрацювати: п.1.2, 1.3 ст.14-26, розглянути рисунки 1.18-1.20, 1.27.

Домашнє завдання: письмово відповісти на запитання 3-6 на ст.16 та на запитання 1-6 на ст.25; виконати завдання 2 на ст.16 та завдання 1 на ст.25.

Тема 18: Перерізи, їх виконання та позначення.

Опрацювати: п.5.1; 5.2, ст.131-140, розглянути рис.5.1-5.10.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-6 на ст.133 та виконати завдання 2 на ст.138.

Тема 19: Графічне зображення матеріалів у перерізах.

Опрацювати: п.5.3, ст.142-143, розглянути рис.5.15-5.17.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-3 на ст.142 та виконати в зошиті таблицю 5.1 на ст.143.

Тема 20: Розрізи. Класифікація розрізів.

Опрацювати: п.5.4, 5.5, ст.147-155, розглянути рис.5.21-5.30.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-5 на ст.149 та на запитання 5-7 на ст.154; виконати в зошиті завдання (рис.5.24) на ст.149 та завдання 3 (рис.5.32) на ст.156, виконати Тест 1:

Тест 1

(обов’язкове виконання, надіслати для перевірки)

1.         Розріз і переріз зображують:

а) штриховими лініями

б) суцільними товстими ( основними) лініями

в) суцільними тонкими лініями

2. Вигляд зверху розташований:

а)  на профільній площині проекцій

б) на фронтальній площині проекцій

в)  на горизонтальній площині проекцій

3.Розріз і переріз виконують:

а) для повного уявлення про зовнішній вигляд деталі

б) для повного уявлення про внутрішню будову деталі

в) обов’язково для деталей різної складності

4.Розріз і переріз:

а) не мають спільного зображення

б) мають спільне зображення, яке не потрапляє в січну площину

в) мають спільного зображення, яке потрапляє в січну площину

5.Вигляд зліва розташований:

а) на профільній площині проекцій

б) на горизонтальній площині проекцій

в) на фронтальній площині проекцій

6.Головний вигляд розташований:

а)  на горизонтальній площині проекцій

б) на фронтальній площині проекцій

в)  на профільній площині проекцій

Тема 21: Поєднання частини вигляду з частиною відповідного розрізу.

Опрацювати: п.5.7, ст.166-173, розглянути рис.5.43-5.46.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-3 на ст.170та виконати в зошиті завдання 1 (рис.5.47) на ст.170.

Тема 22: Практична робота №4 «Виконання трьох виглядів деталі та необхідного розрізу».

Опрацювати: повторити теми 17, 20.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №7, №8 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати зображення деталі за заданими розмірами згідно завдання на рис.5.42 на ст.165 (одну деталь з трьох заданих обрати довільно), головний вигляд взяти за стрілкою А;

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема23: Робочі креслення, зміст та призначення.

Опрацювати: п.8.1; 8.2, ст.203-209.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово виконати завдання на ст.204 та Тест2:

Тест 2

(обов’язкове виконання, надіслати для перевірки)

1. Деталь-це:

         а) виріб, який не містить складальних операцій

         б) складальна одиниця

         в) виріб, який містить складальні операції

2. Деталь-це:

         а) виріб, який виготовлений з матеріалів різних марок

         б) виріб, для виготовлення якого неважлива кількість марок матеріалів

         в) виріб, який виготовлений з матеріалу однієї марки

3. Елемент деталі-це:

         а) поверхня геометричної форми

         б) частина деталі, яка має певне призначення

         в) мікронерівність на поверхні деталі

4. З точки зору функціонування деталі поділяються на:

         а) типові та оригінальні

         б) взаємопов’язані та самостійні

         в) захисні та декоративні

5. З точки зору приналежності деталі поділяються на:

         а) захисні та декоративні

         б) стандартні та оригінальні

         в) взаємопов’язані та самостійні

6. Типові елементи деталей використовують:

         а) тільки для спеціальних виробів

         б) для виробів найрізноманітнішого призначення

         в) тільки для оригінальних виробів

Групи12, 13

Підручник: В.К. Сидоренко «Технічне креслення»

I семестр

Тема 1: Поняття стандарту. Формати креслень. Лінії креслення.

Опрацювати: п.2.1, 2.2 ст.27-34, розглянути рис.2.1-2.9 та таблиці 2.1, 2.2.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.29,виконати в зошиті таблицю 2.2 та завдання1 на ст.34..

Тема 2: Креслярські шрифти.

Опрацювати: п.2.3, ст.34-35, розглянути рис.2.10-2.15.

Домашнє завдання: створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.37.

Тема 3: Правила написання креслярських шрифтів.

Опрацювати: п.2.3, ст.36-37, розглянути рис.2.12-2.14.

Домашнє завдання: записати в зошит текст на ст.36, виконати завдання1 на ст.37 та завдання 2: написати довільні слова в зошиті (по одному рядку) такими шрифтами: 1)тип Б №10 (з великої літери), 2)тип А №7 (всі великі літери), 3)цифри тип А №10.

Тема 4: Основний напис креслення.

Опрацювати: п.2.1, ст.28-29, розглянути рис.2.2.

Домашнє завдання: створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 6-9 на ст.29.

Тема 5: Масштаби креслень.

Опрацювати: п.2.5, ст.45-47, розглянути рис.2.44.

Домашнє завдання: створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.46, виконати завдання 4 на ст.46.

Тема 6: Основні відомості про нанесення розмірів на креслені.

Опрацювати: п.2.4, ст.37-42, розглянути рисунки 2.16-2.39.

Домашнє завдання:створити конспект,письмово дати відповіді на запитання 1-8 на ст.42.

Тема 7: Практична робота №1 «Виконання ліній креслення».

Опрацювати: повторити теми 1-6.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинець) на форматі А4 виконати практичну роботу №1 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)на відстані 20мм від верхньої лінії рамки написати ЛІНІЇ КРЕСЛЕННЯ шрифтом типу А №10 (всі великі літери);

3)на відстані 20мм після напису (відступити вниз) виконати зображення 9 ліній креслення згідно їх розмірів, не доводячи їх до ліній рамки зліва і справа на 20мм; відстань між лініями 15мм, назви ліній креслення писати не потрібно.

4)навести рамку та основний напис суцільною товстою лінією;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 9: Основні геометричні побудови.

Опрацювати: п.3.2, ст.53-59, розглянути рис.3.3-3.10.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-4 на ст.56, виконати завдання 1 і 2 на ст.56-57.

Тема 9: Поділ кола на рівні частини.

Опрацювати: п.3.4, ст.59-66, розглянути рисунки 3.17-3.29, прочитати опис поділу кола на 3, 4, 5, 6, 7 та 8 частин.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) виконати зображення поділу кола на 3, 4, 5, 6, 7 та 8 частин (кожен поділ кола на окремому рисунку-всього 6 рисунків), користуючись схемами поділу кола:

 на 3 частини-рис.3.20

 на 4 частини-рис.3.21,в

 на 5 частин-рис.3.23

 на 6 частин-рис.3.25

 на 7 частин-рис.3.27

 на 8 частин-рис.3.29

Тема 10: Спряження ліній.

Опрацювати: п.3.5, ст.68-72, розглянути рисунки 3.33-3.41.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1,2 на ст.77; виконати завдання 2-5 на ст.80.

Тема 11: Спряженнядвох дуг кіл.

Опрацювати: п.3.5, ст.75-80, розглянути рисунки 3.47-3.49.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 4-8 на ст.77; виконати завдання 6 та 7 на ст.80.

Тема 12: Практична робота №2 « Виконання контуру зображення з елементами поділу кола на рівні частини».

Опрацювати: повторити теми 8, 9.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №2 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати контур зображення за заданими розмірами згідно завдання 4 та 5 на ст.67, рис.3.31, 3.32 (обрати один з шести рисунків довільно);

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 13: Сутність проеціювання.

Опрацювати: п.1.1, ст.7-9, розглянути рисунок 1.2 на ст.8.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 2-7 на ст.9.

Тема 14: Основні відомості про аксонометричні проекції.

Опрацювати: п.7.1, ст.189-192, розглянути рисунки 7.1-7.6.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-3 на ст.192, виконати в зошиті рисунки 7.5,а та 7.6,а.

Тема 15: Прямокутне проеціювання.

Опрацювати: п.1.2, ст.9-16, розглянути рисунки1.3-1.16.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-4 на ст.9, 2-4 на ст.13, 1-3 на ст.16; виконати завдання 2 на ст.10 та завдання 5 на ст.14.

Тема 16: Проекції основних геометричних тіл.

Опрацювати: п.4.3, ст.100-107, розглянути таблицю 4.1 на ст.101-102 та рисунки 4.9-4.14.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання  2-5 на ст.107; виконати завдання  5 на ст.108.

Тема 17: Практична робота №3 «Виконання аксонометрії деталі».

Опрацювати: повторити тему 14.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №4 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати зображення деталі за заданими розмірами згідно завдання на рис.4.1а,б на ст.94.

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;                                                           5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 18: Площини проекцій.Вигляди.

Опрацювати: п.1.2, 1.3 ст.14-26, розглянути рисунки 1.18-1.20, 1.27.

Домашнє завдання: письмово відповісти на запитання 3-6 на ст.16 та на запитання 1-6 на ст.25; виконати завдання 2 на ст.16 та завдання 1 на ст.25.

Тема 19: Перерізи, їх виконання та позначення.

Опрацювати: п.5.1; 5.2, ст.131-140, розглянути рис.5.1-5.10.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-6 на ст.133 та виконати завдання 2 на ст.138.

Тема 20: Графічне зображення матеріалів у перерізах.

Опрацювати: п.5.3, ст.142-143, розглянути рис.5.15-5.17.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-3 на ст.142 та виконати в зошиті таблицю 5.1 на ст.143.

Тема 21: Розрізи. Класифікація розрізів.

Опрацювати: п.5.4, 5.5, ст.147-155, розглянути рис.5.21-5.30.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-5 на ст.149 та на запитання 5-7 на ст.154; виконати в зошиті завдання (рис.5.24) на ст.149 та завдання 3 (рис.5.32) на ст.156, виконати Тест 1:

Тест 1

(обов’язкове виконання, надіслати для перевірки)

1.         Розріз і переріз зображують:

а) штриховими лініями

б) суцільними товстими ( основними) лініями

в) суцільними тонкими лініями

2. Вигляд зверху розташований:

а)  на профільній площині проекцій

б) на фронтальній площині проекцій

в)  на горизонтальній площині проекцій

3.Розріз і переріз виконують:

а) для повного уявлення про зовнішній вигляд деталі

б) для повного уявлення про внутрішню будову деталі

в) обов’язково для деталей різної складності

4.Розріз і переріз:

а) не мають спільного зображення

б) мають спільне зображення, яке не потрапляє в січну площину

в) мають спільного зображення, яке потрапляє в січну площину

5.Вигляд зліва розташований:

а) на профільній площині проекцій

б) на горизонтальній площині проекцій

в) на фронтальній площині проекцій

6.Головний вигляд розташований:

а)  на горизонтальній площині проекцій

б) на фронтальній площині проекцій

в)  на профільній площині проекцій

Тема 22: Поєднання частини вигляду з частиною відповідного розрізу.

Опрацювати: п.5.7, ст.166-173, розглянути рис.5.43-5.46.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-3 на ст.170та виконати в зошиті завдання 1 (рис.5.47) на ст.170.

Тема 23: Виконання та позначення розрізів на кресленні.

Опрацювати: п.5.6, ст.161-165, розглянути рис.5.37.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1, 2 на ст.162.

Групи Т1, Т2, Т3

Підручник: В.К. Сидоренко «Технічне креслення»

I семестр

Тема 1: Поняття стандарту. Формати креслень.

Опрацювати: п.2.1, ст.27-29, розглянути рис.2.1-2.3 та таблицю 2.1.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.29.

Тема 2: Лінії креслення, їх призначення.

Опрацювати: п. 2.2, ст.29-34,розглянути рис.2.4-2.9 та таблицю 2.2.

Домашнє завдання:створити конспект, виконати в зошиті таблицю 2.2 та завдання1 на ст.34.

Тема 3: Креслярські шрифти.

Опрацювати: п.2.3, ст.34-35,розглянути рис.2.10-2.15.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.37.

Тема 4: Правила написання креслярських шрифтів.

Опрацювати: п.2.3, ст.36-37, розглянути рис.2.12-2.14.

Домашнє завдання: записати в зошит текст на ст.36, виконати завдання1 на ст.37 та завдання 2: написати довільні слова в зошиті (по одному рядку) такими шрифтами: 1)тип Б №10 (з великої літери), 2)тип А №7 (всі великі літери), 3)цифри тип А №10.

Тема 5: Основний напис креслення.

Опрацювати: п.2.1, ст.28-29,розглянути рис.2.2.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово дати відповіді на запитання 6-9 на ст.29.

Тема 6: Масштаби креслень.

Опрацювати: п.2.5, ст.45-47, розглянути рис.2.44.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово дати відповіді на запитання 1-5 на ст.46, виконати завдання 4 на ст.46.

Тема 7: Основні відомості про нанесення розмірів на креслені.

Опрацювати: п.2.4, ст.37-42, розглянути рисунки 2.16-2.39.

Домашнє завдання:створити конспект, письмово дати відповіді на запитання 1-8 на ст.42.

Тема 8: Практична робота №1 «Виконання ліній креслення».

Опрацювати: повторити теми 1-7.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинець) на форматі А4 виконати практичну роботу №1 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)на відстані 20мм від верхньої лінії рамки написати ЛІНІЇ КРЕСЛЕННЯ шрифтом типу А №10 (всі великі літери);

3)на відстані 20мм після напису (відступити вниз) виконати зображення 9 ліній креслення згідно їх розмірів, не доводячи їх до ліній рамки зліва і справа на 20мм; відстань між лініями 15мм, назви ліній креслення писати не потрібно.

4)навести рамку та основний напис суцільною товстою лінією;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 9: Основні геометричні побудови.

Опрацювати: п.3.2, ст.53-59, розглянути рис.3.3-3.10.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-4 на ст.56, виконати завдання 1 і 2 на ст.56-57.

Тема 10: Поділ кола на рівні частини.

Опрацювати: п.3.4, ст.59-66, розглянути рисунки 3.17-3.29, прочитати опис поділу кола на 3, 4, 5, 6, 7 та 8 частин.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) виконати зображення поділу кола на 3, 4, 5, 6, 7 та 8 частин (кожен поділ кола на окремому рисунку-всього 6 рисунків), користуючись схемами поділу кола:

 на 3 частини-рис.3.20

 на 4 частини-рис.3.21,в

 на 5 частин-рис.3.23

 на 6 частин-рис.3.25

 на 7 частин-рис.3.27

 на 8 частин-рис.3.29

Тема 11: Спряження ліній.

Опрацювати: п.3.5, ст.68-72, розглянути рисунки 3.33-3.41.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1,2 на ст.77; виконати завдання 2-5 на ст.80.

Тема 12: Спряженнядвох дуг кіл.

Опрацювати: п.3.5, ст.75-80, розглянути рисунки 3.47-3.49.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 4-8 на ст.77; виконати завдання 6 та 7 на ст.80.

Тема 13: Практична робота №2 « Виконання контуру зображення з елементами поділу кола на рівні частини».

Опрацювати: повторити теми 9,10.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №2 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати контур зображення за заданими розмірами згідно завдання 4 та 5 на ст.67, рис.3.31, 3.32 (обрати один з шести рисунків довільно);

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 14: Практична робота №3 «Виконання зображення деталі з елементами спряження».

Опрацювати: повторити теми 11, 12.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №3 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати контур зображення за заданими розмірами згідно завдання №8 на ст.80, рис.3.52 (обрати один з шести рисунків довільно);

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 15: Сутність проеціювання.

Опрацювати: п.1.1, ст.7-9, розглянути рисунок 1.2 на ст.8.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 2-7 на ст.9.

Тема 16: Основні відомості про аксонометричні проекції.

Опрацювати: п.7.1, ст.189-192, розглянути рисунки 7.1-7.6.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-3 на ст.192, виконати в зошиті рисунки 7.5,а та 7.6,а.

Тема 17: Прямокутне проеціювання.

Опрацювати: п.1.2, ст.9-16, розглянути рисунки1.3-1.16.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання 1-4 на ст.9, 2-4 на ст.13, 1-3 на ст.16; виконати завдання 2 на ст.10 та завдання 5 на ст.14.

Тема 18: Проекції основних геометричних тіл.

Опрацювати: п.4.3, ст.100-107, розглянути таблицю 4.1 на ст.101-102 та рисунки 4.9-4.14.

Домашнє завдання: письмово дати відповіді на запитання  2-5 на ст.107; виконати завдання  5 на ст.108.

Тема 19: Практична робота №4 «Виконання аксонометрії деталі».

Опрацювати: повторити тему 16.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №4 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати зображення деталі за заданими розмірами згідно завдання на рис.4.1а,б на ст.94.

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;                                                           5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 20: Практична робота №5 «Виконання проекцій геометричних тіл».

Опрацювати: повторити тему 18.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №5 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати зображення деталі за заданими розмірами згідно завдання на рис.4.13 на ст.105 (на вибір одне з трьох зображень а, б, в).

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 21: Площини проекцій.

Опрацювати: п.1.2, ст.14-20, розглянути рисунки 1.18-1.20.

Домашнє завдання: письмово відповісти на запитання 3-6 на ст.16; виконати завдання 2 на ст.16.

Тема 22: Вигляди.

Опрацювати: п.1.3, ст.21-26, розглянути рис.1.27.

Домашнє завдання: письмово відповісти на запитання 1-6 на ст.25; виконати завдання 1 на ст.25.

Тема 23: Перерізи, їх виконання та позначення.

Опрацювати: п.5.1; 5.2, ст.131-140, розглянути рис.5.1-5.10.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-6 на ст.133 та виконати завдання 2 на ст.138.

Тема 24: Графічне зображення матеріалів у перерізах.

Опрацювати: п.5.3, ст.142-143, розглянути рис.5.15-5.17.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-3 на ст.142 та виконати в зошиті таблицю 5.1 на ст.143.

Тема 25: Практична робота №6 «Виконання трьох виглядів деталі та перерізу».

Опрацювати: повторити теми 21, 22, 23.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці) на форматі А4 виконати практичну роботу №6 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати зображення деталі за заданими розмірами згідно завдання на рис.1.16 на ст.14;

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 26: Розрізи. Класифікація розрізів.

Опрацювати: п.5.4, 5.5, ст.147-152, розглянути рис.5.21-5.27.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-5 на ст.149 та виконати в зошиті завдання (рис.5.24) на ст.149.

Тема 27: Складні розрізи.

Опрацювати: п.5.5, ст.153-155, розглянути рис.5.28-5.30.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 5-7 на ст.154 та виконати в зошиті завдання 3 (рис.5.32) на ст.156, виконати Тест 1:

Тест 1

(обов’язкове виконання, надіслати для перевірки)

1.         Розріз і переріз зображують:

а) штриховими лініями

б) суцільними товстими ( основними) лініями

в) суцільними тонкими лініями

2. Вигляд зверху розташований:

а)  на профільній площині проекцій

б) на фронтальній площині проекцій

в)  на горизонтальній площині проекцій

3.Розріз і переріз виконують:

а) для повного уявлення про зовнішній вигляд деталі

б) для повного уявлення про внутрішню будову деталі

в) обов’язково для деталей різної складності

4.Розріз і переріз:

а) не мають спільного зображення

б) мають спільне зображення, яке не потрапляє в січну площину

в) мають спільного зображення, яке потрапляє в січну площину

5.Вигляд зліва розташований:

а) на профільній площині проекцій

б) на горизонтальній площині проекцій

в) на фронтальній площині проекцій

6.Головний вигляд розташований:

а)  на горизонтальній площині проекцій

б) на фронтальній площині проекцій

в)  на профільній площині проекцій

Тема 28: Виконання та позначення розрізів на кресленні.

Опрацювати: п.5.6, ст.161-165, розглянути рис.5.37.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1,2 на ст.162.

Тема 29: Поєднання частини вигляду з частиною відповідного розрізу.

Опрацювати: п.5.7, ст.166-173, розглянути рис.5.43-5.46.

Домашнє завдання: створити конспект, письмово відповісти на запитання 1-3 на ст.170та виконати в зошиті завдання 1 (рис.5.47) на ст.170.

Тема 30, тема 31: Практична робота №7, №8 «Виконання трьох виглядів деталі та необхідного розрізу».

Опрацювати: повторити теми 21, 22, 23, 26.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №7, №8 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати зображення деталі за заданими розмірами згідно завдання на рис.5.42 на ст.165 (одну деталь з трьох заданих обрати довільно), головний вигляд взяти за стрілкою А;

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.

Тема 32: Робочі креслення, зміст та призначення.

Опрацювати: п.8.1; 8.2, ст.203-209.

Домашнє завдання: створити конспект,письмово виконати завдання на ст.204 та Тест2:

Тест 2

(обов’язкове виконання, надіслати для перевірки)

1. Деталь-це:

         а) виріб, який не містить складальних операцій

         б) складальна одиниця

         в) виріб, який містить складальні операції

2. Деталь-це:

         а) виріб, який виготовлений з матеріалів різних марок

         б) виріб, для виготовлення якого неважлива кількість марок матеріалів

         в) виріб, який виготовлений з матеріалу однієї марки

3. Елемент деталі-це:

         а) поверхня геометричної форми

         б) частина деталі, яка має певне призначення

         в) мікронерівність на поверхні деталі

4. З точки зору функціонування деталі поділяються на:

         а) типові та оригінальні

         б) взаємопов’язані та самостійні

         в) захисні та декоративні

5. З точки зору приналежності деталі поділяються на:

         а) захисні та декоративні

         б) стандартні та оригінальні

         в) взаємопов’язані та самостійні

6. Типові елементи деталей використовують:

         а) тільки для спеціальних виробів

         б) для виробів найрізноманітнішого призначення

         в) тільки для оригінальних виробів

Тема 33: Вигляди на робочих кресленнях.

Опрацювати: п.9.1, ст.210-213.

Домашнє завдання: створити конспект, виконати завдання на ст.213.

Тема 34: Методи нанесення розмірів на робочому кресленні.

Опрацювати: п.9.2, ст..214-222.

Домашнє завдання: створити конспект, виконати в зошиті табл.9.1 на ст.215.

Тема 35: Умовності та спрощення на робочих кресленнях.

Опрацювати: п.6.4, 6.5, ст.181-184.

Домашнє завдання: створити конспект, відповісти на запитання 1-3 на ст.184.

Тема 36: Граничні відхилення розмірів на кресленні.

Опрацювати: п.9.2, ст.222-224.

Домашнє завдання: створити конспект, виконати завдання (перші 5 питань) на ст.224.

Тема 37: Шорсткість поверхонь.

Опрацювати: п.9.3, ст.228-238.

Домашнє завдання: створити конспект, виконати завдання 1 на ст.238.

Тема 38, тема 39: Практична робота №9, №10 « Виконання робочого креслення деталі».

Опрацювати: повторити теми 32, 33, 34, 37.

Домашнє завдання: за допомогою креслярського приладдя (олівець, лінійка, косинці, циркуль) на форматі А4 виконати практичну роботу №9, №10 згідно вимог стандарту в такій послідовності:

1)виконати зображення рамки та основного напису;

2)виконати зображення деталі «Диск ділильний» за заданими розмірами згідно завдання на рис.11.9 на ст.281;

3)нанести розміри;

4)навести зображення відповідними лініями креслення;

5)оформити креслення згідно вимог стандарту.