Всесвітня історія

Матеріал містить інформацію про тему, яку потрібно опрацювати, та виконати завдання.
 Виконані завдання надсилати для перевірки на електронну пошту викладача: Друщенко С.В. sv593725@gmail.com

ІІ семестр
І курс
Групи 10, 12, 13

Підручник І. Я. Щупак Всесвітня історія 10 клас

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/

Урок № 29. Тема: Зовнішньополітичні пріоритети провідних країн світу. Консолідація агресивних сил.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vi—peredumovi-drugoi-svitovoi-vijni/150/

Домашнє завдання: опрацювати § 25, стор. 150 — 153, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 154, завдання: І (1-10).

Урок № 30. Тема: СРСР у системі міжнародних відносин. Переддень війни.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vi—peredumovi-drugoi-svitovoi-vijni/155/

Домашнє завдання: опрацювати § 26, стор. 155 — 158, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 158, завдання: І (1-5).

Урок № 31. Тема: Причини та періодизація Другої світової війни.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vii—druga-svitova-vijna/160/

Домашнє завдання: опрацювати § 27, стор. 160 — 166, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 166, завдання: І (1-8).

Урок № 32. Тема: Основні театри воєнних дій.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vii—druga-svitova-vijna/167/

Домашнє завдання: опрацювати § 28, стор. 167 — 173, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 173, завдання: І (1-8).

Урок № 33. Тема: Окупаційний режим та рух Опору.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vii—druga-svitova-vijna/174/

Домашнє завдання: опрацювати § 28,29, стор. 174 — 180, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 180, завдання: І (1-10).

Урок № 34. Практичне заняття № 5: «Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля.»

https://history.vn.ua/pidruchniki/world-history-10-class-2018-polyanskii-standard-level/38.php

Домашнє завдання: опрацювати матеріал за посиланням.

Дати відповідь на запитання: Зробіть висновки про методи, які застосовували нацисти на окупованих територіях для залучення іноземної робочої сили до німецької економіки, а також про умови праці й побуту остарбайтерів, використовуючи історичні джерела (фотографії та документи).

Урок № 35. Тема: Капітуляція Німеччини та її союзників. Наслідки війни.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vii—druga-svitova-vijna/181/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vii—druga-svitova-vijna/188/

Домашнє завдання: опрацювати § 30, 31, стор. 181 — 192, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 187, завдання: І (1-9); стор. 192, завдання: І (1-7).

Урок № 36. Тема: Досягнення науки і техніки, література та мистецтво, кінематограф. Олімпійський рух.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-viii—povsyakdenne-zhittya-ta-kultura-v-mizhvoennij-period/196/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-viii—povsyakdenne-zhittya-ta-kultura-v-mizhvoennij-period/201/

Домашнє завдання: опрацювати § 33, 34, стор. 196 — 205, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 200, завдання: І (1-8);  стор. 205, завдання: І (1-10);

Урок № 37. Тема: Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-1-oblashtuvannya-povoennogo-svitu/6/

Домашнє завдання: опрацювати § 1, стор. 6 — 12, створивши конспект в зошиті.    

Опрацювати завдання: 1 – 10, стор.  – 12. 

Урок № 38. Тема: Початок «холодної війни». Закріплення біполярності світу.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-1-oblashtuvannya-povoennogo-svitu/13/

Домашнє завдання: опрацювати § 2, стор. 13 — 20, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 1 – 9, стор.  – 20. 

Урок № 39. Практичне заняття № 6: «Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.»

https://ru.osvita.ua/vnz/reports/law/9859/

Домашнє завдання: опрацювати матеріал за посиланням, створивши конспект в зошиті. Навести приклади діяльності спеціалізованих організацій ООН.    

Урок № 40. Тематичне оцінювання за темами: «Передумови Другої світової війни. Друга світова війна. Повсякденне життя та культура у міжвоєнний період.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeKEN4mAnrQ_Z9qyWEPP3gIQMfZdfWtrQlYNhsjptKfRb844g/viewform

11 група

Підручник І. Я. Щупак Всесвітня історія 10 клас

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/

e-mail викладача історії Друщенко С.В.:

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Урок № 31. Тема: Причини та періодизація Другої світової війни.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vii—druga-svitova-vijna/160/

Домашнє завдання: опрацювати § 27, стор. 160 — 166, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 166, завдання: І (1-8).

Урок № 32. Тема: Основні театри воєнних дій.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vii—druga-svitova-vijna/167/

Домашнє завдання: опрацювати § 28, стор. 167 — 173, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 173, завдання: І (1-8).

Урок № 33. Тема: Окупаційний режим та рух Опору.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vii—druga-svitova-vijna/174/

Домашнє завдання: опрацювати § 28,29, стор. 174 — 180, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 180, завдання: І (1-10).

Урок № 34. Практичне заняття № 5: «Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля.»

https://history.vn.ua/pidruchniki/world-history-10-class-2018-polyanskii-standard-level/38.php

Домашнє завдання: опрацювати матеріал за посиланням.

Дати відповідь на запитання: Зробіть висновки про методи, які застосовували нацисти на окупованих територіях для залучення іноземної робочої сили до німецької економіки, а також про умови праці й побуту остарбайтерів, використовуючи історичні джерела (фотографії та документи).

Урок № 35. Тема: Капітуляція Німеччини та її союзників. Наслідки війни.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vii—druga-svitova-vijna/181/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-vii—druga-svitova-vijna/188/

Домашнє завдання: опрацювати § 30, 31, стор. 181 — 192, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 187, завдання: І (1-9); стор. 192, завдання: І (1-7).

Урок № 36. Тема: Досягнення науки і техніки, література та мистецтво, кінематограф. Олімпійський рух.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-viii—povsyakdenne-zhittya-ta-kultura-v-mizhvoennij-period/196/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-viii—povsyakdenne-zhittya-ta-kultura-v-mizhvoennij-period/201/

Домашнє завдання: опрацювати § 33, 34, стор. 196 — 205, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 200, завдання: І (1-8);  стор. 205, завдання: І (1-10);

Урок № 37. Тема: Початок «холодної війни». Закріплення біполярності світу.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-1-oblashtuvannya-povoennogo-svitu/13/

Домашнє завдання: опрацювати § 2, стор. 13 — 20, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 1 – 9, стор.  – 20. 

Урок № 38. Практичне заняття № 6: «Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.»

https://ru.osvita.ua/vnz/reports/law/9859/

Домашнє завдання: опрацювати матеріал за посиланням, створивши конспект в зошиті. Навести приклади діяльності спеціалізованих організацій ООН.    

Урок № 39. Тематичне оцінювання за темами: «Передумови Другої світової війни. Друга світова війна. Повсякденне життя та культура у міжвоєнний період.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeKEN4mAnrQ_Z9qyWEPP3gIQMfZdfWtrQlYNhsjptKfRb844g/viewform

ІІ курс
група 20

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна

Підручник І. Я. Щупак Всесвітня історія 11 клас https://www.obozrevatel.com/ukr/moyashkola/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-4-derzhavi-azii-afriki-ta-latinskoi-ameriki/

Урок № 25. Тема: Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО і ОВД.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-5-mizhnarodni-vidnosini/198/

Домашнє завдання: опрацювати § 28, стор. 198-206, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 206 – І (1 – 8).

Урок № 26. Тема: Завершення «холодної війни». Нове розташування сил у світі. Світ наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст. Міжнародний тероризм.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-5-mizhnarodni-vidnosini/207/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-5-mizhnarodni-vidnosini/215/

Домашнє завдання: опрацювати § 29-30, стор. 207-222, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 214 – І (1 – 10); стор. 222 – І (1 – 7).

Урок № 27. Практичне заняття № 3: «Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів.»

https://www.ippo.if.ua/predmety/istoriya/index.php?r=site/stattya&id=1910

Домашнє завдання: опрацювати матеріал за посиланням (натиснути «Детальніше…»), дати відповіді на питання стосовно документів, поданих в матеріалі.

Урок № 28. Тема: НТР. Становлення постіндустріального суспільства. Культура «віртуальної реальності».

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-6-povsyakdenne-zhittya-i-kultura/226/

Домашнє завдання: опрацювати § 32, стор. 226-234, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 234 – І (1 – 10, 12).

Урок № 29. Тема: Освітні системи. Розвиток літератури, мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-6-povsyakdenne-zhittya-i-kultura/235/

Домашнє завдання: опрацювати § 33, стор. 235-244, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 244 – І (1 – 8).

Урок № 30. Тематичне оцінювання за темами: «Міжнародні відносини. Повсякденне життя і культура.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf9vhN6V_t_iLdsRcMf39B6QunkuOmaNJYBmz7jiGTTCSOm1g/viewform

група 21

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна

Підручник І. Я. Щупак Всесвітня історія 11 клас https://www.obozrevatel.com/ukr/moyashkola/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-4-derzhavi-azii-afriki-ta-latinskoi-ameriki/

Урок № 25. Тема: Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО і ОВД.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-5-mizhnarodni-vidnosini/198/

Домашнє завдання: опрацювати § 28, стор. 198-206, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 206 – І (1 – 8).

Урок № 26. Тема: Завершення «холодної війни». Нове розташування сил у світі. https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-5-mizhnarodni-vidnosini/207/

Домашнє завдання: опрацювати § 29, стор. 207-214, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 214 – І (1 – 10).

Урок № 27. Тема: Світ наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст. Міжнародний тероризм.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-5-mizhnarodni-vidnosini/215/

Домашнє завдання: опрацювати § 30, стор. 215 — 222, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 222 – І (1 – 7).

Урок № 28. Практичне заняття № 3: «Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів.»

https://www.ippo.if.ua/predmety/istoriya/index.php?r=site/stattya&id=1910

Домашнє завдання: опрацювати матеріал за посиланням (натиснути «Детальніше…»), дати відповіді на питання стосовно документів, поданих в матеріалі.

Урок № 29. Тема: НТР. Становлення постіндустріального суспільства. Культура «віртуальної реальності».

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-6-povsyakdenne-zhittya-i-kultura/226/

Домашнє завдання: опрацювати § 32, стор. 226-234, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 234 – І (1 – 10, 12).

Урок № 30. Тема: Освітні системи. Розвиток літератури, мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-6-povsyakdenne-zhittya-i-kultura/235/

Домашнє завдання: опрацювати § 33, стор. 235-244, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 244 – І (1 – 8).

Урок № 31. Тематичне оцінювання за темами: «Міжнародні відносини. Повсякденне життя і культура.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf9vhN6V_t_iLdsRcMf39B6QunkuOmaNJYBmz7jiGTTCSOm1g/viewform

групи 22, 23

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна

Підручник І. Я. Щупак Всесвітня історія 11 клас https://www.obozrevatel.com/ukr/moyashkola/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-4-derzhavi-azii-afriki-ta-latinskoi-ameriki/

Урок № 25. Тема: Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО і ОВД.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-5-mizhnarodni-vidnosini/198/

Домашнє завдання: опрацювати § 28, стор. 198-206, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 206 – І (1 – 8).

Урок № 26. Тема: Завершення «холодної війни». Нове розташування сил у світі. Світ наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст. Міжнародний тероризм.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-5-mizhnarodni-vidnosini/207/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-5-mizhnarodni-vidnosini/215/

Домашнє завдання: опрацювати § 29-30, стор. 207-222, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 214 – І (1 – 10); стор. 222 – І (1 – 7).

Урок № 27. Практичне заняття № 3: «Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів.»

https://www.ippo.if.ua/predmety/istoriya/index.php?r=site/stattya&id=1910

Домашнє завдання: опрацювати матеріал за посиланням (натиснути «Детальніше…»), дати відповіді на питання стосовно документів, поданих в матеріалі.

Урок № 28. Тема: НТР. Становлення постіндустріального суспільства. Культура «віртуальної реальності».

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-6-povsyakdenne-zhittya-i-kultura/226/

Домашнє завдання: опрацювати § 32, стор. 226-234, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 234 – І (1 – 10, 12).

Урок № 29. Тема: Освітні системи. Розвиток літератури, мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-6-povsyakdenne-zhittya-i-kultura/235/

Домашнє завдання: опрацювати § 33, стор. 235-244, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 244 – І (1 – 8).

Урок № 30. Тематичне оцінювання за темами: «Міжнародні відносини. Повсякденне життя і культура.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf9vhN6V_t_iLdsRcMf39B6QunkuOmaNJYBmz7jiGTTCSOm1g/viewform