Всесвітня історія

Матеріал містить інформацію про тему, яку потрібно опрацювати, та виконати завдання.
 Виконані завдання надсилати для перевірки на електронну пошту викладача: Друщенко С.В. sv593725@gmail.com

І семестр
І курс
Групи 10, 11, 12, 13

Підручник І. Я. Щупак Всесвітня історія 10 клас

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/

Урок № 1. Тема: Вступ.Завдання та структура курсу.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/gisem-2018/vstup/

Домашнє завдання: опрацювати стор. 4 — 6.

Урок № 2. Тема: Передумови, причини та початок Першої світової війни.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-i—peredumovi-pershoi-svitovoi-vijni—vijna-ta-revolyutsii/6/

Домашнє завдання: опрацювати § 1, п. 1 – 3, стор. 6 — 10, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: стор. 13 – І (завдання 1,2); ІІІ (завдання 1). 

Урок № 3. Тема: Бойові дії в 1915-1917 рр. Завершальний етап війни.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-i—peredumovi-pershoi-svitovoi-vijni—vijna-ta-revolyutsii/6/

Домашнє завдання: опрацювати § 1, п. 4, стор. 10 -13;

                                                        § 2, п. 4, стор. 17 – 20, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 13 – І (завдання 4, 5, 6); ІІІ (завдання 2).

                                         стор. 20 – І (завдання 3, 5, 6,8); ІІІ (завдання 2).

Урок № 4. Практичне заняття № 1: «Перша світова: життя в умовах фронту і тилу.»

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-i—peredumovi-pershoi-svitovoi-vijni—vijna-ta-revolyutsii/14/

Домашнє завдання: опрацювати § 2, п. 1 – 3, стор. 14 — 17, створивши конспект в зошиті. 

Виконати завдання: стор. 20 – ІІІ (завдання 2).

Урок № 5. Тема: Паризька мирна конференція 1919 р.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-ii—oblashtuvannya-povoennogo-svitu/

Домашнє завдання: опрацювати § 6, п. 1 – 8, стор. 40 — 45, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: стор. 47 – І (1 – 6); ІІІ (завдання 1, 2, 3).   

Урок № 6. Тема: Вашингтонська конференція.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-ii—oblashtuvannya-povoennogo-svitu/

Домашнє завдання: опрацювати § 6, п. 9, стор. 45 — 46, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 47 – І (7 – 10).

Урок № 7. Тема: Спроби перегляду повоєнних договорів у 1920 – х рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-ii—oblashtuvannya-povoennogo-svitu/

Домашнє завдання: опрацювати § 7, стор. 48 — 54, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 54  – І (2, 3, 6, 7, 9); ІІІ (завдання 2).

Урок № 8. Тематичне оцінювання за темами: «Вступ. Передумови виникнення Першої світової війни. Війна та революції. Облаштування повоєнного світу.»

(виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScmJNts4Zd0K_t45koDCI6BDDY4kTHNRle-0EMy4M_hsPSrKA/viewform

Урок № 9. Тема: США у 1920-х рр. Велика депресія. “Новий курс” Ф. Рузвельта.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iii—providni-derzhavi-svitu-v-mizhvoennij-period/

Домашнє завдання: опрацювати § 9, стор. 58 — 64, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: стор. 64  – І (1, 3, 5, 7, 9, 10); ІІІ (завдання 2).

Урок № 10. Тема: Велика Британія у 1920-1930-х рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iii—providni-derzhavi-svitu-v-mizhvoennij-period/

Домашнє завдання: опрацювати § 10, стор. 65 — 70, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 70 – І (1, 3, 4, 6, 8); ІІІ (завдання 2). 

Урок № 11. Тема: Франція у 1920-1930-х рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iii—providni-derzhavi-svitu-v-mizhvoennij-period/

Домашнє завдання: опрацювати § 11, стор. 71 — 75, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 75 – І (1, 2, 4, 5, 7); ІІІ (завдання 3).

Урок № 12. Тема: Італія. Особливості італійського фашизму.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iii—providni-derzhavi-svitu-v-mizhvoennij-period/

Домашнє завдання: опрацювати § 12, стор. 76 — 81, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 81 – І (2, 4, 5, 6, 8); ІІІ (завдання 1, 2).

Урок № 13. Тема: Німеччина. Зародження нацизму. Антисемітська політика нацистів у 1933-1939 рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iii—providni-derzhavi-svitu-v-mizhvoennij-period/

Домашнє завдання: опрацювати § 13, стор. 82 — 89, створивши конспект в зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 89 – І (1, 5, 6, 8); ІІІ (завдання 2, 3).

Урок № 14. Тема: Утворення СРСР. НЕП. Спланова модернізація.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iii—providni-derzhavi-svitu-v-mizhvoennij-period/

Домашнє завдання: опрацювати § 14, стор. 90 — 97, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: стор. 97 – І (1, 2, 3, 4, 5, 7, 10); ІІІ (завдання 2).

Урок № 15. Тема: Іспанія. Громадянська війна в Іспанії.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iii—providni-derzhavi-svitu-v-mizhvoennij-period/

Домашнє завдання: опрацювати § 15, п.6, стор. 101 — 104, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: Чому громадянська війна в Іспанії стала трагедією для іспанського народу?

Урок № 16. Практичне заняття № 2: «Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю.»

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iii—providni-derzhavi-svitu-v-mizhvoennij-period/

Домашнє завдання: опрацювати § 15, п. 1- 5, стор. 98 — 101, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: стор. 104 – І (1, 3, 4, 6, 8); ІІІ (завдання 2).

Урок № 17. Тематичне оцінювання за темою: «Провідні держави світу в міжвоєнний період.»

 (виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdWHMH1T1J6i7zcuUruhPITj8S8zJ2bNvSOKPSftqt9QjFreQ/viewform

Урок № 18. Тема: Польща та Чехословаччина в 1920-30-х рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iv—derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi/108/

Домашнє завдання: опрацювати § 17, стор. 108 — 114, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: стор. 114  – І (1, 2, 3, 4, 5, 7); ІІ (завдання 1,3); ІІІ (завдання 2).

Урок № 19. Тема: Угорщина, Румунія та Болгарія в 1920-30-х рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iv—derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi/115/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iv—derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi/121/

Домашнє завдання: опрацювати § 18, стор. 115 – 120; § 19, п. 1 – 2, стор. 121 — 122, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: стор. 120  – І (3, 6, 7, 8); ІІІ (завдання 2).

                                         стор. 126  – І (1, 2, 3); ІІ (завдання 1).

Урок № 20. Тема: Югославія в 1920-30-х рр. Національна проблема.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/10klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-2018/rozdil-iv—derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi/122/

Домашнє завдання: опрацювати § 19, п. 3 – 8, стор. 122 — 126, створивши конспект в зошиті. 

Опрацювати завдання: стор.  – І (4, 6); ІІІ (завдання 2).

Урок № 21. Практичне заняття № 3: «Центрально-Східна Європа: вибір між демократією й авторитаризмом

Домашнє завдання: опрацювати § 17 — 19. 

Виконати завдання: Інструкція до виконання практичної роботи 

Користуючись матеріалами параграфів 17, 18, 19, інтернет-ресурсами заповнити таблицю «Країни Центральної та Східної Європи у 20-30 роки ХХ століття» 

 ПольщаЧехословаччинаУгорщинаРумуніяБолгаріяЮгославія
Територія держави (яким документом чи договором регламентуються її кордони після І світової війни)      
Етнічній склад населення, його віросповідання      
Форма правління      
Режим в країні,  хто очолює      
Особливості режиму      
Орієнтація у зовнішній політіці напередодні ІІ світової війни      
Становище українців у цій країні (за умови, що вони там проживають)      

ІІ курс
групи 20, 21, 22, 23

Опрацьовані відповіді на завдання присилати на email: sv593725@gmail.com

Викладач історії: Друщенко Світлана Валеріївна

Підручник І. Я. Щупак Всесвітня історія 11 клас https://www.obozrevatel.com/ukr/moyashkola/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-4-derzhaviaziiafrikitalatinskoiameriki/

Урок № 1.Тема: Вступ. Завдання та структура курсу.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-1-oblashtuvannya-povoennogo-svitu/5/

Домашнє завдання: опрацювати стор. 5.

Урок № 2.Тема: Концепція постіндустріального суспільства. Зміцнення демократії.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-2-derzhavi-pivnichnoi-ameriki-ta-zahidnoi-evropi/22/

Домашнє завдання: опрацювати § 3, п. 1 – 2, стор. 22 — 23, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 1 — 2, стор.  – 28. 

Урок № 3.Тема: Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-2-derzhavi-pivnichnoi-ameriki-ta-zahidnoi-evropi/23/

Домашнє завдання: опрацювати § 3, п. 3 — 5, стор. 23 — 28, створивши конспект в зошиті.    

Опрацювати завдання: 3 – 7, 9, стор.  – 28. 

Урок № 4.Тема: Рух афроамериканців США за громадянські права.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-2-derzhavi-pivnichnoi-ameriki-ta-zahidnoi-evropi/29/

Домашнє завдання: опрацювати § 4, п. 1, стор. 29, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 1 – 2, стор.  – 36. 

Урок № 5.Тема: Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Прояви етнонаціоналізму

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-2-derzhavi-pivnichnoi-ameriki-ta-zahidnoi-evropi/30/

Домашнє завдання: опрацювати § 4, п. 2 – 4, стор. 30 — 36, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 3 – 10, стор.  – 36. 

Урок № 6.Тема: Транснаціональні корпорації. НТР. “Німецьке економічне диво”. Рейганоміка. Тетчеризм. Шведська соціальна модель.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-2-derzhavi-pivnichnoi-ameriki-ta-zahidnoi-evropi/37/

Домашнє завдання: опрацювати § 5, п. 1 – 2, стор. 37 — 43, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 1 – 10, стор.  – 43. 

Урок № 7.Тема: Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брексіту.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-2-derzhavi-pivnichnoi-ameriki-ta-zahidnoi-evropi/44/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-2-derzhavi-pivnichnoi-ameriki-ta-zahidnoi-evropi/59/

Домашнє завдання: опрацювати § 6, стор. 44 — 50, створивши конспект в зошиті.   

                                                        § 8, стор. 59 — 64, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 1 – 6, стор.  – 50; 1 – 8, стор. 64

Урок № 8. Практичне заняття № 1: «Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки.»

https://history.vn.ua/pidruchniki/world-history-11-class-2019-gisem-profile-level/9.php

Домашнє завдання: опрацювати матеріал, створивши конспект в зошиті.

Урок № 9.Тематичне оцінювання за темою: “ Вступ. Облаштування повоєнного світу. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства.”

 (виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdP0kYM_JTbAOBIjr4aMc4hyILPJTNUfQ5S1Ap4c8HyFNZHrQ/viewform

Урок № 10.Тема: Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи, сталінська модель соціалізму. РЕВ.

§ 11 https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavitsentralnoshidnoievropitransformatsijniprotsesi/76/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi-transformatsijni-protsesi/77/

§ 12https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavitsentralnoshidnoievropitransformatsijniprotsesi/83/

§ 13 https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi-transformatsijni-protsesi/90/

§ 14 https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi-transformatsijni-protsesi/97/

Домашнє завдання: опрацювати § 11, п. 1– 4, стор. 76 – 82; 

                                                        § 12, п. 1 – 2, стор. 83 – 86;

                                                        § 13, п. 1 – 3, стор. 90 – 93;

                                                        § 14, п. 1 – 2, стор. 97 – 99, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 1, 3, 5, 9, стор.  – 82.

                                         1 — 6, стор.  – 89.

                                         1 – 5, стор.  – 96.

                                         1 – 3, стор.  – 102.   

Урок № 11.Тема: Кризові явища 60 — 70-х рр. ХХ ст. в країнах Центрально-Східної Європи.

§ 11 https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavitsentralnoshidnoievropitransformatsijniprotsesi/76/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi-transformatsijni-protsesi/77/

§ 12 https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavitsentralnoshidnoievropitransformatsijniprotsesi/86/

§ 13 https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi-transformatsijni-protsesi/94/

§ 14 https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi-transformatsijni-protsesi/99/

Домашнє завдання: опрацювати § 11, п. 4.4 – 4.5, стор. 81 — 82; 

                                                        § 12, п. 3, стор. 86 – 89;

                                                        § 13, п. 4, стор. 94 – 96;

                                                        § 14, п. 3 – 5, стор. 99 – 102, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 9, стор.  – 82.

                                         7 — 8, стор.  – 89.

                                         6 – 8, стор.  – 96.

                                         4 – 5, стор.  – 102.

Урок № 12.Тема: Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига”. «Застій». Перебудова в СРСР.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi-transformatsijni-protsesi/103/

Домашнє завдання: опрацювати § 15 — 16, стор. 103 — 120, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 1 — 9, стор.  – 111; 1 – 8, стор.  – 120.

Урок № 13.Тема: «Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад СРСР, Югославії, Чехословаччини.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi-transformatsijni-protsesi/121/

Домашнє завдання: опрацювати § 17, стор. 121 — 129, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 1 — 4, стор.  – 129.

Урок № 14.Тема: Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-3-derzhavi-tsentralno-shidnoi-evropi-transformatsijni-protsesi/121/

Домашнє завдання: опрацювати § 17, стор. 121 — 129, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: 6, стор.  – 129.

Урок № 15.Тематичне оцінювання за темою: «Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси.»

 (виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdk16hRPvh9Y676Fq1SG9As31kWl-tA7DcmFKhbYMrOhxeFqA/viewform

Урок № 16. Тема: Національно-визвольний рух і крах колоніалізму в країнах Азії та Африки.

https://geomap.com.ua/uk-wh11/1317.html

Домашнє завдання: опрацювати матеріал за посиланням, створивши конспект в зошиті.   

Опрацювати завдання: дати відповіді на питання в кінці викладки матеріалу. 

Урок № 17. Тема: Японія у 1945 — поч. ХХІ ст.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-4-derzhavi-azii-afriki-ta-latinskoi-ameriki/142/

Домашнє завдання: опрацювати § 20, стор. 142-148, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 148 – І (1 – 8). 

Урок № 18. Тема: Китай. Встановлення комуністичного режиму. Мао Цзедун. Китай з 1980 р. по теперішній час.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-4-derzhavi-azii-afriki-ta-latinskoi-ameriki/149/

Домашнє завдання: опрацювати § 21, стор. 149-157, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 157 – І (1 – 8). 

Урок № 19. Тема: Здобуття Індією незалежності. Розвиток Індії напр.ХХ — поч.ХХІ ст.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-4-derzhavi-azii-afriki-ta-latinskoi-ameriki/158/

Домашнє завдання: опрацювати § 22, стор. 158-165, створивши конспект у зошиті.

Опрацювати завдання: стор. 165 – І (1 – 11). 

Урок № 20. Тема: Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-4-derzhavi-azii-afriki-ta-latinskoi-ameriki/166/

Домашнє завдання: опрацювати § 23, стор. 166-174, створивши конспект у зошиті

Опрацювати завдання: стор. 174 – І (1 – 7). 

Урок № 21. Тема: Країни Середнього та Близького Сходу.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-4-derzhavi-azii-afriki-ta-latinskoi-ameriki/175/

Домашнє завдання: опрацювати § 24, стор. 175-181, створивши конспект у зошиті

Опрацювати завдання: стор. 181 – І (1 – 7).

Урок № 22. Тема: Деколонізація Африки. Країни Латинської Америки.

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-4-derzhavi-azii-afriki-ta-latinskoi-ameriki/182/

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/books/11klass/vsemirnaya_istoriya/schupak-20191/rozdil-4-derzhavi-azii-afriki-ta-latinskoi-ameriki/189/

Домашнє завдання: опрацювати §25-26, стор. 182-194, створивши конспект у зошиті

Опрацювати завдання: стор. 188 – І (1 – 7); стор. 194 – І (1 – 7).

Урок № 23. Практичне заняття № 2: « Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав.»

https://history.vn.ua/pidruchniki/world-history-11-class-2019-gisem-profile-level/21.php

Домашнє завдання: опрацювати матеріал за посиланням та дати відповіді на запитання:

  1. Охарактеризувати моделі розвитку країн «третього світу»;
  2. визначити чинники, які впливають на вибір моделі;
  3. пояснити, які держави називають «азіатськими тиграми».

Урок № 24. Тематичне оцінювання за темою: «Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку.»

 (виконати завдання за зразком тематичного оцінювання по рівням складності і надіслати  відповіді на email: sv593725@gmail.com )

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeteRFuVAk2_E2A0QmAGN05Bwb46iYrkD2Te2PdjpnOJLV8KA/viewform