Слюсар-електрик з ремонту ЕУ, Майстер з діагностики та НЕУ АЗ

Державна кваліфікаційна атестація

за професією «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування (на автомобільному транспорті)»

курсова підготовка 

Для складання державної кваліфікацйної атестації з професії необхідно перейти за посиланням та виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdRNh5nsn4BA7utFvJ1MOWEL5YkZggz3n75zih-53f4iUybJQ/viewform

 Початок роботи: 12.00

Завершення роботи: 13.30

Державна кваліфікаційна атестація

Тестові завдання

професія 7241, 7241 Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування, 2-3 розряд,

Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів, 5 розряд

скачати за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1gE2h9g9Tsis9IaC2sxO679L15k76_zJj/view?usp=sharing

І. Виберіть одну правильну відповідь

  1. Сепаратори акумуляторної батареї виготовляють з

а)  резини

б)  міпласту

в)  ебоніту

г )свинцю

  1. Як правило, кількість позитивних пластин в акумуляторах

а)  на одну більше, чим негативних

б) на одну менше,  чим негативних

в) стільки ж, як і негативних

г) не вказується

  1. З підвищенням густини електроліту акумуляторної батареї її електрорушійна сила

а) зменшується до нуля

б) зменшується

в) зростає

г) залишається не змінною

  1. Число 165 в маркіруванні акумуляторної батареї 6МСТ-165 означає

а) ємність батареї при 10-годинному розрядному режимі

б) напруга на кожному акумуляторі (16,5 В)

в) максимальну допустиму силу зарядного (розрядного) струму

г) загальну кількість позитивних та негативних пластин

  1. Рівень електроліту в акумуляторах повинен бути

а)  трішки прикривати запобіжні щітки

б) електроліт повинен бути на рівні  запобіжного щітка

в) не менш ніж 20 мм над запобіжними щітками

г) 10-15 мм над запобіжними щітками

  1. Густина електроліту у повністю зарядженому акумуляторі дорівнює

а) 1,25 -1,27 г/см3

б) 1,22 -1,25 г/см3

в) 1,12 -1,15 г/см3

г) 1,29 -1,33 г/см3

  1. Щоб отримати напругу 24 В з двох 12-вольтових акумуляторів їх потрібно з’єднати

а)  паралельно

б) змішано

в) послідовно

г) зіркою

  1. Гази, які утворюються в кінці заряджання свинцево-кислотної батареї

а) кисень та азот

б) кисень та водень

в) гелій та водень

г) сірка та кисень

  1. Свинцево-кислотної батарея повинна бути заповнена доверху

а)сірчаною кислотою

б) дистильованою водою

в) сірчаною кислотою та дистильованою водою

г) електролітом з правильною густиною

  1. Електрорушійна сила одного елемента свинцевої акумуляторної батареї, що знаходиться в спокої, дорівнює

а) 1 В

б) 1,5 В

в) 2В

г) 3 В

  1. Електрорушійна сила шести елементів свинцевої акумуляторної батареї, що знаходиться в спокої, дорівнює

а) 10В

б) 12 В

в) 2В

г) 3 В

  1. У маркуванні акумуляторної батареї «6 СТ — 55 ЕМ» число 6 вказує

а) напругу батареї в вольтах

б)  кількість акумуляторів у батареї

в) кількість сепараторів в одному блоці

г) кількість позитивних пластин

  1. Потужність генератора визначають як

а) добутку напруги на струм навантаження

б) складання напруги на струм навантаження

в) розподіл напруги на струм навантаження

г) розподіл струму навантаження на напругу

  1. Густину електроліту можна визначити

а) вольтметром

б) амперметром

в) вилкою навантаження

г) ареометром

  1. Типовий колір дроту, яким з’єднується «+» клему акумуляторної батареї зі споживачем,   згідно європейському коду

а) червоний

б) чорний

в) зелений

г) білий

  1. Ємність акумуляторної батареї виміряється в

а)  фарадах

б)  ампер-годинах

в)  літрах

г)  вольтах

  1. Додатковий резистор регулятора напруги до обмоток збудження підключається

а) послідовно

б) паралельно

в) незалежно

г) одним із вказаних способів в залежності від типу регулятора.

  1. Інтегральний генератор підчас підвищення напруги більше розрахункового значення

а) вмикає в коло обмотку збудження додатковий резистор

б) вмикає в коло обмотку збудження додатковий конденсатор

в) короткочасно перериває ланцюг обмотки збудження

г) від’єднує додатковий резистор від обмотки збудження

  1. Для перевірки справності безконтактно-транзисторних та інтегральних регуляторів напруги використовують лампу потужністю

а)   3 Вт

б) 21 Вт

в) 30 Вт

г) 40 Вт

  1. Автомобільний генератор змінного струму складається

а)  якоря та статора

б) трансформатора і електродвигуна

в) статора,  ротора і блоку випрямляча

г)  колектора і транзистора

  1. Випрямляч в генераторі змінного стуму призначений

а) перетворювати змінний стум в напругу постійного струму

б) керувати струмом на виході генератора змінного струму

в) перетворювати постійний струм в напругу змінного струму

г)  керувати напругою генератора змінного струму

  1. «Зірка» та «трикутник» — типи з’єднання

а) обмоток ротора

б) обмоток статора

в) обмоток збудження

г) обмоток регулятора

  1. Обмотки ротора генератора з’єднані з джерелом живлення за рахунок

а) паяних з’єднань

б)  обжимних з’єднань

в) клейових з’єднань

г)щіток і контактних кілець

  1. Щітки генератора змінного струму виготовляють з

а) графіту

б) міді

в) свинцю

г) сталі

  1. Електрична машина, яка виробляє електроенергію називається

а) трансформатор

б) двигун

в) акумулятор

г ) генератор

  1. Генератор в схемах електрообладнання автомобілів є

а ) пристроєм тільки для зарядки батарей

б)пристроєм для пуску двигуна

в) основним джерелом постійного струму

г) джерелом для живлення тільки системи запалювання

  1. Обмотка збудження генератора змінного струму служить для

а)  створення магнітного потоку

б)  нагрівання генератора

в)   обертання якоря

г)   обертання ротора

  1. Напруга на затискачах генератора підтримується постійною за допомогою

а)  реле зворотного струму

б)  реле включення

в)  обмежувача струму

г)  регулятора напруги

  1. Визначити ступінь розрядження акумулятора можна за

а)  температурою  електроліту

б) щільністю  електроліту

в)  кольором   електроліту

г) терміном  служби

  1. Заряджання акумуляторної батареї на автомобілі здійснюється

а) при постійній силі струму

б) при постійній напрузі (14,5 В)

в) при змішаному способі

г) при змінній напрузі

  1. При зниженні рівня електроліту в акумулятор доливають

а) сірчану кислоту

б) соляну кислоту

в) дистильовану воду

г) електроліт

  1. Обгінна муфта в електродвигуні стартері

а) оберігає двигун підчас роботи стартера

б) оберігає стартер підчас роботи двигуна

в) зупиняє стартер підчас запуску двигуна

г) запускає стартер, щоб повернути двигун

  1. Обмотку збудження в стартерних електродвигунах з метою отримання найбільшого крутного моменту на валу якоря при пуску двигуна включають

а) послідовно

б) паралельно

в) змішано

г) зіркою

34.Свічка розжарювання призначена для

а) полегшення пуску двигуна

б) утворення  електричної іскри

в) прогріву головки циліндрів

г) прогріву блоку циліндрів

  1. Надійний пуск бензинового двигуна можливий за частоти обертання колінчатого вала більше

а) 10 об / хв

б) 15 об / хв

в) 20 об / хв

г) 60 об / хв

  1. В стартері використовують електродвигуни

а) постійного струму з послідовним включенням обмоток

б)  постійного струму з паралельним включенням обмоток

в) однофазні  змінного струму

г) трифазні  змінного струму

  1. Щітки стартера виготовляють з

а) міді

б) графіту

в) свинцю

г) мідно-графітові

  1. У приводі стартера СТ-142 (автомобіль КамАЗ, ЯМЗ-740) муфта вільного ходу

а) фрикційна

б) храпова

в) роликова

г) електромагнітна

  1. Кут випередження запалювання при підвищенні навантаження на двигун

а) не повинен  змінюватися

б) повинен  підвищуватися

в) повинен  зменшуватися

г) не повинен  залежати  від навантаження

  1. Кут випередження запалювання за допомогою октан-коректора необхідно регулювати в межах

а) ±10º

б) ±12º

в) ±16º

г) ±18º

  1. Діаметр і крок різьби свічки запалювання можна визначити по маркуванню

а)  крок різьби на всіх свічках дорівнює 1,5 мм

б) за першою буквою

в) за буквою, що стоїть після цифри

г) цифрами, що стоять після першої букви

  1. До кола первинної напруги системи запалювання відноситься

а) переривач

б) розподільник

в) свічка запалювання

г) високовольтні дроти

  1. Датчик детонації використовуються в роботі системи

а) упорскування

б) рециркуляції відпрацьованих газів

в) охолодження

г) запалювання

  1. Вторинна напруга в класичній системі запалювання досягає

а)  100В

б) 200В

в) 1000В

г) 15000-20000 В

  1. Вторинна напруга в цифрової системи запалювання досягає

а) 10000-15000В

б) 25000-30000В

в) 10000-20000В

г) 1500-2000 В

  1. Щоб свічка запалювання самоочищається від нагару, температура конуса ізолятора повинна бути в межах

а) 10-20 ° С

б) 400 — 500 ° С

в) 80-100 ° С

г) 100-120 ° С

  1. Магнітоелектричний датчик використовується в

а) класичній системі запалювання 

б) контактно-транзисторній системі запалювання 

в) безконтактно-транзисторній системі запалювання 

г)  мікропроцесорній  системі запалювання 

  1. Відцентровий регулятор служить для зміни кута випередження запалювання залежно від

а) навантаження

б) частоти обертання вала двигуна

в) складу горючої суміші

г) температури двигуна та ступеня стиснення.

  1. вакуумний регулятор змінює кут випередження запалювання залежно від

а) частоти обертання вала двигуна

б) навантаження (положення дросельної заслінки)

в) температури двигуна

г) компресії двигуна.

  1. Транзисторний комутатор системи запалювання призначений

а) для створення струму високої напруги

б) для зменшення сили  струму на переривачі запалювання

в) для створення імпульсів струму

г) для комутації електричного ланцюга

  1. Відцентровий регулятор випередження запалювання із збільшенням частоти обертання колінвалу

а) підтримує незмінним кут випередження запалювання

б) збільшує кут випередження запалювання

в) зменшує кут випередження запалювання

г) не впливає на кут випередження запалювання

52.Елемент системи запалювання який збільшує напругу

а) розподільник

б) конденсатор

в) котушка запалювання

г) високовольтні дроти

  1. Встановлення занадто широкого зазору в свічці запалювання, призведе до проблем роботі, тому що напруга пробою буде

а) збільшена і тривалість іскри зменшена

б) збільшена і тривалість іскри збільшена

в) зменшена і тривалість іскри зменшена

г) зменшена і тривалість іскри збільшена

  1. У маркуванні свічки «А 20 ДВ» чісло20 характеризує

а) довжину свічки в мм

б) зазор між електродами свічки в мм

в) калійне число (теплову характеристику)

г) вага свічки

  1. У маркуванні свічки «А 17 ДВ» буква Д позначає довжину різьбової частини корпусу, рівну

а) 5 мм

б) 8 мм

в) 10 мм

г) 19мм

  1. У маркуванні свічки «А 14 ДВ» буква В означає

а) виступ конуса ізолятора за торець корпусу свічки

б) висока якість

в) розташування

г) для всіх двигунів

  1. Більш «холодної» із зазначених свічок запалювання вважається  

а) А 14 ДВ

б)А 17 ДВ

в) А20 ДВ

г)А23 ДВ

  1. На двигуні встановлена свічка «А 17 ДВ», але вона дає калійне запалювання, для усунення зазначеного недоліку необхідно вибирати свічку з маркуванням

а) А 11 ДВ

б)А 14 ДВ

в) А 17 ДВ

г)А 20 ДВ

  1. Величина зазору (в мм) між електродами свічки запалювання контактно-транзисторної системи запалювання дорівнює

а) 0,1-0,2

б) 0,2-03

в) 03-0,4

г) 0,6-0,8

  1. Подача іскри здійснюється, коли поршень не доходить до верхньої мертвої точки (ВМТ) на такті

а)  впуску

б) стиснення

в) робочого ходу

г) випуску

  1. Іскра між електродами свічки з’являється в момент

а) початку розмикання контактів

б) початку замикання контактів

в) такту випуску

г) такту впуску

  1. До кола первинної напруги системи запалювання відноситься

а) розподільник

б) свічка запалювання

в) транзисторний комутатор

г) високовольтні дроти

  1. В звичайній світло випромінюючій лампі нитка розжарення виготовлена з

а) галогену

б) вольфраму

в) кварцу

г) дроту, з мінімальним опором

  1. В фарі положення нитки розжарення лампи відносно відбивача забезпечує

а) правильне направлення променю

б) зменшення електричного опору

в) правильний колір променя

г) збільшення електричного опору

  1. Умови, що дозволяють на експлуатація ксенонових фар є

а) наявність фокусуючих лінз

б) наявність омивача фар

в) наявність автоматичного коректора світла

г) дотримання всіх перерахованих вище умов

  1. Матричні фари складаються з

а) світлодіодів

б) ламп розжарювання

в) галогенних ламп

г) ксенонових ламп

  1. До складу задніх ліхтарів в обов’язковому порядку повинні входити

а) стоп-сигнали

б) покажчики повороту

в) габаритні вогні

г) всі перераховані вище компоненти

  1. Термін «газорозрядна лампа» застосовується до ламп, що застосовуються в головній оптиці автомобіля

а) ксенонових

б) галогенних

в) матричних

г) світлодіодних

  1. Простим електричним колом називають

а) коло з двома джерелами енергії

б) без джерела енергії

в) з одним джерелом енергії

г) кількість джерел енергії не впливає на складність електричного кола

  1. В електричний ланцюг увімкнуто кілька однакових ламп, напруга на кожній з них рівня напрузі джерела, тому що їх підключили

а) паралельно

б) послідовно

в) змішано

г) зіркою

  1. Трансформатор служить 

а) для накопичення електричної енергії

б) для передачі електричного струму

в) для створення електричної енергії

г) для перетворення змінного струму і напруги без зміни частоти

   72. Провідниками електричного заряду можна вважати.

а) ебоніт

б) залізо

в) скло

г) пластмаса

  1. В датчику рівня палива в паливному баку використовується

а) повзунковий реостат, який взаємодіє з діафрагмою

б) біметалева пластина

в)  терморезистор

г) повзунковий реостат, з’єднаний з поплавком

  1. Електродвигуни застосовуються на автомобілях у приводі

а) вентиляторів обдування скла

б) склоочисників

в) насосів змивачів

г) в усіх перелічених приладах

  1. Реверсування електродвигунів досягається за рахунок

а) зміни напрямку струму, який проходить по обмотці якоря

б) зміни магнітної полярності полюсів магнітопроводу

в) використання одного  з двох  вказаних способів

г) використання одночасно двох  вказаних способів

  1. Електродвигун склоочисника може використовувати три щітки для того щоб

а) збільшити крутний момент

б) працювати  з двома швидкостями

в) забезпечити роботи в переривчатому режимі

г) працювати в реверсивному режимі

  1. Типовий колір дроту, який з’єднується з масою, згідно європейському коду

а) червоний

б) білий

в) чорний

г) зелений

  1. Реле можна розглядати як

а) віддалений керований вимикач

б) магнітний резистор

в) нагріваючий пристрій

г) антимагнітний конденсатор

  1. Котушка з залізним осердям називається

а) електромагнітом

б) магнітом

в) електродвигуном

г) генератором

  1. Основне призначення діода

а)  підсилення сигналу

б) генерування сигналу

в) випрямлення змінного струму

г) перетворення сигналу

  1. В режимі пробою працюють

 а) варікапи

б) стабілітрони

в) тунельні діоди

г) при пробої діоди виходять з ладу

  1. Два р-n переходи має

а)  діод

б)  транзистор

в) стабілітрон

г) тиристор

83 . За допомогою електричної мережі вирішуються завдання

а)  виробництво електроенергії

б)  передача електроенергії

в)  споживання електроенергії

г)  всі перераховані завдання

  1. Величина, яка є незмінною при послідовному з’єднанні

а) струм

б) напруга

в) опір

г) струм, напруга

  1. Нерухомою частиною електродвигуна є —

а) статор

б) ротор

в) якір

г) осердя

  1. Три р-n переходи має напівпровідник

а) діод

б) транзистор

в) стабілітрон

г) тиристор

  1. Напруга більшості датчиків кисню змінюється в діапазоні

а) 0,1-0,2 В

б) 0,2-0,8 В

в) 0,8-2,0 В

г) 2,0-12  В

  1. Відношення маси повітря до палива, яке гарантує повне і чисте згорання палива і кисню

а) 14,7:1

б) 10:1

в) 1:10

г) 1:14,7

  1. Покази датчика тиску у впускному колекторі при непрацюючому двигуні і включеному запалюванні змінюються в діапазоні

а) 30-45 кПа

б) 50-95 кПа

в) 98-101  кПа

г) 144-145 кПа

  1. Продукти неповного згорання палива, які забруднюють навколишній світ є —

а) оксид сірки та азоту

б) вуглекислий газ і вода

в) чадний газ та вуглеводні

г) вода  та оксид азоту

  1. Продукти згорання палива, які не забруднюють навколишній світ

а) вуглекислий газ і вода

б) вода та чадний газ

в) чадний газ та вуглеводні

г) вуглеводні та оксид азоту

  1. Другий датчик кисню, встановлений в системі випуску, повинен контролювати роботу

а) системи впорскування

б) каталітичного нейтралізатора

в) системи запалювання

г) системи уловлювання парів бензину

  1. Збільшення вмісту оксиду азоту відбувається, коли при згоранні палива

а) температура зависока

б) температура занизька

в) оберти двигуна зависокі

г) оберти двигуна занизькі

  1. Тип бензинової системи в приску, яка розпилює паливо в камеру згорання, називається

а) система центрального впорскування

б) система розподільного впорскування

в) система безпосереднього впорскування 

г) система багато точкового впорскування

  1. Тип бензинової системи в приску, яка використовує єдиний інжектор, розпиляючий паливо в напрямку дросельної заслінки, називається

а) система безпосереднього впорскування 

б) система багато точкового впорскування

в) система центрального впорскування

г) система розподільного впорскування

  1. Лямбда-датчик, встановлений в системі випуску, повинен контролювати

а) чадний газ

б) оксид азоту

в) вуглекислий газ

г) кисень

  1. Основні вхідні параметри блоку управління для визначення моменту запалювання і тривалості в приску це

а) оберти і температура

б) оберти і навантаження

в) тиск і температура

г) тиск і навантаження

  1. Оберти двигуна визначає

а) термодатчик

б) індукційний датчик

в) тензодатчик

г) п’єзодатчик

  1. Потенціометр дроселя дає інформацію про

а) положення дросельної заслінки і навантаження на двигун

б) положення дросельної заслінки  і наміри водія

в) положення холостого хода і навантаження двигуна

г) положення холостого і наміри водія

  1. Електронний блок управління двигуном змінює величину крутного моменту за рахунок

а) регулювання  наповнення циліндрів повітрям

б) регулювання кута випередження запалювання

в) регулювання  частоти  та тривалості  відкриття форсунки

г) всього перерахованого                                                                                                        

  1. В системі уприскування L— Jetronic впорскування палива

а) електронно-механічне

б) механічне

в) електронне

г) електронно- комбіноване

  1. 102. Механічне впорскування палива в системі

а) K- Jetronic

б) L- Jetronic 

в) MP-Motronic

г) Mono-Motronic

  1. В системі MPMotronic реалізація впорскування палива

а) електронно-механічна

б) механічна

в) електронна

г) електронна  комбінована

  1. Механічні форсунки використовуються в системах сумішоутворенням

а) Bosch Motronic MP1.0.

б) L- Jetronic

в) Bosch Mono-Motronic

г)KЕ- Jetronic

  1. П’єзофорсунки використовуються в системах паливоподачі

а) Common Rail

б) L- Jetronic

в) Bosch Mono-Motronic

г) KЕ- Jetronic

  1. Електромагнітні форсунки використовуються в системах паливоподачі

а) Bosch EDC

б) L- Jetronic

в) K- Jetronic

г) KЕ- Jetronic

  1. Прилад, який вимірює параметри роботи двигуна і перетворює  їх в електричні сигнали називається

а) електронний блок управління

б) електромагнітна форсунка

в)вхідний датчик

г)електромагнітні реле

  1. Система управління двигуном Bosch-Motronic поєднує такі основні системи

а)  упорскування й запалювання

б) рециркуляції відпрацьованих газів та уловлювання парів бензину

в)  впуску та  випускну систему

г)  мащення та охолодження

  1. Роботою пускової форсунки системі уприскування KЕ- Jetronic керує

а) датчик температури

б) термореле

в) регулятор тиску

г) клапан додаткової подачі повітря

  1. Роботою виконавчих елементів двигуна керує

а) електронний блок управління

б) електромагнітна форсунка

в) вхідний датчик

г) електромагнітні реле

  1. Паливний насос високого тиску використовується в системах

а) K- Jetronic

б) L- Jetronic

в) Bosch Mono-Motronic

г) Bosch Motronic MED

  1. Датчик кисню, встановлений в системі випуску, повинен визначати

а) кількість чадного газу

б) пропуски запалювання

в) детонацію

г) концентрацію кисень

  1. До виконавчих елементів системи управління двигуном відноситься

а) електронний блок управління

б) електромагнітна форсунка

в) вхідний датчик

г) електромагнітні реле

  1. Відмінність системи уприскування KЕ- Jetronic від K- Jetronic

а) наявністю диференціальних клапанів

б) наявністю клапана  додаткової подачі повітря

в)наявністю електронного блоку керування

г) наявністю пускової форсунки

  1. Датчик, який визначає кількість повітря, що надходить у двигун називається

а) датчик кисню

б) датчик швидкості

в) датчик положення дросельної заслінки

г) датчик масової витрати повітря

  1. Двигун припиняє працювати при відмові

а) датчика  детонації

б) датчика  швидкості автомобіля

в) датчика  положення колінчастого валу

г) датчика  положення дросельної заслінки

  1. Найчастіше електробензонасос в інжекторних системах живлення автомобілів розташовується

а) в блоці циліндрів двигуна

б) в паливній магістралі

в) в паливному баку

г) під днищем автомобіля

  1. Необхідна кількість палива, що впорскується форсункою забезпечується

а) тиском повітря

б) тривалістю електричного імпульсу, що подається на електромагніт форсунки

в)  положенням дросельної заслінки

г) всіма зазначеними параметрами

  1. Задача електронного блоку управління антиблокувальної системи (ABS) полягає в тому,  щоб  порівнювати сигнали від датчиків швидкості коліс, і визначати таку характеристику коліс, як

а) швидкість

б) сповільнення

в) лінійну швидкість

г) процент проковзування

  1. Задача антипробуксовочної системи полягає в тому, щоб втручатися в роботу системи гальмування, якщо сигнал від датчика швидкості коліс, визначає, що частота обертання колеса

а) однакова для всіх коліс

б) сповільнюється

в) лінійна

г) збільшується

  1. Якщо колесо блокується підчас гальмування транспортного засобу, з антиблокувальною системою (ABS), дії електронного блоку ABS по відношенню до тиску будуть

а) зменшення,  підтримка, збільшення

б) підтримка, збільшення, зменшення

в) збільшення, зменшення, підтримка

г) тиск не змінюється

  1. Парковочний автопілот активується

а) за допомогою кнопки включення парковочного асистента

б) шляхом включення передачі заднього ходу

в) за допомогою окремої кнопки парковочного автопілота

г) автоматично при швидкості руху менше 25 км/год

  1. Не впливає на процес парковки за допомогою парковочного автопілота

а)  виключення ближнього світла в темний час доби

б) виключення системи курсової стійкості автомобіля

в) втручання водія в рульове управління.

г) швидкість руху автомобіля вище 7 км/год.

  1. До пасивного типу колісний датчик антиблокувальної системи гальм ( АБС) відноситься

а) Холла

б) магніторезистивний

в) індуктивний

г) п’єзоелектричний

  1. До складу системи курсової стійкості автомобіля не входить

а) антиблокувальна система гальм ( ABS)

б) електронне блокування диференціала (EDS)

в) антипробуксовочна система ( ASR)

г) адаптивна підвіска (DCC)

  1. В електронній системі керування жорсткістю підвіски використовується

а) датчик  витрати повітря

б) датчик  положення кузова

в) датчик положення дросельної заслінки

г) лямбда — зонд

  1. До пасивної система безпеки відноситься

а) аварійне відключення енергопостачання

б) електронне блокування диференціала

в) антипробуксовочна система

г) система контролю втоми водія

  1. Електромагнітна муфта системи кондиціонування призначена для

а) контролю тиску хладогенту

б) приводу  компресора кондиціонера

в) оберігання розширювального клапана

г) стиснення газоподібного хладагента

  1. Тип колісного датчика АБС принцип роботи, якого схожий на роботу генератора

а) Холла

б) магніторезистивний

в) індуктивний

г) п’єзоелектричний

  1. Компресор системи кондиціонування призначення для

а) контролю тиску хладогенту

б) приводу  компресора кондиціонера

в) оберігання розширювального клапана

г) стиснення газоподібного хладагента

  1. Ультразвуковий датчик використовується в системі

а) запалювання

б) охоронній

в) кондиціювання

г) рециркуляції вихлопних газів

  1. Іммобілайзер призначений

а) розмикати  ланцюги електрозабезпечення

б) сповіщати  водія про несанкціонований доступ до автомобіля

в) зменшувати витрату палива

г) контролювати роботу системи пуску

  1. Склад відпрацьованих газів газоаналізатором необхідно визначати

а) під час прогріву

б) під час холостого ходу після прогазовування

в) на середніх обертах колінчатого валу двигуна

г) при максимальних  обертах колінчатого валу двигуна

  1. Вольтметр призначений

а) вимірювати силу струму

б) вимірювати напругу

в) вимірювати опір

г) вимірювати потужність

  1. Зміну електричного сигналу з часом графічно показує

а) мультиметр

б) омметр

в) осцилограф

г) зчитувач кодів

  1. Ареометр призначений

а) вимірювати густину електроліту

б) вимірювати силу пускового струму

в) вимірювати заряд акумулятора

г) вимірювати потужність

  1. Для регулювання фар застосовується

а) люксметр

б) барометр

в) одометр

г) реглоскоп

  1. Визначити вміст оксиду вуглецю у вихлопних газах можна за допомогою

а) мультиметроа

б)газоаналізатора та

в)динамометричного  стенда

г)газоаналізатора та динамометричного  стенда

  1. Перевірку опору обмоток статора виконують мультиметром в режимі

а) вольтметра

б) омметра

в) амперметра

г) потенціометра

  1. На несправність у роботі двигуна вказує зменшення у відпрацьованих газах

а) оксиду вуглецю (СО)

б)оксиду азоту (NОX )

в) вуглеводнів (СН)

г) вуглекислого газу(СО2)

  1. Перевірку бортової напруги найкраще проводиться режимі мультиметра

а) вольтметр постійної напруги в діапазоні 0-20 В

б) вольтметр  змінної напруги в діапазоні 0-200 В

в) вольтметр  постійної напруги в діапазоні 0-2 В

г) вольтметр  змінної напруги в діапазоні 0-750 В

  1. Люксметр призначений

а) для вимірювання сили світла

б) для  контролю та регулювання фар

в) для вимірювання потужності двигуна

г) для визначення частоти обертання

  1. Переваги універсальних сканерів над спеціальними

а) можливість зчитувати більше кодів помилок

б) можливість отримання більше діагностичних параметрів

в) можливість працювати з різними моделями автомобілів

г) універсальні сканери не мають переваг перед спеціальними

  1. Сила струму вимірюється

а) вольтметром

б) амперметром

в) омметром

г) ватметром

  1. Якщо паливо-повітряна суміш багато, то вихідний сигнал датчика кисню буде

а) менший 0,45 В

б) більший 0,45 В

в) менший 0,55 В

г) більший 0,55 В

  1. Стандартний діагностичний роз’єм

а) 14 пінний

б) 10 пінний

в) 16 пінний

г) 20 пінний

  1. Стандартний сканер призначений для

а) доступу до кодів реєстратора несправностей

б)доступу до поточної інформації в електронному блоці управління

в)запису параметрів під час їздових випробувань

г) всіх вище перерахованих варіантів

  1. Паливо-повітряна суміш називається стахіометричною, якщо вона

а) дуже збагачення

б) збіднена

в) суміш, в якої кількість повітря відповідає повному згоранню палива

г) не залежить від співвідношення  палива до повітря

  1. Датчик масової витрати повітря слід перевіряти в наступних випадках

а) при отриманні відповідного коду несправностей

б) при утрудненому пуску або неможливості запуску двигуна

в) при нестійкій роботі або зупинках двигуна на холостому ходу

г) у всіх перерахованих випадках

  1. При перевірці датчика положення дросельної заслінки найбільш ефективним є застосування

а) вольтметра

б) мультиметра

в) осцилографа

г) не має різниці який прилад використовувати

  1. Перевірка опору обмоток статора проводиться  режимі мультиметра 

а) вольтметр

б) омметр

в) амперметр

г) потенціометр

  1. Чотирьохкомпонентний газоаналізатор не визначає

а) оксиду вуглецю (СО)

б) оксиду азоту (NОX )

в) вуглеводнів (СН)

г) вуглекислого газу(СО2)

  1. Найгірший метод видалення кодів помилок з пам’яті електронного блоку управління (ЕБУ)

а) по команді сканера

б) відключивши живлення від ЕБУ

в) відключивши від «маси» клему «-» акумуляторної батареї

г) дані методи рівносильні

  1. Температура датчика кисню для нормальної його роботи повинна бути

а) 100 оС

б) 200 оС

в) 300 оС

г) 400 оС

  1. 155. Синусоїдний сигнал на осцилограмі можна отримати з

а) датчика Холла

б) індукційного датчика

в) витратоміра повітря

г) датчика положення дросельної заслінки 

  1. Показник датчика тиску у впускному колекторі при повному навантаженні двигуна дорівнює

а) 100КПа

б) 120 КПа

в) 35 КПа

г) 10 КПа

  1. Клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів сполучає дві системи

а) впускну та впорскування

б) запалювання та впорскування

в) впускну та уловлювання парів бензину

г) впускну та випускну

  1. В системі впорскування LJetronic використовується

а) п’єзофорсунка

б) електрогідравлічна форсунка

в) електромагнітна форсунка

г) гідравлічна форсунка

  1. Система рециркуляції відпрацьованих газів використовується

а) для догорання не згорівшого бензину

б) для зменшення оксиду азоту

в) для економії палива

г) для збільшення потужності двигуна

  1. Ультрафіолетовий течешукач використовують для діагностики

а) системи мащення

б) системи кондиціювання

в) системи охолодження

г) системи живлення

  1. Кількість палива, що допускається, щоб витікала з форсунки системи  впорскуванняLJetronic за 1 хвилину при перевірці її на герметичність дорівнює

а)3 см3

б) 0.3 см3

в) 1 см3

г) Не допускається ніяке протікання.

  1. Справний датчик положення дросельної заслінки повинен видавати напругу в діапазоні

а) 0,0-5,0 В.

б) 0,5-4,5 В.

в) 0,0-1,0  В

г) 0,5-5,0 В

  1. При повністю закритій дросельній заслінці напруга на виході датчика положення дросельної заслінки не повинен перевищувати

а) 0,5 В

б) 1,0 В

в) 5,0 В

г) 4,0 В

  1. Швидкі коди неполадок можна зчитувати за допомогою

а) світлодіода на корпусі

б) аналогового вольтметра

в) миготливої лампочки

г)сканера

  1. За частотою передачі коди несправностей умовно поділяються на

а) швидкі та повільні

б) періодичні та неперіодичні

в) постійні  та тимчасові

г) основні та другорядні

  1. Після ремонту необхідно видалити всі коди несправностей з пам’яті електронного блоку управління (ЕБУ)

а) щоб була вільна пам’ять для запису нових кодів

б) щоб ЕБУ помилково не враховував  їх при подальшому управлінні

в) щоб зменшити час проведення самодіагностики

г) коди видаляються автоматично, тому їх непотрібно видаляти

  1. За стандартом OBDII буквою B позначається несправність, якщо вона виникла в

а) кузовній електроніці

б) електроніці  на шасі

в) електроніці  системи управління силовим агрегатом

г)системі тип, якої невизначений

  1. Логічний пробник має переваги, тому що

а) простий і зручний при використанні

б) має високий вхідний опір

в) безпечний для  тестування низьковольтних ланцюгів.

г) всі твердження вірні

  1. Спеціальний сканер призначений для

а)  роботи тільки з конкретними моделями автомобілів

б)  роботи тільки з конкретними кодами несправностей

в)  діагностики тільки  системи живлення  та запалювання

г)  роботи з різними моделями автомобілів

  1. При «отруєнні» датчика кисню свинцем чи кремнієм він видає помилковий сигнал про

а) збагачення паливо-повітряної суміші

б) збіднення паливо-повітряної суміші

в) датчик взагалі не видаватиме ніякого сигналу.

г) «отруєння» датчика не позначиться на його вихідному сигналові

  1. При передачі повільного коду неполадок перша цифра коду залежить від

а) частоти спалахів

б) кількості спалахів

в) тривалості спалаху

г) кількості і тривалості спалаху

  1. Код неполадок відповідає непостійній несправності. якщо

а) виявляється тільки за певних умов

б) не існує постійно

в) має місце в одному ланцюзі

г) виявляється тільки за певних умов  або не існує постійно

  1. За стандартом OBDII буквою Р позначається несправність, якщо вона виникла в

а) кузовній електроніці

б) електроніці  на шасі

в) електроніці  системи управління силовим агрегатом

г) системі тип, якої невизначений

  1. Основне призначення системи самодіагностики

а) збільшення потужності двигуна

б)  зменшення шкідливих викидів двигуном

в) збільшення терміну служби датчиків

г) зменшення витрат палива

  1. За стандартом OBDII буквою С позначається несправність, якщо вона виникла в

а) кузовній електроніці

б) електроніці  на шасі

в)  електроніці  системи управління силовим агрегатом

г) системі тип, якої невизначений

  1. За стандартом OBDII буквою U позначається несправність, якщо вона виникла в

а) кузовній електроніці

б) електроніці  на шасі

в) електроніці  системи управління силовим агрегатом

г) системі тип, якої невизначений

177.Найкращій метод видалення кодів помилок з пам’яті електронного блоку управління (ЕБУ)

а) по команді сканера

б) відключивши живлення від ЕБУ

в) відключивши від «маси» клему «-» акумуляторної батареї

г) дані методи рівносильні

  1. Параметру справного датчика тиску в впускному колекторі на холостому ходу відповідає значення

а)100КПа

б)120 КПа

в) 35 КПа

г)10 КПа

  1. Умови виникнення коду несправності в електронній системі управління автоматичної коробки перемикання передач (АКПП) є коли

а) сигнал хаотичний

б) сигнал відсутній

в) сигнал виходить за заданий діапазон

г)всі перераховані варіанти

  1. Причини мимовільного загальмовування автомобіля

а) неправильне регулювання вакуумного підсилювача

б) засмічення дренажного отвору в кришці бачка головного циліндра

в) неповного повернення педалі назад після розгальмовування

г) всі перераховані варіанти

  1. Тепловий розмикач може бути включений в мотор очищувача щоб

а) паркувати щітки

б) захистити мотор

в) забезпечити роботу в затриманому режимі

г) уповільнити рух щіток при сильному дощі

  1. Датчик кута повороту навколо вертикальної осі використовується в

а) антиблокувальній системі гальм

б) протипробуксовочній  системі ведучих коліс

в) в системі курсової стійкості

г) в електронній системі  блокування диференціалу

  1. Умовою запису коду несправності в контурі соленоїда автоматичної коробки перемикання передач (АКПП) є

а) несправний соленоїд.

б) несправний роз’єму.

в) несправний блоку управління АКПП.

г) всі перераховані варіанти

  1. Причини нагріву барабана заднього гальма

а) ослаблення або поломки стяжної пружини колодок гальма

б) неповернення колодок в розгальмований стан

в) перекосу колодок із-за порушення положення опорних стійок

г) всі перераховані варіанти

  1. Починати діагностику електронної системи управління двигуном (ЕСУД) потрібно починати з діагностичних карт

а) типу «А»

б) типу «В»

в) типу «С»

г) Немає різниці яку використовувати першу

  1. Низький рівень масла автоматичної коробки перемикання передач (АКПП) призводить до

а) до затримки перемикання передач

б) до більш раннього  перемикання передач

в) не впливає на  перемикання передач

г) до відключення АКПП

  1. Якщо при гальмуванні автомобіль заносить або відводить убік, то причини цього

а) забруднення або замаслення накладок колодок гальма

б) засмічення трубопроводів або шлангів  на одній їх сторін автомобіля

в) задираки на робочій поверхні барабана

г)  всі перераховані варіанти

  1. Парковка щіток очищувача за краями скла зменшує

а) споживання струму

б) падіння напруги

в) аеродинамічний опір

г) аеродинамічний тиск

  1. Наявність значних часток пластику в піддоні автоматичної коробки перемикання передач (АКПП) вказує на

а) можливе руйнування будь-якої втулки або  упорной  шайби

б) вихід з ладу одного або декількох фрикційних елементів управління

в) несправність  гідротрансформатора

г) можливе пошкодження внутрішніх поверхонь деталей

  1. Якщо для гальмування автомобіля потрібне надмірне зусилля при натисненні на педаль, то це вказує на

а) погане прилягання гальмівних накладок до робочої поверхні гальмівних барабанів

б) пошкоджень діафрагми поршня підсилювача

в) пошкодження зовнішньої манжети головного циліндра гальма

г) всі перераховані варіанти

  1. Система очищувача вітрового скла може мати

а)тільки один електродвигун

б) один або два електродвигуни

в) ніяких електродвигунів

г) всі вищезазначені варіанти

  1. За стандартом OBDII цифра 0 в коді Р0123 вказує, що

а) несправність стандартна для всіх автомобілів

б) несправність специфічна для різних марок автомобілів

в)  несправність в системі запалювання

г) несправність електронного блоку управління

  1. За стандартом OBDII цифра 3 в коді Р0301 вказує, що

а) несправність стандартна для всіх автомобілів

б) несправність специфічна для різних марок автомобілів

в) несправність в системі запалювання

г) несправність електронного блоку управління

  1. За стандартом OBDII цифра 8 в коді Р0801 вказує, що

а) несправність стандартна для всіх автомобілів

б) несправність в електроніці трансмісії

в) несправність в системі запалювання

г)несправність електронного блоку управління

  1. За стандартом OBDII цифра 6 в коді Р1621 вказує, що

а) несправність стандартна для всіх автомобілів

б) несправність в електроніці трансмісії

в) несправність в системі запалювання

г) несправність електронного блоку управління

  1. За стандартом OBDII цифра 2 в коді Р0271 вказує, що

а) несправність стандартна для всіх автомобілів

б) несправність специфічна для різних марок автомобілів

в) несправність в системі запалювання

г) несправність в системі впорскування

  1. Опір колісного індукційного датчика повинен знаходиться в діапазоні

а) 100-200 Ом

б) 800-1200 Ом

в) 10-20 Ом

г) 80-120 Ом

  1. Схеми організації гібридних автомобілів поділяються

а) на статичні і динамічні

б) на послідовні і паралельні

в) на механічні та гідравлічні

г) усі відповіді вірні

  1. Електромобіль може працювати без коробки переключення передач, якщо

а) електродвигун розміщений на кожному з ведучих коліс

б) усі колеса електромобіля є ведучими

в) електромобіль розвиває швидкість не більшу ніж 80 км/год.

г) немає правильної відповіді

  1. Масове впровадження електромобілів на сучасному етапі гальмує

а) висока вартість акумуляторної батареї

б) невисока максимальна швидкість електромобіля

в) невеликий ресурс пробігу без дозарядки

г) усі відповіді вірні.

  1. Вкажіть, що з переліченого не є одним із різновидів автоматичної коробки перемикання передач (АКПП)

а) тіптронік

б) кіктронік

в) варіатор

г) немає правильної відповіді

  1. Більшість виконавчих механізмів електронних системи керування автоматичною коробкою перемикання передач (АКПП) за принципом дії є

а) кроковими двигунами

б) електромагнітними клапанами

в) транзисторними ключами

г) немає правильної відповіді

  1. Завданням електронних систем керування автоматичною коробкою перемикання передач (АКПП) є

а) забезпечення плавного переключення передач

б) вибір необхідної  передачі залежно від умов руху

в) забезпечення економії палива        

г) усі відповіді вірні

  1. Режим кік-даун в автоматичній коробці перемикання передач (АКПП)  використовується з метою

а) для швидкого розгону автомобіля під час старту з місця

б) для швидкого пониження передачі під час обгону

в) для швидкого переходу в режим ручного управління  АКПП

г) усі відповіді вірні.

  1. Електронний блок керування автоматичної коробки перемикання передач (АКПП) може переключати передачі з використанням різних алгоритмів – спортивного, зимового і т.д. з метою

а) швидшого розгону автомобіля під час старту з місця

б) швидкої адаптації до умов руху автомобіля та стилю керування водія

в) для збільшення економії палива

г) усі відповіді вірні

  1. Головним датчиком антиблокувальної системи гальм (ABS) є

а) датчик  обертів колінвалу

б) датчик положення дросельної заслінки

в) датчик  частоти обертання коліс

г) немає правильної відповіді

  1. Гіроскоп в системах курсової стійкості використовується

а) для вимірювання нахилу кузова відносно дорожнього покриття

б) для вимірювання відхилення траєкторії руху автомобіля від його повздовжньої осі

в) для вимірювання різниці між обертами ведучих коліс

г) немає правильної відповіді

  1. Режим, який не є одним з режимів роботи каналу антиблокувальної системи гальм(ABS)

а) режим збільшення тиску

б) режим зменшення тиску

в) режим підтримки заданого тиску

г) режим різкого підвищення тиску

  1. Датчик положення дросельної заслінки в електронній системі управління двигуном (ЕСУД) є

а) резистивний датчик

б) імпульсний датчик

в) електромагнітний клапан

г) кроковий двигун

  1. Абревіатура GPS перекладається, як

а) глобальна система пошуку

б) глобальна система позиціонування

в) географічна система пошуку

г) немає правильної відповіді

  1. До складу системи GPS входить

а) 8 супутників

б) 10 супутників

в) 18 супутників

г) 32 супутники

  1. Точність визначення координат об’єкта згідно стандарту GPS

а) 10 м

б) 100 м

в) 200 м

г) 500 м

  1. Не входить до складу основних функцій охоронних автомобільних систем

а) захист автомобіля по периметру

б) захист автомобіля по об’єму

в) іммобілізація двигуна;

г) визначення поточного місцезнаходження автомобіля на карті

  1. До складу автомобільної охоронної системи не відноситься

а) датчик  руху

б) датчик нахилу

в) датчик відкривання дверей

г) датчик температури зовнішнього повітря

  1. Кінцеві вимикачі дверей та капота, які використовуються в охоронних автомобільних системах відносяться до датчиків типу

а) контактних

б) резистивних

в) імпульсних

г) немає правильної відповіді

  1. Підвищити надійність охоронних автомобільних електронних систем дозволяє функція

а) використання механічного блокування керма

б) додаткове шифрування коду

в) режим «паніка»

г) немає правильної відповіді

  1. Частота передачі коду брелком автосигналізацій в Україні

а) 400 МГц

б) 433,92 МГц

в) 600 МГц

г) 200 МГц

  1. Зчитування коду з чіп-ключа може проходити

а)за допомогою інфрачервоного сигналу

б) за допомогою магнітного зчитувача

в) за допомогою радіосигналу

г)усі відповіді правильні

  1. У бортових комп’ютерах автомобілів використовується відображення інформації на

а) рідкокристалічному  дисплеї

б) сенсорному екрані

в) проектуванні  зображення на лобовому склі автомобіля

г) усі відповіді вірні

  1. Вхідним сигналом системи електронного підсилення керма є

а) дані про поточну швидкість автомобіля

б) дані від гіроскопа про нахил кузова автомобіля

в) дані про частоти обертання передніх коліс автомобіля

г) немає правильної відповіді

  1. У електронній системі управління двигуном (ЕСУД) використовується датчик фаз з метою

а) визначення моменту відкривання впускного клапана 1-го циліндра

б) визначення факту роботи двигуна в режимі холостого ходу

в) визначення рівня токсичності відпрацьованих газів

г) немає правильної відповіді

  1. Після постановки автомобіля на пост ремонту необхідно повісити табличку з написом «Двигун не запускати — працюють люди». Цей напис відноситься до типу знаків безпеки, які мають назву

а) заборонні з пояснюючим написом

б) вказівні

в) попереджувальні

г) називні

  1. У разі попадання етильованого бензину на шкіру рук або інші частини тіла необхідно виконати такі заходи

а) обмити ці місця гасом

б) обмити водою з порошком або милом

в) обмити ці місця гасом, а потім водою з милом

г) обмити водою

  1. Автобуси та вантажні автомобілі, пристосовані для перевезення людей, забезпечують вогнегасниками такого типу

а) ВП-5, ВВ-5

б) хладоновий

в) повітрянопінний

г) порошковий

  1. Для індивідуального освітлення і ручного електроінструменту при роботі в небезпечних виробничих зонах використовують величину напруги

а) 12 – 127 В

б) 6 кВ

в) 2 кВ

г) 0 – 42 В

  1. Про нещасний випадок в першу чергу необхідно повідомити

а. безпосередньо керівника робіт або будь-яку посадову особу

б) прокуратуру

в) швидку допомогу

г) поліцію

  1. При опіках шкіри кислотою необхідно виконати такі заходи

а) промити розчином борної кислоти( одна чайна ложка кислоти на склянку води)

б) промити слабким розчином оцтової кислоти (оцет на половину розведений водою)

в) промити розчином питної соди (одна чайна ложка соди на склянку води)

г) промити кип’яченою водою

  1. Комфортна температура повітря навколишнього середовища для працездатної людини повинна бути

а) 160 — 19С

б) 200 – 220 С

в) 180 – 200 С

г) 16– 220 С

  1. Колір, який використовується для визначення місця приєднання заземлення

а) жовтий

б) зелений

в) синій

г) червоний

  1. Перша допомога у разі поранення – це зупинити кровотечу, запобігти зараженню. Потрібно виконати такі дії

а) ополоснути рану водою і перев’язати бинтом

б) засипати рану порошком і перев’язати марлею

в) рану обробити за допомогою марлі, вати йодом або перекисом водню, забинтувати

г) рану забинтувати