Слюсар з ремонту КТЗ, Водій (категорія «С»)

Державна кваліфікаційна атестація

Тестові завдання

 професія 7231 Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, 3 розряд

https://drive.google.com/file/d/1QtV7MRStUIPB5qDBam6Ql1BdVZcHBvii/view?usp=sharing

 І. Вибрати одну правильну відповідь

  1. Обпилювання — це операція
  • зняття шару металу за допомогою ножівки
  • зняття шару металу за допомогою шабера
  • зняття шару металу за допомогою зубила
  • зняття шару металу за допомогою напилка
  1. За профілем різьба буває
  • ліва та права
  • зовнішня та внутрішня
  • трикутна, прямокутна, трапецоїдна, упорна, кругла
  • упорна, кругла
  1. Найбільшою корозійною стійкістю володіють такі метали
  • мідь
  • залізо
  • хром, нікель
  • алюміній
  1. Цифра в марці сталі Ст.4 означає
  • номер сталі
  • нічого
  • кількість вуглецю 0,4%
  • номер деталі

5.Штангенциркуль ЩЦ-1            призначено для

  • зовнішніх, внутрішніх вимірювань та для визначення глибини
  • тільки зовнішніх і внутрішніх вимірювань
  • тільки визначення глибини
  • визначення відхилень

6.Мікрометр важільний належить до

  • штихових засобів вимірювання
  • мікрометричних засобів вимірювання
  • важільних мікрометричних засобів вимірювання
  • індикаторних засобів вимірювання.

7.При ремонті автомобілів з високим розташуванням вузлів і деталей застосовуються

  • сходи – драбини з рівнями шириною не менше100 мм
  • сходи – драбини з рівнями шириною не менше 150 мм
  • приставні сходи
  • металева драбина

8.При опіках шкіри  кислотою необхідно виконати такі заходи:

  • промити розчином борної кислоти( одна чайна ложка кислоти на склянку води)
  • промити слабким розчином оцтової кислоти (оцет на половину розведений водою)
  • промити розчином питної соди (одна чайна ложка соди на склянку води)
  • промити кип’яченою водою
  1. Трансмісія – це сукупність агрегатів, призначених для передачі
  • крутного моменту від двигуна на ходову частину
  • крутного моменту від двигуна на ведучих коліс
  • крутного моменту від двигуна на передній міст
  • крутного моменту від двигуна на задній міст
  1. Двигун внутрішнього згорання – це теплова машина,
  • в якій виконується перетворення якого-небудь виду енергії в механічну роботу
  • в якій хімічна енергія згорання палива  перетворюється  в механічну роботу
  • яка служить для перетворення якого-небудь виду енергії в роботу
  • яка служить для перетворення механічної енергії палива в енергію обертання колінчатого валу
  1. Робочий об’єм циліндра – це простір, який
  • заходиться над поршнем при його положенні в начальній мертвій точці
  • знаходиться над поршнем при його положенні в верхній мертвій точці
  • звільняє поршень при переміщенні з верхньої мертвої точки до нижньої мертвої точки
  • заходиться під поршнем при його положенні в нижній мертвій точці
  1. Літраж багатоциліндрового двигуна – це
  • сума повних об’ємів всіх циліндрів двигуна
  • сума робочих об’ємів всіх циліндрів двигуна
  • сума об’ємів всіх циліндрів двигуна
  • сума об’ємів всіх циліндрів двигуна
  1. Зі збільшенням величини ступенів стискання потужність двигуна
  • збільшується
  • зменшується
  • збільшується в два рази
  • не змінюється
  1. Кривошипно-шатунний механізм служить для
  • перетворення крутного моменту в обертальний рух
  • перетворення зворотно-поступального руху поршня в обертальний рух колінвалу
  • перетворення правого моменту в обертальний рух
  • перетворення зворотного руху поршня в обертальний рух колінвалу
  1. Склад кривошипно-шатунного механізму
  • колінвал, маховик, поршень, шатуни, кільця
  • колінвал, штовхачі, коромисла, поршні, кільця, шатуни, маховик
  • блок циліндрів, головка блока, колінвал, маховик
  • блок циліндрів, головка блока, колінвал, маховик, шатуни, поршні, кільця, поршневі пальці, вкладиші
  1. Газорозподільний механізм служить для
  • подачі горючої суміші в циліндри двигуна
  • перетворення палива в горючу суміш
  • своєчасної подачі горючої суміші в циліндри двигуна і випуску відпрацьованих газів
  • подачі горючої суміші у двигун
  1. Система охолодження призначена для
  • нагрівання горючої суміші
  • охолодження мастила в картері двигуна
  • прогріву двигуна, підтримання оптимальної температури двигуна
  • охолодження горючої суміші
  1. Редукційний клапан системи змащення служить для
  • очищення мастила
  • охолодження мастила
  • перепустки в магістраль
  • зберігання системи від надмірного тиску
  1. Система живлення служить для
  • зберігання запасу палива і його подачі, очищення, очищення повітря
  • приготування горючої суміші
  • випуску відпрацьованих газів
  • всього перерахованого
  1. Система живлення дизельного двигуна має у складі
  • бак, фільтр-відстійник, паливно-підкачувальний насос, карбюратор, повітряний фільтр, глушник
  • бак, насос високого тиску, форсунка, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник
  • бак, фільтр грубої очистки, паливно-підкачувальний насос, насос високого тиску, форсунки, фільтр тонкої очистки, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник
  • бак, фільтр грубої очистки, паливно-підкачувальний насос, насос високого тиску, форсунки, фільтр тонкої очистки, глушник.
  1. Частина системи охолодження, яка регулює температуру рідини та прискорює прогрівання двигуна, є
  • водяний насос
  • термостат
  • вентилятор
  • радіатор
  1. Прискорювальний насос карбюратора вступає в роботу при
  • роботі двигуна на повних навантаженнях
  • різкому натисканні на педаль газу
  • переході роботи двигуна з повних навантажень на холостий хід
  • роботі двигуна на низьких навантаженнях
  1. Економайзер вступає в роботу при
  • запуску двигуна
  • роботі на холостому ході
  • роботі на повних навантаженнях
  • зупинці двигуна
  1. Трансмісія складається з таких складових
  • зчеплення, карданна передача, задній міст
  • зчеплення, коробка передач, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача, диференціал і напіввісі
  • зчеплення, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача, диференціал і напіввісі
  • зчеплення, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача
  1. Синхронізатор призначений для
  • збільшення передаточного числа
  • безшумного включення передач
  • збільшення крутного моменту
  • зменшення передаточного числа
  1. Роздавальна коробка призначена для
  • включення і виключення переднього ведучого моста
  • збільшення швидкості руху
  • розподілення крутного моменту між ведучими мостами автомобіля
  • включення і виключення переднього ведучого моста, збільшення швидкості руху
  1. Примусове блокування диференціалу застосовують для
  • збільшення крутного моменту
  • збільшення швидкості обертання ведучих коліс
  • підвищення прохідності транспортного засобу
  • зменшення крутного моменту
  1. Ресора – це пружна частина підвіски між віссю і кузовом, призначена для
  • пом’якшення ударів під час їзди
  • гасіння коливань
  • збільшення коливань
  • пом’якшення ударів під час їзди, гасіння коливань
  1. Амортизатор – це пристрій для
  • гасіння коливань і поглинання  поштовхів та ударів  рухомих елементів
  • передачі зусилля на раму автомобіля
  • передачі зусилля на балки мостів та корпус автомобіля
  • передачі зусилля на балки автомобіля
  1. Рульове керування складається з елементів
  • рульового механізму і рульового приводу
  • рульового колеса, картера вала і тяг
  • ролика і черв’яка, картера, сошки і тяг
  • ролика і черв’яка, картера, сошки
  1. На легкових автомобілях встановлені гальма такого виду
  • гідравлічні механізми коліс і гідровакуумний підсилювач
  • гідравлічні механізми коліс, гідропривід і вакуумний підсилювач
  • пневмопривід коліс, компресор і гальмівний кран
  • гідравлічні механізми коліс і вакуумний підсилювач
  1. Мінімально допустима товщина зношених гальмових колодок вантажного автомобіля
  • 3 мм
  • 5 мм
  • не менше 0,5 мм
  • 7 мм
  1. Густина електроліту літом складає
  • 1,23
  • 1,27
  • 1,29
  • 1,25
  1. Густина електроліту зимою складає
  • 1,23
  • 1,27
  • 1,29
  • 1,25
  1. Компоненти, з яких виготовляється електроліт
  • H2 Cl + H2 O
  • H2SO4+H2 O
  • H2 Cl +.H2SO4
  • H2SO4+H O
  1. Густина електроліту перевіряється прибором
  • кислотомір
  • спиртометр
  • ареометр
  • манометр
  1. В автомобільному акумуляторі завжди більше пластин
  • позитивних
  • негативних
  • гладких
  • шороховатих
  1. Зазор, який допускається між контактами переривача
  • 0,25-0,30 мм
  • 0,30-0,40 мм
  • 0,45-0,50 мм
  • 0,35-0,45 мм
  1. Відцентровий регулятор призначений для
  • визначення кількості обертів колінвала
  • зміни кута запалювання залежно від загрузки
  • зміни кута запалювання залежно від числа обертів колінвала
  • зміни кута запалювання незалежно від загрузки
  1. Вакуумний регулятор призначений для
  • зміни кута запалювання, залежно від навантаження
  • зміни кута запалювання, залежно від числа обертів колінвала
  • визначення кількості обертів колінвала
  • визначення кількості кругів колінвала
  1. Зазор між електродами свічки запалювання перевіряється
  • щупом пластинчастим
  • щупом круглим
  • лінійкою
  • щупом квадратним
  1. Зазор між електродами свічки регулюється
  • спеціальним приладом
  • підгинанням бокового електроду
  • щупом
  • пластиною
  1. Запобіжники призначені для
  • передачі струму на споживачі
  • захисту кола струму від замикання
  • підсвічування споживачів
  • регулювання струму

44.У колісній формулі автомобіля друга цифра вказує на

  • загальна кількість коліс на автомобілі
  • кількість ведучих коліс
  • кількість керованих коліс
  • кількість некерованих коліс
  1. Сухарики при кріпленні пружини на стрижні клапана своїми бортиками входять
  • у кільцеву виточку на стрижні клапана
  • в опорну шайбу
  • у напрямну втулки
  • не відомо
  1. Поршні двигуна внутрішнього згорання виготовляються із
  • сталі
  • міді
  • силуміну
  • латуні
  1. Для одержання заднього ходу в коробці передач встановлюють
  • проміжну шестерню
  • вторинний вал
  • проміжний вал
  • первинний вал
  1. Пристрій, що запобігає мимовільному ввімкненню передач
  • Синхронізатор
  • Замок
  • Фіксатор
  • Ключ
  1. Способи, якими забезпечується циркуляція дизпалива між паливним баком та паливним насосом високого тиску
  • паливопідкачувальним насосом
  • стисненим повітрям
  • паливним насосом високого тиску
  • розрідженням в впускному колекторі
  1. Розподільчий вал змащується
  • розбризкуванням
  • під тиском
  • комбіновано
  • змазуванням
  1. Найбільш токсичними речовинами в газах двигунів, що відробили, є
  • водень
  • вуглець
  • окис вуглецю
  • кисень
  1. Люфт у з’єднанні черв’як-ролик регулюється при положенні керованих коліс
  • крайньому лівому
  • крайньому правому
  • середньому
  • будь-якому
  1. Прилад, в якому відбувається віддача тепла від охолодної рідини в атмосферу
  • у радіаторі
  • у вентиляторі
  • у відцентрованому насосі
  • у круговому вентиляторі
  1. Туге обертання рульового вала може бути зумовлено
  • деформацією деталей рульового привода
  • надлишком оливи
  • неправильним регулюванням приводу або механізму
  • деформацією деталей рульового привода, неправильним регулюванням приводу або механізму
  1. Двигун, в якому горюча суміш наприкінці такту стиску самозаймається
  • у карбюраторному
  • у газовому
  • у дизельному
  • у електричному
  1. Притирання клапанів проводиться
  • напилком
  • надфілем
  • мілким абразивним кругом
  • абразивною пастою
  1. Прилад, у якому перетвориться струм низької напруги в струм високої напруги, є
  • переривник
  • розподільник
  • котушка запалювання
  • котушка розподільника
  1. Щоденне технічне обслуговування виконується
  • перед виїздом на лінію
  • після роботи
  • в міжзмінний час
  • у всіх перерахованих випадках
  1. Причиною неефективної дії гальм можуть бути
  • підтікання рідини з гідроприводу, попадання повітря в гідропривід
  • порушення регулювання приводу або механізму
  • низький тиск у пневмоприводі
  • всі вказані чинники
  1. Перегрів двигуна може супроводжуватись наступними явищами
  • підгоранням клапанів
  • коробленням головки блока
  • заляганням кілець
  • всіма переліченими явищами
  1. Робочий цикл у чотирьохтактному двигуні відбувається за
  • один оберт колінвала
  • два оберти колінвала
  • чотири оберти колінвала
  • три оберти колінвала

62.Маховик служить для

  • підвищення рівномірного обертання колінвала
  • врівноваження незбалансованих мас
  • запуску двигуна стартером
  • підвищення рівномірного обертання колін вала, запуску двигуна стартером
  1. Направляючі втулки клапанів виготовлені
  • з чавуну
  • з силуміну
  • з бронзи
  • з латуні
  1. Регулювання теплових зазорів клапанів проводиться
  • на холодному двигуні
  • на прогрітому двигуні
  • на гарячому двигуні
  • різниці немає
  1. В системі мащення вантажних автомобілів застосовуються фільтри
  • з паперовим фільтруючим елементом
  • відцентровані
  • з паперовим фільтруючим елементом, відцентровані
  • не відцентровані
  1. Система технічного обслуговування організовується для
  • підтримання функціональних властивостей механізмів, агрегатів і автомобіля в цілому
  • запобігання передчасного механічного зношення деталей
  • своєчасне усунення дефектів
  • рішення всіх перерахованих завдань
  1. Масло в двигуні змінюється при
  • технічному обслуговуванні (ТО)-1
  • технічному обслуговуванні (ТО)-2
  • сезонному обслуговуванні (СО)
  • технічному обслуговуванні (ТО)-5
  1. Призначенням сезонного обслуговування (СО) є виконання
  • загального контролю технічного стану автомобіля
  • підготовки рухомого складу до експлуатації в зимовий або літній час
  • мастильних робіт
  • всіх перерахованих робіт
  1. Призначенням технічного обслуговування (ТО)-1 та технічного обслуговування (ТО)-2 є виконання
  • загального контролю технічного стану автомобіля
  • підготовки рухомого складу до експлуатації в зимовий або літній час
  • мийних робіт
  • підтримки технічного стану автомобіля в працездатному стані
  1. Зчеплення «буксує», якщо
  • великий вільний хід педалі
  • відсутній вільний хід педалі
  • знос підшипника муфти вимикання
  • повітря в гідроприводі
  1. Дисбаланс колінчастого вала усувають такими діями
  • зняттям металу в противовагах
  • висвердлюванням металу в противовагах
  • установкою додаткових деталей
  • зварюванням деталей
  1. Завершальна операція при відновленні зношених гільз циліндрів під ремонтний розмір має назву
  • розточка
  • розвертання
  • притирання
  • хонінгування
  1. Зниження компресії в циліндрах двигуна відбуваються через такі причини
  • зношування підшипників колінчастого вала
  • зниження продуктивності масляного насоса
  • збільшення продуктивності масляного насоса
  • зносу деталей циліндропоршневої групи
  1. Зливати відпрацьоване масло із системи змащення потрібно таки чином
  • після зниження температури двигуна до 40 ° С
  • відразу ж після вимкнення прогрітого двигуна
  • після охолодження двигуна
  • в будь-який момент незалежно від температури двигуна
  1. Тиск в циліндрі наприкінці такту стиснення вимірюється
  • компрессометром
  • лінійкою
  • кіслотомером
  • динамометр-люфтометром
  1. Двигун прослуховується таким чином
  • динамометричною рукояткою
  • важелем плунжерним солідолонагнітачем
  • стетоскопом
  • компрессометром
  1. Експлуатація автомобіля заборонена при таких видах несправності рульового керування
  • послаблення кріплень і порушення шплінтовки
  • люфт рульового колеса більше допустимого
  • великий знос деталей рульового керування
  • при всіх перерахованих несправності
  1. В систему охолодження, при зниженні рівня охолоджуючої рідини в результаті випаровування, доливають таку рідину
  • охолоджуючу рідину того ж складу
  • дистильовану воду
  • воду або охолоджуючу рідину
  • газовану воду

79.Перевірка і регулювання теплових зазорів в газорозподільному механізмі проводиться при

  • технічному обслуговуванню (ТО)-1
  • технічному обслуговуванню (ТО)-2
  • сезонному обслуговуванню (СО)
  • технічному обслуговуванню (ТО)-3
  1. Ускладнене перемикання передач викликають такі причини
  • знос шестерень
  • знос підшипників і шліцьових з’єднань
  • деформація важеля перемикання передач
  • деформація вилок перемикання передач
  1. Рукоятка (важіль) стоянкового гальма перед регулюванням приводу повинна знаходитися в такому положенні
  • в передньому (нижньому)
  • в задньому (верхньому)
  • в середньому
  • у верхньому
  1. Відсутність зарядного струму при роботі двигуна визначається приладом
  • контрольною лампою
  • тахометром
  • барометром
  • економайзером
  1. Напилки з подвійною (перехресною) насічкою застосовують для операцій обпилювання
  • м`яких металів
  • дерева, шкіри, гуми
  • середніх і твердих металів
  • дерева
  1. Для гуми характерні такі властивості
  • твердість, міцність, пластичність
  • твердість, теплостійкість, зносостійкість, хімічна стійкість
  • хімічна стійкість, механічна міцність на розрив
  • висока еластичність, вібростійкість, хімічна стійкість, механічна міцність на розрив
  1. Механічні властивості конструкційних матеріалів мають назву
  • твердість
  • крихкість
  • в’язкість
  • жаростійкість
  1. При заміні мостів і ресор під піднятий кінець рами необхідно
  • залишити машину на домкратах
  • підставити цеглу, деревину або інші різні предмети
  • нічого не робити
  • використовувати спеціальні підставки
  1. При розбиранні і складанні машин, агрегатів, вузлів на відстані від машин до стаціонарного обладнання передбачають проходи шириною
  • не менше 1,2 м                                                              
  • 5 м
  • 2,5 м
  • 3 м
  1. Колір, який використовується для визначення місця приєднання заземлення
  • жовтий
  • зелений
  • синій
  • червоний
  1. Ступінь стискання у карбюраторних двигунів становить
  • 9-11
  • 10-15
  • 16-18
  • 10-14
  1. Ступінь стискання у дизельних двигунах становить
  • 6,5-11
  • 16-28
  • 14-21
  • 15-22

91 . Багата суміш використовується при

  • запуску двигуна
  • роботі двигуна на холостому ходу
  • роботі двигуна на повних навантаженнях
  • зупинці двигуна

92 . Збіднена суміш застосовується при

  • запуску двигуна
  • роботі на холостому ході
  • середніх навантаженнях
  • повних навантаженнях
  1. На автомобілях ставлять типи повітряних фільтрів
  • інерційно-мастильні
  • фільтри з сухим фільтруючим елементом
  • інерційно-мастильні, фільтри з сухим фільтруючим елементом
  • фільтри з вологими фільтруючими елементами

94 . Кількість дизельного пального, яке впорскується форсункою в циліндр двигуна, змінюється таким чином

  • регулюється зусиллям пружини форсунки
  • регулятором моменту впорскування
  • поворотом плунжера у паливному насосі високого тиску
  • поворотом плунжера у паливному насосі низького тиску
  1. Механізм управління коробкою передач складається з таких складових
  • важеля, валів, синхронізаторів і шестерень
  • важеля , повзунів, вилок, фіксаторів,  замка
  • важеля , повзунів,  валів і набора шестерень
  • важеля , валів, синхронізаторів і шестерень

96.Брекер забезпечує міцність шині та призначений для

  • пом’якшення дії протектора на каркас шини
  • запобігання відшарування протектора під дією зовнішніх сил
  • захисту камер від пошкодження
  • зменшення тертя каркасу та протектору
  1. Позитивне сходження керованих коліс застосовується на автомобілях
  • передньопривідних
  • задньопривідних
  • повнопривідних
  • всіх автомобілів
  1. 98. Поршневий палець в верхню головку шатуна монтується
  • “плаваючим”
  • з гарантованим натягом
  • “плаваючим”, з гарантованим натягом в залежності від конструкції двигуна
  • з негарантованим натягом

99 . Підвіску двигуна до рами виконують

  • зварюванням
  • клепанням
  • жорстким кріпленням
  • пружним кріпленням через гумову подушку
  1. 100. Детонаційне згорання в циліндрах двигуна відбувається зі швидкістю
  • до 30м/сек
  • до 100м/сек
  • до 300м/сек
  • до 3000м/сек
  1. 111. Гнучкий металевий рукав між приймальними трубами та глушником дизеля служить для
  • підвищення герметичності
  • збільшення міцності
  • зниження вібрації
  • зменшення міцності
  1. 112. Падіння тиску в пневмосистемі приводу гальм, яке при натиску педалі, не повинно перевищувати на протязі 15 хвилин
  • 05 кг/кв.см
  • 05КПа
  • 05МПа
  • 1МПа
  1. Рівень рідини в системі охолодження перевіряється при
  • щоденному обслуговуванні (ЩО)
  • технічному обслуговуванні (ТО)-1
  • технічному обслуговуванні (ТО)-2
  • ТО
  1. Планово-попереджувальна система технічного обслуговування сприяє
  • постійному підтримуванню рухомого складу в працездатному стані
  • зменшеною інтенсивності зносу деталей
  • попередження відмов і несправностей
  • у всіх перерахованих випадках
  1. Періодичність технічного обслуговування (ТО) встановлена ​​за показниками
  • фактичному пробігу в кілометрах з урахуванням категорій умов експлуатації
  • фактичному пробігу в кілометрах без будь-яких коригувань
  • фактичному пробігу в кілометрах з урахуванням кваліфікації водія
  • у випадках Б,В
  1. Діагностування — це визначення техніфчного стану
  • автомобілів, їх агрегатів і вузлів без розбирання
  • автомобілів, їх агрегатів і вузлів з розробкою 25%
  • автомобілів, їх агрегатів і вузлів з розробкою 50%
  • у всіх перерахованих випадках
  1. Щоденне обслуговування (ЩО) виконується
  • в робочий час
  • після 1 години роботи автомобіля
  • перед початком роботи автомобіля
  • коли завгодно
  1. Відновлення зношеної поверхні поршневого пальця виконується
  • пайкою
  • автоматичним наплавленням під шаром флюсу
  • хромуванням
  • наплавленням за допомогою ручного газового зварювання
  1. Високий клас чистоти обробки поверхні деталі досягається методом
  • полірування
  • фрезерування
  • чорнового точіння
  • чистового точіння
  1. Відмови в дизельному двигуні найчастіше відбуваються
  • в кривошипно-шатунного механізму
  • в мастильній системі
  • в системі охолодження
  • в системі живлення
  1. Технічне обслуговування (ТО)-1 по обслуговуванню акумуляторної батареї проводиться у таких заходах:
  • очистити поверхню батареї і перевірити рівень електроліту
  • очистити поверхню батареї і перевірити щільність електроліту
  • акумуляторна батарея не обслуговується
  • необхідно очистити електроліт
  1. Найменшу трудомісткість має вигляд технічного обслуговування:
  • технічного обслуговування (ТО)-1
  • сезонного обслуговування (СО)
  • технічного обслуговування (ТО)-2
  • щоденного обслуговування
  1. Знос шийок колінчастого вала з номінальними розмірами усувається такими діями:
  • шліфуванням під ремонтний розмір
  • електродуговим наплавленням під номінальний розмір
  • залізненням під номінальний розмір
  • всіма перерахованими способами
  1. Вільний хід педалей зчеплення і гальма вимірюється
  • важелем плунжерним солідолонагнітачем
  • стетоскопом
  • компрессометром
  • лінійкою
  1. Технічне обслуговування (ТО) при експлуатаційній обкатці проводиться перед початком роботи таких машин:
  • нових машин
  • капітально відремонтованих машин
  • нових або капітально відремонтованих машин
  • всіх машин
  1. Підшипники маточин передніх коліс змащують при:
  • технічному обслуговуванню (ТО)-2
  • технічному обслуговуванню (ТО)-2 та сезонному обслуговуванні (СО)
  • весняному технічному обслуговуванні
  • зимовому технічному обслуговуванні
  1. Технічний стан системи мащення двигуна перевіряють за такими параметрами:
  • наявністю масла в картері двигуна
  • змащувальними властивостями масла
  • покажчиком тиску масла і кольором масла
  • покажчиком кольору масла
  1. Неповне вимикання зчеплення відбувається при таких несправностях:
  • зносі фрикційних накладок веденого диска
  • відсутності вільного ходу педалі зчеплення
  • великому вільному ході педалі зчеплення
  • малому вільному ході педалі зчеплення
  1. При щоденному обслуговуванні (ЩО) проводяться такі операції технічного обслуговування рульового керування:
  • перевірка герметичності з’єднань і шлангів гідропідсилювача рульового керування
  • промивання фільтра насоса гідропідсилювача рульового керування
  • перевірка люфту (вільного ходу) рульового колеса
  • перевірка зусилля повороту рульового колеса за допомогою люфтоміра-динамометра
  1. Компресія в циліндрах двигуна в найбільшій мірі залежить від технічного стану
  • циліндропоршневої групи, газорозподільного механізму
  • системи охолодження, системи мащення
  • системи охолодження, газорозподільного механізму
  • системи мащення, циліндропоршневої групи
  1. Вид обкатки двигуна внутрішнього згорання (ДВЗ) має назву
  • холодна обкатка
  • гаряча обкатка
  • гаряча обкатка під навантаженням
  • всі відповіді
  1. Причини, які вказують на несправність стартера:
  • знос щіток і колектора
  • несправність контактної частини вимикача
  • обрив і замикання в обмотках
  • всі перераховані причини
  1. Щітки генераторів виготовляють з таких матеріалів:
  • міді
  • графіту з додаванням міді
  • графіту
  • свинцю
  1. Рівень електроліту в банках над сіткою повинен бути:
  • нарівні з сіткою
  • вище на 1-2 мм
  • вище на 2-4 мм
  • вище на 10-15 мм
  1. У маркуванні акумуляторної батареї 6СТ — 75ЕМ число 6 вказує на:
  • напругу батареї в 6 В
  • кількість акумуляторів в батареї
  • кількість сепараторів
  • кількість позитивних пластин